پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۲
۵

حاج قاسم بیش از ۷۰ بار مجروح شده بود

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب: 717060
همرزم و مشاور حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم سلیمانی بیش از ۷۰ بار مجروح شد و جانباز ۷۰ درصد بود.
حاج قاسم بیش از ۷۰ بار مجروح شده بود
به گزارش جهان نيوز، سرهنگ عبدالرضا مرادی همرزم و مشاور حاج قاسم سلیمانی در پانزدهمین آیین یادواره ۱۸ شهید گهرت، برفه، عبدل آباد و ده زین الدین شهربابک و همچنین مراسم گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی، در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ضمن تسلیت ایام فاطمیه به استقبال خوب از این یادواره اشاره کرد و بیان داشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهدا نیست و حاج قاسم سلیمانی طبق همین سفارش اولین یادواره شهدای کرمان و سیستان و بلوچستان را برگزار کرد.

او تاکید کرد: حضرت فاطمه (س) بهترین انسان ساز تاریخ است حضرت زینب (س)، امام حسن مجتبی (ع) و امام حسین (ع) در دامان این بانوی بزرگ اسلام پرورش یافتند.

سرهنگ مرادی با اشاره به اینکه حداقل گرامیداشتن یاد شهدا انقلاب درونی آدمی است، افزود: با برگزاری چنین یادواره‌هایی اردات و دوستی خود را به شهدا نمایان می‌کنیم و به این طریق می‌گوییم که راهتان را ادامه می‌دهیم.

او با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی بیش از ۷۰ بار مجروح شد و جانباز ۷۰ درصد بود، گفت: در عملیات‌ها لشکر ثارالله خط شکن نمونه‌ای بود که با درایت و هوشیاری سردار سلیمانی کار می‌کرد.

سرهنگ مرادی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی در همه ابعاد فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، نظامی شخصیت ویژه‌ای داشت به طوری که مقام معظم رهبری در ابتدا ایشان را تحسین می‌کردند و طبق گفته خودشان اکنون به حاج قاسم تعظیم می‌کنند.
او بزرگترین حسن حاج قاسم سلیمانی را محترم شمردن همه مردم دانست و عنوان کرد: حاج قاسم مهر دنیا را در دل نداشت و بعد از جنگ در جنوب شرق کشور با اشرار به مقابله پرداخت تا امنیت برقرار شود.

همرزم شهید سلیمانی بیان داشت: او همیشه با وضو بود و به نماز اول وقت اهمیت زیادی می‌داد.

او با بیان اینکه سردار حسین پورجعفری صندوق اسرار سپهبد سلیمانی بود و شخصیت والایی داشت، گفت: امنیتی که ما اکنون از آن بهره مندیم حاصل رنج‌های زیاد و دلاوری‌هایی که حاج قاسم سلیمانی و امثال ایشان از سر گذرانده اند است.

سرهنگ مرادی به وصیت حاج قاسم سلیمانی مبنی بر محل خاکسپاری خود اشاره کرد و بیان داشت: در لشکر تعدادی از زرمندگان مثل شهیدان مغفوری و حسین یوسف الهی جزو آنان بودند.

او از شخصیت عرفانی شهید یوسف الهی یاد کرد و اظهار داشت: او فرمانده اطلاعات لشکر بود و در هر عملیاتی بیش از نیروی جسمانی و انسانی به دعا، نیایش، ارتباط با خدا و ائمه اعتقاد داشت.

سرهنگ مرادی گفت: حسین یوسف الهی قبل از عملیات بدر و با ارتباط مخصوصی که با روح شهدا داشت، خود را بیش از پیش به حاج قاسم سلیمانی شناساند تا جایی که ایشان ارادت ویژه‌ای به شهید یوسف الهی پیدا کرد و تا زمانی که به شهادت رسید با حاج قاسم سلیمانی همراه بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
روحش شاد و راهش پر رهرو.
Iran, Islamic Republic of
بمیرم الهی
میدونستم ریه هاش شیمایی شدن و جراحت دست و چشمش مشخص بود اما نمیدونستم هفتاد بار مجروح شده!
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه اونایی که پالمو رو تصویب
و اف ای تی اف رو مخفی امضا و اجرایی کردن
Iran, Islamic Republic of
چقدر اين انسان شريف قيافه جذاب و كاريز مايي داشت چقدر انسان را با ان چشمانش جذب ميكرد من مثل او سراغ ندارم -چهل سال زحمت كشيد و درود خدا بر او باد