پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

آتش‌بازی استقلال با ۵ گل مقابل الریان

سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۳
کد مطلب: 716815
دیدار تیم‌های استقلال و الریان با ۵ گل به سود شاگردان مجیدی به پایان رسید.
آتش‌بازی استقلال با ۵ گل مقابل الریان
به گزارش جهان نيوز، دیدار تیم‌های استقلال ایران و الریان قطر از ساعت 18:45 در ورزشگاه اختصاصی باشگاه السد برگزار شد که این دیدار با 2 گل مطهری و 2 گل قائدی و یک گل دیاباته به سود شاگردان مجیدی به پایان رسید.

آبی پوشان در 2 بازی اخیر پلی آف موفق شدند 8 گل به ثمر برسانند و این نشان می‌دهد خط حمله آبی پوشان به اوج هماهنگی رسیده است. 

فرهاد مجیدی که در فصل گذشته از 2 بازی آسیایی به عنوان سرمربی یک برد و یک مساوی کسب کرده بود در مسابقات پلی آف آسیا در این فصل در 2 بازی به برتری پرگل رسید تا آماری بسیار خوب در آسیا از خود ثبت کند و کاری کند که هواداران استقلال این روزها استراماچونی را کاملا فراموش کنند.

استقلال با این برد به گروه A مسابقات لیگ قهرمانان خواهد رفت و در این گروه با پلیس عراق، الوحده امارات و برنده تیم‌های الاهلی عربستان و استقلال تاجیکستان همگروه خواهد شد.

داور: توجو مینورو 
کمک‌ها: اوچی شینجی و کاراکامی ساتوشی
اخطار: خالد مفتاح، احمد سید، لی، عبدالعزیز حاتم فرهاد یونس باکر (الریان) محمد دانشگر و آرش رضاوند (استقلال) 
اخراج:

گل: شیخ دیاباته (8) مهدی قائدی(38 و 48) و ارسالان مطهری 84 و 1+90 استقلال

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، هرویه میلیچ، شاهین طاهرخانی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، وریا غفوری، فرشید باقری، علی کریمی، مسعود ریگی (80 آرش رضاوند)، شیخ دیاباته( 88 مرتضی تبریزی) و مهدی قائدی(74 ارسلان مطهری)

سرمربی: فرهاد مجیدی

ترکیب الریان: فهد یونس باکر،فرانک کوم،دیم ترائوره، یاسین براهیمی،رودریگو تاباتا، عبدالعزیز حتیم، موفاک احمد، لی جائیک،محمد العلاوی (56 مفتاح)، گابریل مرکادو و احمد محمد السید( سلطان الکواری)

سرمربی: دیگو آگیره
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *