پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۲
دکتر سعید جلیلی:

دشمن با ایجاد تردید به دنبال ناامید کردن مردم است/ امید ایرانی‌ها به خداست نه کدخدا

يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۵
کد مطلب: 718113
نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: دشمن با ایجاد مشکلات اقتصادی و شکاف بین مردم و مسؤولان و همچنین ایجاد تردید بین مردم در تلاش هستند که مردم از کرده خود پشیمان کنند.
جلیلی: امید ایرانی‌ها به خداست نه کدخدا
به گزارش جهان نيوز، دکتر سعید جلیلی، نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی عصر امروز در گردهمایی خیزش جوانان انقلابی با عنوان «خیزش سلیمانی‌ها» با بیان اینکه بسیاری از کشورها برای رسیدن به آرمان‌های خود با جاده همواره مواجه نمی‌شوند، اظهار کرد: نخستین موضوع وجود استبداد در داخل است که اجازه حرکت مردم در مقابله استبداد را نمی‌دهند، از سوی دیگر وجود قدرت خارجی مانع رسیدن به آرمان‌ها می‌شده است که ایران نیز از این موضوع مستثنی نبود.

نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه ملی شدن نفت موجب از بین رفتن منافع کشوها شده بود، اضافه کرد: به همین خاطر دشمنان با کوتاه شدن دستشان در تلاش برای پس گرفتن منافع خود بودند.

جلیلی با بیان اینکه مشابه این موارد آن است که در فلسطین یک اعلامیه دادند که یک سرزمین را از مردم گرفتند و در اختیار آنها قرار دادند، بیان کرد: این اشغال‌ها ادامه می‌یافت تا امروز به جایی می‌رسد که دیگر نیازی به گفت‌وگو نبود و سپس اعلامیه صادر می‌کردند و امروز همان را به مردم دیکته می‌کنند.

وی با اشاره به خیزش ملت ایران و مقاومتی که تبدیل به یک حرکت و یک الگو شده است، گفت: همین موضوعات موجب دشمنی، دیکتاتورها شد تا آنجا که بحث حذف عکس سردار سلیمانی از فضای مجازی و اینستاگرام آن هم در سال ۲۰۲۰ و در اوج زمان آزادی عقیده اتفاق افتاد.

جلیلی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید شهریاری بیان کرد: این شهید با وجود تهدیدهای فراوان فعالیت خود را در راه علم ادامه داد و مزد خود را با شهادت دریافت کرد.

خیزش ایران برای مقابله با تحریم
نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اینکه زمانی تحریم بنزینی ایران مطرح بود، گفت: یک جوان ایرانی با خیزش انقلابی در مقابل این تحریم ایستاد و امروز ایران در اوج قدرت تولید بنزین می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دهه فجر را باید جشن گرفت، ادامه داد: این انقلاب نشان داد می‌توان ایستاد، مقاومت کرد، پیروز شد و پیشرفت کرد.

جلیلی با اشاره به اینکه ملتی که تا دیروز اجازه تولید یک سیم خاردار را نداشت و باید با اجازه این کالا را تولید می‌کرد، عنوان کرد: امروز این کشور تولید هر کالایی را دارد.

نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه امروز ایران می‌تواند رسما پایگاه آمریکا را مورد حمله قرار دهد و در عین حال دشمن هیچ غلطی نتواند بکند، گفت: دشمن در این شرایط با ایجاد مشکلات اقتصادی و شکاف بین مردم و مسؤولان و همچنین ایجاد تردید بین مردم در تلاش است تا مردم را از کرده خود پشیمان کند.

وی با اشاره به اینکه توکل مردم ایران بر خداست نه کدخدا، گفت: دشمن باید بداند که کشور با رهبری مقام معظم رهبری پیروز است.

جلیلی همچنین بر لزوم توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری این گام باید یک جهش باشد.

مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی زنجان نیز در این برنامه با اشاره به اینکه امسال یک سال از صدور بیانیه گام انقلاب گذشته و ما جوانان باید نقش خود را در عملیاتی کردن این بیانیه ایفا کنیم، گفت:جوانان امروز دشمن خود را شناخته و فریفته دستکش مخملی دشمن نمی‌شوند.

ابوالفضل صابری با بیان اینکه باید ما جوانان به عنوان سرباز ولایت در عرصه‌های مختلف ورود پیدا کرده و مشکلات را رفع کنیم، تصریح کرد: هر جا نیاز وجود دارد، ما جوانان آماده ورود هستیم.
صابری با بیان اینکه گام دوم گام نقش‌آفرینی جوانان است، عنوان کرد: این نقش‌آفرینی نیازمند همت و تلاش است.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
Iran, Islamic Republic of
خدا ، كدخدا ، خدا ، كد خدا … خدا از دست جليلى چه گلى بگيريم سرمون ؟!...
Iran, Islamic Republic of
...