کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پای تهیه‌کننده سینما به پایتخت ۶ باز شد

14 بهمن 1398 ساعت 11:02

سیدامیر سیدزاده تهیه‌کننده سینما برای اولین بار به عنوان بازیگر در سریال نوروزی تلویزیون ایفای نقش می‌کند.


به گزارش جهان نیوز، روزهای تصویربرداری سریال نوروزی شبکه یک سیما در شیرگاه مازندران ادامه دارد؛ مجموعه تلویزیونی که پنج فصل از دوران تولدش گذشته و مردم منتظرند تا ششمین "پایتخت" را نوروز 99 روی آنتن ببینند. داستان‌ قسمت جدید این سریال بدون دو نفر دنبال می‌شود؛ یکی خشایار الوند که به دیار باقی شتافت و دوم، علی‌رضا خمسه که با نقش بابا پنجعلی خداحافظی کرد؛ اما کماکان "نقی معمولی" و خانواده‌اش به راه خودشان ادامه می‌دهند، تست‌های گریم اولیه بازیگران گویای یک‌سری اتفاقات خاص است؛ گویا نقی معمولی نامزد انتخابات مجلس و بهتاش دروازه‌بان می‌شود، تصویر اولیه ارسطو عامل (احمد مهران‌فر) هم به مخاطب آدرس جدیدی از تغییرات نقش این کاراکتر می‌دهد.....

چندی پیش سیروس مقدم کارگردان این سریال تلویزیونی به گوشه‌ای از این پیش‌بینی‌ها پاسخ داد.  کارگردان "پایتخت" در پاسخ به این سؤال که محوریت کدام شخصیت این فصل سریال از همه بیشتر است، تصریح کرد: واقعیت این است کاراکتر بابا پنجعلی (علی‌رضا خمسه) که در فصل ششم فوت کرده است البته در طول سریال کماکان درباره‌اش صحبت و برخی از اتفاقاتش برای مخاطب یادآوری می‌شود. مثل قسمت قبل که بهبود (مهران احمدی) نبود و مدام مثل انسان زنده کنار قصه قرار داشت. اگر بخواهیم بگوییم چه شگفتانه‌ جدیدی برای مخاطب طی فراز و نشیب‌های قصه داریم، بازگشت بهبود به قصه است؛ آن هم از شاخ آفریقا پیدایش می‌شود.

وی در خصوص پررنگ شدن نقش بهرام افشاری یا همان کاراکتر بهتاش فریبا، تأکید کرد: بهرام افشاری در این قسمت یکی از نقش‌های کلیدی کار را بازی می‌کند؛ به خاطر فیزیک و قد و قامت رعنایی که دارد کار جدیدی برای او خلق شده و از تست‌های گریم با کلاه پیتر چکی‌اش معلوم است که در این فصل دروازه‌بانی می‌کند. خودش قصه‌های جدید و با مزه‌ای را خلق می‌کند؛ به واسطه آن وارد فضاهای جدیدی از سریال "پایتخت" می‌شویم که پررنگ و جذابند.

چندی پیش خبری از حضور سیدامیر سیدزاده تهیه‌کننده سینما به عنوان بازیگر سریال "پایتخت"6، مطرح شد؛ تهیه‌کننده‌ای که این روزها فیلم سینمایی "تعارض" را در جشنواره فیلم فجر دارد. او خبر اولین تجربه بازیگری‌اش را تأیید کرد و گفت: در ششمین فصل "پایتخت" که نوروز 1399 روی آنتن می‌رود حضور دارم؛ نقش نماینده مجلس را بازی می‌کنم.

منبع:تسنیم


کد مطلب: 717341

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/717341/پای-تهیه-کننده-سینما-پایتخت-۶-باز

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com