جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۴

رضا رشیدپور با «اتفاق» به آنتن بر می‌گردد

يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب: 717235
مجری "حالا خورشید" این بار با "اتفاق" به تلویزیون برمی‌گردد.
رضا رشیدپور با «اتفاق» به آنتن بر می‌گردد
به گزارش جهان نيوز، برنامه تلویزیونی "اتفاق" به زودی روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت. در "اتفاق" موضوعاتی هیجان‌انگیز توسط چهره‌های شاخص حوزه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ورزشی با حضور بیش از ۵۰۰ تماشاگر روایت خواهد شد؛ همچنین در این برنامه می‌توان منتظر هر اتفاقی از جمله مناظره، گفتگو، بازنمایی اتفاقات شگفت انگیز دنیای علم و ... بود.

"اتفاق" شامل استندآپ ساینس‌هایی در قالب شوی تلویزیونی با نگاهی متفاوت، خلاقانه و جذاب به موضوعات مختلف است.

این برنامه شبانه که پنجشنبه و جمعه هر هفته پخش خواهد شد به تهیه‌کنندگی محمدرضا رضائیان و کارگردانی سیاوش صفاریان‌پور و محمدرضا رضائیان ساخته می‌شود، همچنین مجری طرح این برنامه بر عهده حمید مراوندی است.

رضا رشیدپور به عنوان یکی از مجریان شاخص تلویزیون، محمدرضا رضائیان تهیه‌کننده برنامه "کتاب‌باز"، سیاوش صفاریان‌پور سازنده برنامه‌های شاخص علمی تلویزیون تیم این برنامه را تشکیل می‌دهند.
 
این برنامه به سفارش گروه اجتماعی شبکه سه سیما و با هدف سرگرمی همراه با آگاهی رسانی در ۱۰۰ قسمت ۷۵ دقیقه‌ای روی آنتن می‌رود.

با به پایان رسیدن پیش تولید و ساخت دکور، گروه برنامه‌ساز در آستانه ضبط اولین قسمت این برنامه است.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نه دیگه. شما همون کنار مردم بمون.
دو چشم پر سو
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
صدا و سیما هم سواری می دهد و هم فحش می خورد! این فرد زمانی گفته بود اگر کلاهم صدا و سیما بیفتد دیگر نمی روم. واقعا مجری تو مملکت نیست؟!
Iran, Islamic Republic of
مگه قحطی مجری اومده که این فرد باید همیشه تو تلویزیون باشه چرامسئولین تلویزیون از حقوق ملت دفاع نمی کنند و اینقدر به این افراد بها میدن؟؟؟؟؟؟؟؟