کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هیچ سازشگری در تاریخ محبوب قلب‌ها نشد

16 بهمن 1398 ساعت 16:36

این استاد حوزه علمیه گفت: رمز زنده ماندن یاد سردار آن است که مسؤولان نیز در همه عرصه‌های اقتصادی و غیره همانند حاج قاسم برای کشور و امت اسلام قدرت‌آفرینی کنند.


به گزارش جهان نیوز، گردهمایی ۳۰ هزار نفری دانش آموزان بسیجی «نسل سلیمانی‌ها» صبح امروز چهارشنبه 16 بهمن‌ماه با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه و حجت‌الاسلام پناهیان و همچنین فرزندان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مصلی تهران برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان تولیت مدرسه علمیه دارالحکمة، در این گردهمایی گفت: حاج قاسم سلیمانی محبوب‌ترین شخصیت در ایران و منطقه بود.

وی با بیان اینکه در همه یادواره های شهدا تصاویر سردار سلیمانی استفاده می شد، ادامه داد: شهید رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی قبل از آن که شهید شود عزیز مردم بود همین عشق و علاقه سبب شد مردم بی نظیرترین مراسم تشییع را در تاریخ ایران رقم بزنند.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان با اشاره به اینکه شهید سلیمانی مظهر قدرت ملت ایران و جبهه مقاومت بود، اظهار داشت: دین اسلام می کوشد تا انسان قوی بار بیاید برای همین انسان های مومن قوی هستند؛ دینداری و داشتن روحیه ضعیف قابل جمع با یکدیگر نیست.

تولیت مدرسه علمیه دارالحکمة با تاکید بر اینکه مدارس باید دانش آموزان را از نظر روحی قدرتمند بار بیاورند، ابراز کرد: شاخص تعلیم و تعلم در آموزش و پرورش باید بر محور تقویت قدرت روحی دانش آموزان استوار باشد.

وی با بیان اینکه برخی انسان‌ها از روی ضعف خوش خلق هستند و این ارزشمند نیست، گفت: خانواده نخستین کانون تعلیم و تربیت است بنابراین والدین در قدرتمند بار آوردن فرزندانشان باید بسیار کوشا باشند.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان ادامه داد: انسان اگر قدرت روحی داشته باشد می تواند به بسیاری از امور اعم از دانش، ثروت و غیره دست یابد. دخترانی که امروز حجاب خود را حفظ می کنند در اصل بیانگر قدرت روحی‌ آنان و به تصویر کشیدن قدرت زنان است.

استاد حوزه علمیه با خطاب قرار دادن مسؤولان کشور، گفت: مسؤولان و سیاستمداران ما چه زمانی می خواهند همانند سردار سلیمانی باشند؟ رمز زنده ماندن یاد سردار آن است که مسؤولان نیز در همه عرصه های اقتصادی و غیره همانند حاج قاسم برای کشور و امت اسلام قدرت آفرینی کنند.

وی افزود: در کجای تاریخ وجود دارد که عکس سازشگران بر روی سینه‌های مردم نصب شود و محبوب قلب‌ها باشد؛ سردار سلیمانی حماسه ساز بود، مسؤولان باید مشکلات اقتصادی مردم را حل کنند تا ملت قدرتمند و عزتمند شوند.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان با تاکید بر اینکه مردم از مسؤولان نظامی می خواهند مقتدرانه عمل کنند، اظهار داشت: آموزش و پرورش برای سال تحصیلی جدید به تناسب مقاطع مختلف آموزشی یادمانی در کتاب های درسی در تحلیل چرایی محبوبیت سردار سلیمانی داشته باشد.


کد مطلب: 717683

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/717683/هیچ-سازشگری-تاریخ-محبوب-قلب-ها-نشد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com