جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تصمیم برخی نمایندگان کنگره برای تحریم سخنرانی سالیانه ترامپ

سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب: 717508
یک نماینده دیگر کنگره نیز از تصمیم خود برای تحریم سخنرانی سالیانه رئیس جمهور آمریکا خبر داده است.
تصمیم برخی نمایندگان کنگره برای تحریم سخنرانی سالیانه ترامپ
به گزارش جهان نيوز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، «ارل بلومنائور» نماینده دموکرات ایالت اورگون روز دوشنبه اعلام کرده است که در سخنرانی اعلام وضعیت کشور توسط دونالد ترامپ که قرار است سه شنبه برگزار شود، شرکت نخواهد کرد. این سومین نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا است که سخنرانی سالانه ترامپ در کنگره را تحریم کرده است.

بر اساس این گزارش، تحریم سخنرانی ترامپ در شرایطی است که انتظار می‌رود مجلس سنا که کنترل آن در اختیار جمهوریخواهان است، به زودی ترامپ را در روند محاکمه استیضاح تبرئه کرده و او را بی‌گناه تشخیص دهد.

این نماینده دموکرات که در سخنرانی سالانه قبلی ترامپ نیز شرکت نکرده بود، تاکید کرد: در سخنرانی روز سه شنبه شرکت نخواهم کرد.

پیش از این ۲ نماینده دموکرات دیگر نیز سخنرانی ترامپ را تحریم کرده بودند: استیو کوهن نماینده ایالت تنسی و فردریکا ویلسون نماینده فلوریدا.

این برای سومین سال متوالی است که این ۳ نماینده دموکرات تصمیم گرفته‌اند تا سخنرانی ترامپ را تحریم کنند.

سال گذشته نیز ۶ نماینده دموکرات آمریکایی حاضر به شرکت در سخنرانی ترامپ نشدند. در سال ۲۰۱۸ نیز ۱۴ نماینده دموکرات سخنرانی ترامپ را تحریم کردند.

بیش از ۶۰ نماینده دموکرات نیز مراسم تحلیف ریاست جمهوری ترامپ در سال ۲۰۱۷ را تحریم کردند.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *