کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون وزیر بهداشت:

نامه اعلام کرونا در ایران جعلی است

27 بهمن 1398 ساعت 13:20

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: نامه‌ای که اخیرا در مورد ورود کرونا به ایران در فضای مجازی منتشر شده جعلی است و تاکنون هیچ موردی از این ویروس در کشور مشاهده نشده است.


به گزارش جهان نیوز، قاسم جان بابایی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: اخیرا نامه ای با امضای بنده خطاب به رئیس جمهوری در فضای مجازی منتشر شده که به دروغ مدعی مشاهده مواردی از ویروس کرونا در کشور شده، این نامه جعلی است و از طریق مراجع قانونی ناشران این نامه پیگیری می شوند.

وی گفت: تاکنون هیچ مورد اثبات شده ویروس کرونای جدید در کشور نداشته ایم اما تمهیدات بهداشتی و درمانی برای مواجهه احتمالی با این بیماری فراهم شده است.

جان بابایی افزود: معاونت درمان وزارت بهداشت به طور مستقیم با ریاست جمهوری مکاتبه ندارد و هر گونه مکاتبه با ریاست جمهوری از طریق دفتر وزارتی انجام می شود. ضمن اینکه شماره نامه و امضای معاون درمان در این نامه جعل شده است.

همچنین معاونت درمان وزارت بهداشت در مطلبی که در پایگاه اطلاع رسانی این وزارتخانه انتشار یافته، نوشت، نامه مذکور دارای اشکالات فنی و نگارشی فراوانی از جمله موارد زیر است:

- شماره نامه این معاونت  با "270"  آغاز نمی شود.

- از لحاظ رعایت سلسله مراتب اداری،  مکاتبه مستقیم با رییس محترم جمهوری از سوی این معاونت انجام نمی شود.

- در مکاتبات این معاونت  از "مهر آنی" استفاده نمی شود.

- شماره تلفن درج شده در انتهای این نامه اشتباه است.

- رونوشت های مندرج در نامه مغایر با سلسله مراتب اداری است.

- عنوان اینجانب در نامه های ارسالی معاونت درمان، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی" درج نمی شود.

مرکز حراست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز با پی گیری موضوع، خواستار برخورد جدی و قانونی با انتشار دهندگان این نامه جعلی شده است.

منبع:ایرنا


کد مطلب: 718814

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/718814/نامه-اعلام-کرونا-ایران-جعلی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com