جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

تخریب ۱۲ واحد مسکونی با یک انفجار

جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب: 717832
مسئول آتش‌نشانی نسیم‌شهر ساخت مواد محترقه برای چهارشنبه سوزی را علت این حادثه دانست و گفت: متأسفانه ۲ نفر کشته شدند.
تخریب ۱۲ واحد مسکونی با یک انفجار
به گزارش جهان نيوز، کیان کریمی مسئول آتش‌نشانی نسیم‌شهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره جزئیات تخریب یک ساختمان ۶ طبقه در محله وزیرآباد اظهار کرد: این آپارتمان ۱۲ واحدی به طور کامل تخریب و ۲ نفر جان خود را از دست دادند.
 
وی در ادامه افزود: روز گذشته ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در محل وزیر آباد نسیم شهر انفجار در طبقه پنجم یک ساختمان ۶ طبقه رخ داد که کل ۱۲ واحد آن به طور کامل تخریب و دیگر قابل سکونت نمی‌باشد.

مسئول آتش‌نشانی نسیم شهر درباره شدت خسارات وارده بیان داشت: بر اثر شدت انفجار پیکر یکی از جانباختگان به ساختمان مجاور پرتاب شده همچنین دو ساختمان در کنار محل حادثه دچار تخریب شده که دیگر قابل سکونت نیست.


کریمی تعداد کشته‌شدگان این حادثه دو نفر اعلام کرد و گفت: متاسفانه در این حادثه دو جوان ۲۰ و ۲۵ ساله جان خود را از دست داده و یک خانم دچار سوختگی ۴۰ درصدی شده و خوشبختانه با پیگیری‌های به عمل آمده از مدیر ساختمان ساکنین واحدهای دیگر دچار آسیب‌دیدگی نشدند.

وی درباره علت این حادثه عنوان کرد: طبق بررسی‌های به عمل آمده و شواهد موجود احتمالاً این دو جوان برای ساخت مواد محترقه جهت استفاده در مراسم چهارشنبه سوری اقدام کرده که متاسفانه بر اثر بی‌احتیاطی این حادثه دلخراش و ناگوار رخ داده است.

مسئول آتش‌نشانی نسیم شهر در توصیه به شهروندان خاطرنشان کرد: مواد محترقه به هیچ‌عنوان شوخی بردار نبوده و ابزاری برای شادی و انتقال شادی به دیگران نیست، مواد محترقه هیچ فرقی با مواد انفجاری مورد استفاده در عملیات‌های نظامی نداشته و همان اثرات مخرب را در پی دارد.

 
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رر
Iran, Islamic Republic of
مواد محترقه طرف را به پشت بام ديگري پرت كرده!؟
Iran, Islamic Republic of
اگر مسکن مهر بود چه ها گفته می شد!