کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال:

احمدی‌نژاد فرهنگ را هم از ما گرفت!

20 بهمن 1398 ساعت 14:41

متاسفانه با آمدن احمدی ‌نژاد، فرهنگ هم از کشور ما رفت و همه به راحتی به همدیگر بد و بیراه می‌گویند. متاسفانه از سالی که او آمد این مسائل باب شده است.


به گزارش جهان نیوز، محمود اسلامیان، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در حاشیه آخرین روز ثبت نام نامزدها برای انتخابات فدراسیون فوتبال، با حضور در جمع خبرنگاران درباره انتقاد اهالی فوتبال به انتخاب دراگان اسکوچیچ برای تیم ملی و شایعه دلالی در این انتخاب گفت: در ابتدا تمرکز ما روی گزینه‌های ایرانی بود که هر کدام به دلایلی انتخاب نشد و در دقیقه ۹۰ هم آقای قلعه نویی به علت تعهد به سپاهان نیامد. کلی از پول های ما در فیفا و ای اف سی بلوکه شده است و حق پخش تلویزیونی هم نداریم. ما با کمبود منابع مالی مواجه هستیم. این همان مشکلی است که استقلال و پرسپولیس نتوانستند مربی خود را حفظ کنند. ما از دولت انتظار داریم در این شرایط بحرانی به ما کمک کنند.

وی درباره اینکه انتخاب اسکوچیچ خیلی ناگهانی بود، یادآور شد: اگر از قبل اعلام کنیم، قیمت‌ها به یک باره بالا می‌رود. اگر هر چیزی را قبل از نهایی شدن بگویید، هزار حاشیه درست می‌شود. اسم او هم در میان گزینه‌های ما بود. وقتی آقای قلعه‌نویی نتوانست بیاید، جمع بندی فدراسیون روی این مربی کروات شد. او اقتدار و تجربه کاری دارد. الان جای نقد کردن نیست. نقد وقتی درست است که او کار کند و اگر ضعف شد مشکلاتش را دلسوزانه به او بگوییم. متاسفانه با آمدن احمدی ‌نژاد، فرهنگ هم از کشور ما رفت و همه به راحتی به همدیگر بد و بیراه می‌گویند. متاسفانه از سالی که او آمد این مسائل باب شده است.

بیشتر بخوانید:
اینجا فدراسیون فوتبال؛ کاری که دلمان بخواهد انجام می‌دهیم


کد مطلب: 718084

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/718084/احمدی-نژاد-فرهنگ-هم-گرفت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com