کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نوبخت:

در یک برهه «نظام» تصمیم به مذاکره با آمریکا گرفت و نتیجه‌اش را دیدیم!

21 بهمن 1398 ساعت 13:38

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: الآن زمان مذاکره با آمریکا نیست و همه باید در برابر فشارهای دشمن ایستادگی کنیم.


به گزارش جهان نیوز، محمدباقر نوبخت ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گلستان با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: اکنون در دومین سال یک تحریم بی‌سابقه در تاریخ معاصر قرار داریم. در گذشته اگر تحریم بودیم نفت در برابر غذا بود. به‌زعم همان دشمنان که تحریم‌مان می‌کردند آن‌قدر جوانمرد بودند که اجازه فروش نفت برای تأمین غذا و دارو را می‌دادند اما الآن جلوی همین را هم گرفتند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی گفت: باید در این ایام مبارک روح بزرگ و بلند حاج قاسم را تقدیس کنیم. او نه‌فقط در بعد نظامی و استراتژیک بلکه در بسیاری از موضوعات مربوط به منطقه، اقتصاد و امنیت نقش مؤثری داشت.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: دشمن می‌داند باید از کجا به ما ضربه وارد کند؛ با اینکه مردم خیلی از چیزها را نمی‌دانند اما حاج قاسم زحمات زیادی برای کمک به کشور کشید. آنچه به‌عنوان تقدیر و تجلیل از این شخصیت اتفاق افتاد گوشه‌ای از زحمات او بود. این‌که ما چقدر از این تلا‌ش‌ها خبر داشتیم یا اینکه صداوسیما چقدر توانست ابعاد شخصیتی حاج قاسم و اقدامات او را به جامعه منعکس کند، باید به آن توجه کنیم.

وی در بخش دیگر سخنانش با تأکید بر اینکه "ما در یک برهه از زمان مذاکره با آمریکا را تجربه کردیم"، خاطرنشان کرد: ما فشارهایی را که دشمنان به ما تحمیل می‌کنند تدبیر می‌کنیم و منتظر نخواهیم ماند تا آنان به ما بگویند چه کنیم و یا چه‌کاری انجام ندهیم.

نوبخت ادامه داد: ما بدون توجه به دشمن کارمان را خواهیم کرد. در یک برهه از زمان نظام تصمیم به مذاکره با آمریکا گرفت و نتیجه‌اش را دیدیم. امروز دیگر هیچ ایرانی وطن‌پرست و فهیمی از ما نمی‌خواهد که با آمریکایی‌ها دوباره مذاکره کنیم.

وی تصریح کرد: دیگر کسی نمی‌تواند از ما انتقاد کند یا بگوید که "آمریکایی‌ها دنبال مذاکره بودند و شما قبول نکردید."، امروز ما برای افکار عمومی پاسخ درست و روشنی داریم.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: الآن زمان مذاکره نیست، هر کدام از ما در هر جایگاهی که قرار داریم باید ایستادگی و سعی کنیم ضربه‌گیر شویم و فشارها را با تدبیر حل کنیم.


کد مطلب: 718211

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/718211/یک-برهه-نظام-تصمیم-مذاکره-آمریکا-گرفت-نتیجه-اش-دیدیم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com