پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱۰

اعزام دانشگاهیان به عتبات از سرگرفته شد/ ثبت‌نام تا ۸ روز ادامه دارد +جدول هزینه‌ها و تسهیلات

دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۴
کد مطلب: 718859
ثبت‌نام دوره جدید اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات از امروز ۲۷ بهمن آغاز شده و دانشگاهیان به مدت ۸ روز می‌توانند با مراجعه به سایت لبیک نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
اعزام دانشگاهیان به عتبات +جدول هزینه‌ و تسهیلات
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام مرتضی مطهری‌پور رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان صبح امروز(یکشنبه) در نشست خبری بیست و دومین دوره عتبات دانشگاهیان گفت: ثبت‌نام دوره جدید اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات از امروز ۲۷ بهمن آغاز شده و دانشگاهیان به مدت ۸ روز می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان(لبیک) نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: قرعه‌کشی دانشگاهیان برای اعزام به عتبات در این دوره ۵ اسفندماه انجام می‌شود و هماهنگی‌های لازم با معاونت عتبات سازمان حج صورت گرفته است. اعزام دانشگاهیان از ۱۸ اسفند ۹۸ مصادف با ۱۳ رجب سالروز ولادت امیرالمؤمنین علی(ع) شروع می‌شود.

* دانشگاهیان متاهل در اولویت اعزام
مطهری پور ادامه داد: هماهنگی با بانک طرف تعهد ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان صورت گرفته است و زائران هوایی حدود ۳ میلیون تومان و زائران زمینی حدود یک و نیم میلیون تومان می‌توانند بعد از ثبت‌نام، قرعه‌کشی و قطعی شدن اعزامشان با ارائه مدارک به بانک مذکور دریافت کنند.

وی به هزینه اعزام به عتبات عالیات در دوره جدید اشاره کرد و افزود: هزینه کاروان هوایی ۴ میلیون تومان و هزینه کاروان زمینی ۲ میلیون تومان است و با توجه به اینکه در این دوره با محدودیت زمان مواجه بودیم، تمرکز خود را فقط بر روی اعزام کاروان‌های متأهل دانشگاهی متمرکز کرده ایم و در این دوره دانشجویان مجرد اعزام نخواهند شد.

در جدول زیر جزئیاتی درباره بیست و دومین دوره عتبات دانشگاهیان آمده است:
جزئیاتی درباره بیست و دومین دوره عتبات دانشگاهیان

* برنامه‌های فرهنگی ستاد برای دانشگاهیان
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان به برنامه‌های فرهنگی که در این دوره پیش‌بینی شده است، اشاره کرد و گفت: ما به دنبال ایجاد تحول و پویایی در برنامه‌های فرهنگی عتبات دانشگاهیان هستیم، بر همین اساس از ظرفیت رسانه و فضای مجازی در انتقال معارف دینی استفاده کرده و آن را مورد توجه قرار داده‌ایم.

مطهری‌پور با اشاره به دیگر برنامه‌های فرهنگی افزود: ما  در طرح «همیار لبیک» از زائران دانشگاهی خواسته‌ایم که سفرهای زیارتی خود را به صورت خاطره و دل‌نوشته ارائه کنند که در فضای مجازی منتشر شود.



وی افزود: با توجه به اینکه این دوره از اعزام با ماه‌های رجب و شعبان همزمان شده، سعی داریم با تغییر رویکرد، مطالبی با محتوای غنی ارائه کنیم. انس با قرآن، توجه به ادعیه و بهره گیری از فضای رجب و شعبان، تأکید بر معارف نهج البلاغه، آثار ائمه اطهار و به ویژه سیره سیاسی آنها در برخورد با حوادث اجتماعی از اهم برنامه‌هایی است که در این دوره فرهنگی به آن توجه شده است.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خاطرنشان کرد: در این دوره سعی کرده‌ایم بحث مقاومت و تبیین ابعاد مکتب سلیمانی در پاسداشت محور مقاومت مورد توجه قرار گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
البته ننوشته زنده برگرمیگردن یا نه!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
ما هفته پیش کربلا بودیم در کمال امنیت رفتیم و برگشتیم
Iran, Islamic Republic of
ديگه اين حركات با اقبال برخوردار نميشود اول وضعيت را با اختلاس گران مشخص كنيد
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی داره؟
Iran, Islamic Republic of
كه چي
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
جوانان را سرگرم كنند تا متوجه محتكرين نشوند
Iran, Islamic Republic of
چرا متوجه نيستيد ديگه گذشت زماني كه با چند شعار ميليونها نفر مردمو پشت سر خود ميديد امروز وقت عملگرايي وواقع بينيست اگر رفاه ايجاد نكنيد بايد بگيد باي باي
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی داره به ثبت نام عتبات عالیات دانشگاهیان