پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

استقلال هم با برد به دربی رسید

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۱
کد مطلب: 717137
در آخرین مسابقه از هفته هجدهم لیگ برتر تیم استقلال با شکست نفت مسجدسلیمان با پیروزی به دربی پایتخت رسید.
استقلال هم با برد به دربی رسید
به گزارش جهان نيوز، در آخرین بازی هفته هجدهم لیگ برتر تیم استقلال از ساعت 17 در ورزشگاه آزادی به مصاف نفت مسجدسلیمان رفت که بازی با نتیجه 2 بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

تیم استقلال با این برد 32 امتیازی شد و دو پله در جدول لیگ صعود کرد و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به شهرخودرو در رده  چهارم جدول قرار گرفت. آبی پوشان که با فرهاد مجیدی دو برد خوب آسیایی به دست آورده بودند این مرتبه در لیگ هم با سرمربی جدید خود پیروز شدند. استقلال با پیروزی به دربی پایتخت رسید و روز پنجشنبه مقابل پرسپولیس صف ارایی خواهد کرد.

نفت مسجدسلیمان هم دومین شکست فصل خود را متحمل شد و با 26 امتیاز همچنان در رده هفتم جدول باقی ماند.

داور: حمید حاج ملک
کمک داوران: علی ایلدروم و فرهاد مروجی
کارت زرد: صادق صادقی ، میثم نقی زاده و مجید عیدی ( نفت مسجدسلیمان)
کارت قرمز:

گل: آرمان قاسمی( دقیقه 20) برای نفت مسجدسلیمان  ارسلان مطهری( دقیقه 35) ، مهدی قائدی( دقیقه 51) برای استقلال

ترکیب استقلال تهران: سید حسین حسینی،روزبه چشمی،شاهین طاهرخانی،میلاد زکی پور( از دقیقه 46 وریا غفوری) ،هرویه میلیچ،آرش رضاوند،علی دشتی( از دقیقه 46 مسعود ریگی) ،فرشید باقری،علی کریمی،شیخ دیاباته( از دقیقه 16 مهدی قائدی) و ارسلان مطهری

سرمربی: فرهاد مجیدی

ترکیب  نفت مسجدسلیمان: حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، صادق صادقی( از دقیقه 62 محمد علی صفیا)، علیرضا علیزاده، حسین ابراهیمی( از دقیقه 62 مهدی زبیدی)، میثم نقی زاده، مجید عیدی، سجاد جعفری( از دقیقه 78 امید سینگ)، پیام ملکیان، آرمان قاسمی و عماد میرجوان

سرمربی: مهدی تارتار
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *