جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۲

دستور روحانی برای رفع مشکلات ناشی از برف

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۳
کد مطلب: 718449
رئیس‌جمهور به چهار وزیر دستور تسریع در روند خدمت رسانی به مردم و کاستن از مشکلات ناشی از بارش سنگین برف در برخی استان‌های شمالی را داد.
دستور روحانی برای رفع مشکلات ناشی از برف
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، گزارشی از وضعیت استان‌های مناطق شمالی کشور بویژه پس از بارش‌های سنگین برف در استان‌های گیلان و مازندران در جلسه روز چهارشنبه هیات دولت ارائه شد.

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور پس از ارائه این گزارش، به وزیران راه و شهرسازی، نیرو، ارتباطات و فناوری اطلاعات و کشور دستور داد تا تمامی امکانات وزارتخانه‌های خود را برای تسریع در روند خدمت رسانی به مردم و کاستن از مشکلات ناشی از این بارش‌ها به کار گیرند.

همچنین قرار شد محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز به عنوان نماینده رئیس‌جمهور و دولت، عازم منطقه شود و از نزدیک با مردم و مسئولان محلی گفتگو و مشکلات را بررسی کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شرم آوراست که کشورهای به اصطلاح اسلامی درمورد جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی ترکیه و متحدانش درسوریه خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند.
Iran, Islamic Republic of
قیمت آپارتمان، قیمت خودرو، قیمت کالا، قیمت اجناس و... ازسال 1397 تاکنون در سراسرکشور غیرقانونی بوده است.
قیمت انواع گل برای روز مادر/ رز 70 درصد گران شد.