پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۲
۶

نماینده سروستان استعفا داد و معاون وزیر شد

سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب: 716768
نمایندگان مردم در مجلس با استعفای داریوش اسماعیلی نماینده سروستان موافقت کردند.
نماینده سروستان استعفا داد و معاون وزیر شد
به گزارش جهان نيوز، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه هشتم بهمن) قوه مقننه با تقاضای استعفای داریوش اسماعیلی نماینده مردم سروستان، کوار و خرامه به منظور تصدی در معاونت امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت با 167 رأی موافق، 9 رأی مخالف و 3 رأی ممتنع از مجموع 194 نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.

داریوش اسماعیلی درباره علت استعفای خود، گفت: از آنجایی که معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت، مدیرعامل یک شرکت صنعتی شده است، ضرورت داشت که وزیر صمت، فرد جدیدی را برای تصدی این سمت انتخاب کند و پیشنهاد پذیرش این سمت به بنده داده شد.

وی درباره سوابق تحصیلی و اجرایی خود، اظهار داشت: بنده فارغ‌التحصیل رشته زمین‌شناسی با گرایش معدن هستم و در دوران نمایندگی مجلس، رئیس کمیته معدن کمیسیون صنایع و معادن و همچنین ناظر مجلس در شورای عالی معادن بوده‌ام.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برای آقای داریوش اسماعیلی آرزوی توفیق می کنم زیرا ایشان یکی از همکاران خوب و فعال ما بودند.

رئیس مجلس اظهار داشت: معاونت معادن در وزارت صنعت، معدن و تجارت مسئولیت مهم و پراهمیتی است، ان شالله آقای اسماعیلی در این مسئولیت موفق باشند.

به گزارش تسنیم؛ مطابق ماده90 قانون آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، هر نماینده که اعتبارنامه او به تصویب رسیده است مى‏ تواند از مقام نمایندگى استعفا دهد. پذیرش استعفا موکول به تصویب مجلس است.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
جناب مجلسی که حاصل آن برجام ۲۰
دقیقه ای باشد بود ونبود آن چه فایده ایی برای این مملکت؟
Sweden
کاش همه این ها از دم استعفا بدهند و بروند پی کارشان
Iran, Islamic Republic of
رشته زمین شناسی گرایشی تحت عنوان معدن ندارد!!
Iran, Islamic Republic of
این نماینده با این توجیه مهندسی معدن رو با خاک یکسان کرد.
سرور
Iran, Islamic Republic of
تیتر این بود بهتر بود: لاریجانی یکی از آدمهای خود را قبل از پایان دوره مجلس به وزارت صمت فرستاد.
Iran, Islamic Republic of
چه جالب!!!