چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۲
۵

وزیر کار یارانه ۷۲ هزار تومانی را تکذیب کرد

سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب: 716771
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یارانه ۷۲ هزار تومانی را تکذیب کرد.
وزیر کار یارانه ۷۲ هزار تومانی را تکذیب کرد
به گزارش جهان نيوز، محمد شریعتمداری در حاشیه جشنواره حاتم در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که اخیراً کمیسیون تلفیق مجلس اعلام کرده قرار شده یارانه و کمک معیشتی دولت با یکدیگر تجمیع شود و در مجموع 72 هزار تومان به حساب مردم واریز گردد، آیا این درست است یا خیر، اظهار داشت: این موضوع صحت ندارد البته نمایندگان مجلس می‌توانند در قالب بررسی بودجه عمومی تغییراتی را اعلام کنند اما این موضوع در لایحه دولت پیش بینی نشده است.

وی با بیان اینکه به اعتقاد بنده باید از هرگونه تشویش در سطح جامعه آن هم در شرایط فعلی جلوگیری کرد، گفت: دولت درصدد است برای افراد کم درآمد و متوسط به صورت مستقل یارانه و کمک حمایتی معیشتی را پرداخت کند. تا جایی که بنده اطلاع دارم این برنامه ثابت است و هنوز تغییراتی در آن اعمال نشده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به این پرسش که به صورت کلی پس دولت با یکی شدن یارانه و کمک معیشتی موافق نیست، افزود: من نظر شخصی خود را می‌دهم.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
همه منتظر بودند کار های خلاف شاه داماد جواب گوباشید ؟..
Iran, Islamic Republic of
آقا داماد چطورند. خوب هستند
Iran, Islamic Republic of
....
Sweden
وای ما چقدر عالی هستیم! بعد از 11 سال که یارانه ی همه چی رو یکی یکی برداشتن ولی ولی ولی یه قرون به یارانه ی نقدی اضافه نکردن، تازه میخوان از مبلغش کم هم بکنن. ...
Sweden
با نوع کلماتی که انتخاب کردید و گفتید «افزایش» خواستید زهرِ این اتفاق رو بگیرید؟ از اولش هم می خواستید پول مردم رو بگیرید.