جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

دستگیری ۱۲ مدعی نفوذ در فرایند انتخابات با گزارش شورای نگهبان

چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۱
کد مطلب: 717689
دادستانی تهران از دستگیری مدعیان نفوذ در شورای نگهبان در رابطه با تایید صلاحیت‌ انتخابات مجلس شورای اسلامی با گزارش این شورا و ‌اقدام فوری قوه قضائیه خبر داد.
دستگیری ۱۲ مدعی نفوذ در شورای نگهبان
به گزارش جهان نيوز، مرکز رسانه قوه قضائیه طی روزهای گذشته ۱۲ کلاهبردار و مدعی نفوذ در شورای نگهبان، در رابطه با فرایند تایید صلاحیت‌های انتخابات مجلس، دستگیر شدند.

بنابراین گزارش، طبق بررسی‌های به عمل آمده، این شیادان در حالی اقدام به کلاهبرداری می‌کردند که طبق بررسی‌های انجام شده نه تنها هیچگونه ارتباطی در شورای نگهبان نداشتند، بلکه رصدهای دقیق زیرمجموعه‌های نظارتی این شورا، منجر به شناسایی متهمان شده است.

دادستانی تهران در این گزارش افزود: کلاهبرداران در تماس با کاندیداهای مجلس شورای اسلامی که صلاحیت آن‌ها از سوی شورای نگهبان احراز نشده، به دروغ ادعای نفوذ در این شورا و حل مشکل پرونده آن‌ها در قبال دریافت مبالغ هنگفت را داشتند که با رصد دقیق حفاظت و اطلاعات شورای نگهبان، موضوع فورا در دستور کار دادستانی تهران قرار گرفت و با همکاری نیروی انتظامی و در طی ۲۴ ساعت این افراد دستگیر شدند.

دادستانی تهران در این گزارش تاکید کرد: بی شک دستگاه قضایی با قاطعیت به پرونده متهمان رسیدگی‌ می‌کند، اما این موضوع که برخی از نامزدهای انتخاباتی و برخی از نمایندگان فعلی مجلس شورای اسلامی که صلاحیتشان احراز نشده است، ساده‌لوحانه به دام کلاهبرداران افتادند، جای تامل فراوان دارد.

بر اساس این گزارش متهمان در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات قضایی در حال انجام است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


واقع بینی
Iran, Islamic Republic of
یعنی هیچ ارتباطی هم با مجموعه ی شورای نگهبان نداشتند!!!