جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

دلیل جدید ترک استقلال از زبان استراماچونی

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب: 717057
ترک کردن تیمی که در بالای جدول قرار دارد ناراحت کننده بود. با این حال اتفاقاتی خارج از زمین فوتبال رخ داد که من دوست ندارم زیاد درباره آن‌ها صحبت کنم، چون این اتفاقات بیشتر به سیاست نزدیک است تا فوتبال.
دلیل جدید ترک استقلال از زبان استراماچونی
به گزارش جهان نيوز، آندره‌آ استراماچونی که در نیم فصل نخست هدایت تیم استقلال را بر عهده داشت و با این تیم نتایج خوبی به دست آورد، در نهایت پس از ماجرایی دو هفته‌ای از جمع آبی پوان جدا شد و به کشورش بازگشت. این مربی ایتالیایی درباره شرایط تیم اودینزه و البته تیم آخر خود در امر مربیگری یعنی استقلال به صحبت پرداخت. او درباره دوران کوتاه حضورش در تیم استقلال گفت: از نظر فوتبالی عملکرد ما در استقلال خوب بود. ما بعد از چهار هفته از رقابت‌های لیگ برتر تیم یکی مانده به آخر در جدول لیگ بودیم و تنها ۲ امتیاز داشتیم، ولی در نهایت توانستیم با کسب ۱۰ برد پیاپی، بهترین خط حمله لیگ برتر را داشته باشیم.
 
وی ادامه داد: بعد از رفتن من از استقلال، هواداران به خیابان‌ها آمدند و اعتراض کردند و در نهایت منجر به استعفای کسی شد که حقوق‌ها را پرداخت نمی‌کرد (امیر حسین فتحی). من به دوران حضورم در استقلال می‌بالم. البته ترک کردن تیمی که در بالای جدول قرار دارد ناراحت کننده بود. با این حال اتفاقاتی خارج از زمین فوتبال رخ داد که من دوست ندارم زیاد درباره آن‌ها صحبت کنم، چون این اتفاقات بیشتر به سیاست نزدیک است تا فوتبال.
 
استقلال توانست با هدایت فرهاد مجیدی با برتری برابر الکویت کویت و الریان قطر به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برسد. این تیم باید امروز در هفته هجدهم لیگ برتر نیز در خانه به دیدار نفت مسجدسلیمان برود. استراماچونی چندین و چند بار در پیام های ویدئویی مدعی شد در صورت دریافت پولش به ایران برمی گردد اما هربار با بهانه ای جدید از انجام قول خود سر باز زد و دلایل جدید آورد.

منبع:تابناک
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *