پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۱۵

پیام روحانی در پی حضور حماسی مردم

سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۶
کد مطلب: 718339
حسن روحانی با صدور پیامی خاطرنشان کرد: حضور پرشور و آگاهانه ملت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، ماندگارترین صحنه های وحدت، یکدلی و میثاق ملی را در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش گذاشت.
پیام روحانی در پی حضور حماسی مردم
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی خطاب به "مردم هوشیار و همیشه در صحنه ایران اسلامی"، تاکید کرد که حضور پرشور و آگاهانه شما ملت غیور و انقلابی ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، بار دیگر با درخششی متفاوت و چشمگیر، ماندگارترین صحنه های وحدت، یکدلی و میثاق ملی را در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش گذاشت.

متن این پیام به شرح ذیل است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
مردم هوشیار و همیشه در صحنه ایران اسلامی
حضور پرشور و آگاهانه شما ملت غیور و انقلابی ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، یک بار دیگر با درخششی متفاوت و چشمگیر، ماندگارترین صحنه های وحدت، یکدلی و میثاق ملی را در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش گذاشت.

مشارکت صمیمی، یکدل و هوشمندانه مردم سراسر کشور در باز آفرینی این روز خجسته که امسال با اربعین شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی تقارن داشت، موجب برکت و شکوهی مضاعف شد و به ویژه در شرایط امروز کشور، پافشاری و پایبندی به آرمان‌های نظام اسلامی و وفاداری به ارزش‌های تعالی‌بخش آن را بیش از همیشه نمایان کرد.

از سوی دیگر در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی، این نمایش وحدت و همدلی، نشانۀ تدبیر و زمان‏شناسی ملتی آگاه است که می‌خواهد یکبار دیگر با مشارکت پرشور و آگاهانه، به وظایف دینی و انقلابی خویش عمل کرده و فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی ایران اسلامی را رقم بزند.

اینجانب در این دوران حساس و سرنوشت‌ساز حرکت پرمعنا، وحدت‌آفرین و با عظمت ملت شریف و همیشه در صحنه کشورمان را گرامی می دارم و از آحاد ملت، گروه‌ها و احزاب سیاسی که در این جشن ملی با اتحاد و همبستگی مستحکم خود، موجبات مباهات نظام و یأس دشمنان را فراهم کردند، تقدیر و تشکر می کنم و سعادت، سربلندی و بهروزی همگان را در مسیر دستیابی کامل به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
1 - بهترین پاسخ سوریه علیه جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، ساخت بمب اتمی و سلاح شیمیایی است.
2 - بهترین پاسخ سوریه علیه جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی ترکیه، ساخت بمب اتمی و سلاح شیمیایی است.
3 - بهترین پاسخ سوریه علیه جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی اسرائیل، ساخت بمب اتمی و سلاح شیمیایی است.
Iran, Islamic Republic of
فرانسه جنایتکار شماره یک خودش ناقض قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد، ناقض قوانین بین الملل، ناقض حقوق بین الملل و ناقض حقوق بشر است.
Iran, Islamic Republic of
آمریکای جنایتکار بابت این اقدام تروریستی تاوان سختی را خواهد داد.....
Iran, Islamic Republic of
مردم ما نشان دادند که ایمان خود را با هیچ چیز دیگری عوض نمی‌کنند
Iran, Islamic Republic of
مردم ایران ازسال 1357 تاکنون به آمریکا و متحدانش نشان دادند که تروریست خودشان هستند.
United Arab Emirates
ازسال 2011 تاکنون بیش از 999 تروریست از مرز ترکیه وارد سوریه و عراق شدند و همچنان نیز ادامه دارد.
ترکیه جننایتکار شماره یک مانند آمریکا و اسرائیل به دنبال هرج و مرج نظامی درسوریه است.
نگران ما از جنایات بی حساب کتاب ترکیه درسوریه است.
United Arab Emirates
تجاوز ترکیه به همراه آمریکا در خاک سوریه نقض قوانین بین‌المللی است.
حملات آمریکا و ترکیه در سوریه باید متوقف شود.
Iran, Islamic Republic of
..
United Arab Emirates
اردوغان تهدیدهای خود علیه سوریه را تکرار کرد
رئیس جمهور ترکیه امروز سه شنبه تهدید کرد که در صورت حمله مجدد به نیروهای نظامی کشورش در استان ادلب، دولت سوریه «بهای سنگینی» را پرداخت خواهد کرد.
United Arab Emirates
واکنش پامپئو به پرتاب ماهواره ظفر توسط ایران
وزیر امور خارجه آمریکا در پیامی در توئیتر مدعی شد که ایران از طریق پرتاب ماهواره به دنبال توسعه توانایی‌های موشکی بالستیک خود است.
United Arab Emirates
آمریکا، رژیم صهیونیستی و ترکیه بدانند که نه تنها مردم سوریه و بلکه مردم دنیا در برابر ظلم سکوت نخواهد کرد.
Iran, Islamic Republic of
مردم پای انقلاب ایستاده اند ...
Iran, Islamic Republic of
پیوند آقای رئیس جمهور با اصلاح‌طلبانی که قانون اساسی کشور را قبول ندارند هر روز بیشتر آشکار می‌شود. تعبیر آقای روحانی از انتخابات به تشریفات خطایی قابل تأمل بود که نباید به راحتی از کنار آن عبور کرد.
Iran, Islamic Republic of
در چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در شرایطی که استکبار جهانی با تمام توان خود و بهره‌گیری از ابزارهای زر و زور و تزویر سعی در ضربه زدن به انقلاب را داشت، خداوند منان بحمدالله، مکرشان را به خودشان برگرداند و سیلی‌های سختی از جبهه مقاومت خوردند و شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم عزیز مالک اشتر زمان تمام نقشه‌های جنایتکاران و اذناب داخلی آنان را نقش بر آب کرد. ان‌شاءالله تا ظهور حضرت حجت همین راه تداوم یابد.
Iran, Islamic Republic of
ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا وقتی در کنگره این کشور در مورد ایران صحبت کرد و موضع گرفت همه اعضای کنگره از جمهوری‌خواه و دموکرات با وجود اختلاف‌های بین خودشان او را تشویق کردند. ....