جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

برخی نامزدهای انتخابات ضیافت شام به راه انداخته اند

دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب: 718202
عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: بسیاری از نامزدها دست به تبلیغات زودهنگام زده اند و ضیافت شام به راه انداخته اند.
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اشاره به تبلیغات زودهنگام برخی نمایندگان مجلس اظهار کرد: به نظر می‌رسد که رسیدگی به این موضوع کاملاً رها شده، چرا که هیئت هایی در هر حوزه انتخابیه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی وجود دارد و این مراکز موظف هستند که با تبلیغات زودهنگام نمایندگان و نامزدهای انتخابات مجلس برخورد کنند، اما ظاهرا این هیئت ها با موضوع تبلیغات زودهنگام کاملا منفعلانه برخورد می‌کنند.

او افزود: علاوه بر نمایندگان فعلی بسیاری از نامزدهای دیگر نیز دست به تبلیغات زودهنگام زده اند و ضیافت شام به راه انداخته اند و با ادامه روند فعلی به نظر می‌رسد که در روز انتخابات نیز شاهد تبلیغات نامزدها باشیم.

سلیمی تاکید کرد: اگر به صورت موردی گزارشی درباره تخلف نمایندگان در تبلیغات زودهنگام به دست هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان برسد قطعا و به صورت جدی با این افراد برخورد خواهیم کرد.

عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: البته دستگاهای اجرایی کشور موظفند تا به این تخلفات ورود پیدا کنند.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ایرج
Iran, Islamic Republic of
....