جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۱۶۰
روحانی در پاکدشت:

می‌گویند برخی از طرح‌ها را نباید توضیح بدهیم چون دولت محبوب و قوی می‌شود

سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب: 716764
رئیس جمهور گفت: زندگی در این دو سال سخت شده است. شرایط برای تمام مردم دنیا و عقلا غیر قابل پیش بینی بوده است و کمتر فکر می‌کردند که یک دولت بخواهد یک پیمان و معاهده و توافق را زیر پا بگذارد.
می‌گویند برخی از طرح‌ها را نباید توضیح بدهیم چون دولت محبوب و قوی می‌شود
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در آیین بهره برداری از طرحهای صنعت آب و برق استان تهران که در شهرستان پاکدشت برگزار شد گفت: منطقه ورامین پیشوا باقرآباد منطقه ای است که به گردن مردم ما در انقلاب اسلامی حق بزرگی دارد؛ در آن روزهایی که غربت انقلاب اسلامی بود کاری که مردم این منطقه در روز ۱۵ خرداد سال ۴۲ فراموش نشدنی است.

وی با اشاره به روزهای آغاز نهضت اسلامی و انقلاب، ادامه داد: در ۱۵ خرداد ۴۲ مردم قم و پیشوا و بسیاری جاهای دیگر قیام و فداکاری کردند و اولین قدم برای حرکت پر شتاب نهضت اسلامی بود.

**شدیدترین تحریم بر مردم کشورمان وارد شده و مردم دلاورانه ایستادگی می‌کنند
رئیس جمهور تصریح کرد: مردم همیشه در زمانی که دشمن چشم طمع به کشور ما داشته یکپارچه به صحنه آمدند و فریاد زدند و و مقاومت کردند. امروز بعد از دوسال شدیدترین تحریم و فشار اقتصادی بر مردم عزیز کشورمان وارد شده و مردم دلاورانه ایستادگی می‌کنند.

روحانی بیان داشت: زندگی در این دو سال  سخت شده است. شرایط برای تمام مردم دنیا و عقلا غیر قابل پیش بینی بوده است و کمتر فکر می‌کردند که یک دولت که ادعای تمدن و دموکراسی می کند و ادعای حقوق بشر می کند بخواهد یک پیمان و معاهده و توافق را زیر پا بگذارد و ظلم و ستم نسبت به یک ملت بزرگ شروع کنند و این ظلم هیچ مرز و حتی نداشته باشد و از آن طرف هم کسی فکر نمی کرد مردم ما اینچنین مقاوم باشند.

رئیس جمهور تصریح کرد: ترامپ در آغاز تحریم در سال ۹۷ به رهبران اروپایی گفته بود که بعداً دو نفر از همان رهبران به من گفتند که ترامپ به ما گفت شما (اروپا) سه ماه صبر کنید؛ تا سه ماه دیگر جمهوری اسلامی در ایران وجود ندارد.

وی تاکید کرد: اینها منطقه را نمی‌شناسند و مردم ایران را نمی شناسند نمی دانند برای مردم ما استقلال چقدر مهم است.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه مردم دلاورانه دارند ایستادگی و مقاومت می‌کنند، بیان داشت: اینها که سبک مغز هستند و منطقه و مردم ایران را نمی‌شناسند، نمی دانند برای مردم ما استقلال چقدر مهم است. مردم ما برای استقلالشان و برای مردم سالاری و حاکمیت ملی خود خون دادند حالا یک حکومتی که چند صباحی است به همه دنیا دارد ظلم می کند روی کار آمده است.

**کمتر کشوری است در منطقه که سایه ظلم آمریکا را ندیده باشد
وی ادامه داد: کمتر کشوری است در منطقه که سایه ظلم آمریکا را ندیده باشد اما مردم منطقه، لبنان سوریه عراق و یمن ایستادگی  و مقاومت کردند و انشاالله خداوند پیروزی را نصیب آنها می سازد که تاکنون در این صحنه پیروز بودند.

روحانی تصریح کرد: ما در آستانه یک انتخابات بسیار مهم ملی هستیم که امیدواریم همه مردم ما پای صندوق رای بیایند، شرکت و تلاش کنند. این انتخابات در سیاست‌های منطقه ای و جهانی برای قدرت ملی ما تاثیرگذار است  و اگر هم اشکالی در گوشه کناری می‌بینیم  و برخی ممکن است مسیر را یک مقداری خطا رفته باشند، هم باید نصیحت کنیم و هم باید هدف بلند مان را از یاد نبریم و آن حضور در صحنه انتخابات است.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه پای صندوق انتخابات بیایید، گفت: باید این وظیفه مهم را فراموش نکنیم که در این مقطع تاریخی بدانیم حضور ما در صحنه چقدر تاثیر گذار است.

وی بیان داشت: در همین سال‌های  تحریم شدید علیه ملت ما، به حمدالله مردم ما، کارگزاران نظام، خادمان شما در شرکت‌ها، مهندسین، کارگران و کشاورزان اقدامات بسیار مهمی انجام داده‌اند. اما در شرایط تحریم و فشار این اقدامات مهم‌تر است، آنها فکر می کردند از سال ۹۷ که تحریم ها را آغاز کردند دولت حداکثر می تواند نان و غذای مردم را تامین کند، اما آنها فکر می کردند از توسعه و پیشرفت کشور دیگر خبری نخواهد شد این که می بینید در عرض این چند ماه  ۱۳۳ پروژه آب و برق در ۲۲ استان به  ارزش ۱۹ هزار و ۴۴۰ میلیارد تومان افتتاح شده است به معنی قدرت دولت و مردم و به معنای تلاش ارزشمندی است که امروز انجام می‌گیرد.

وی بیان داشت:‌ دستگاه‌های تبلیغاتی ما یک مقدار کم کاری دارند. ما باید برای مردم توضیح و شرح دهیم که در این شرایط سخت و مشکل چگونه همه دست به دست هم دادند. از این تفکرات، تخیلات و توهمات کودکانه باید یک مقدار فاصله بگیریم؛ برخی می‌گویند برخی از طرح‌ها را نباید توضیح بدهیم چون دولت محبوب و قوی می‌شود.

**دولت خادمان ملت، نوکران ملت و نمایندگان ملت هستند
رئیس جمهور با طرح این پرسش که دولت چه کسی است؟ تصریح کرد:‌ دولت خادمان ملت، نوکران ملت و نمایندگان ملت هستند. گاهی حرف‌هایی که حرف کاملاً ناصحیح است زده می‌شود که این نماینده مجلس نماینده وکیل المله یا وکیل الدوله است. وکیل المله یا وکیل الدوله در زمان رژیم گذشته  شاید درست بود اما امروز که دولت منتخب مردم است از مردم بر خواسته و با رای مردم سر کار آمده است از بنیان این حرف غلط است.

وی بیان داشت: انقلاب ما برای همین بود که دولت و ملت به یکدیگر متصل شوند و در کنار هم قرار بگیرند دولت جز خدمت به مردم سِمَت دیگری ندارد مسئولیت دیگری ندارد مسئولیت اصلی دولت خدمت به مردم است و تلاش برای مردم است.

رئیس جمهور گفت: اینکه وزیر نیرو اعلام کرد تصفیه‌خانه ها در این دولت ۲/۶ برابر شده و تا پایان دولت اگر همه طرح‌ها انجام شود 3 برابر دولت‌های قبلی کار شده آیا همین کافی نیست؟ دولتی که در تنگنا سه برابر همه دولت‌های قبلی کار کرده در سد سازی و روستاها هم همینطور بوده است.

روحانی تصریح کرد: در روستاها آمار درخشان تر است، اعلام کردند تا امروز 7 میلیون نفر تحت پوشش آب آشامیدنی قرار گرفتند و تا پایان دولت به 10 میلیون نفر هم می‌رسد. تا قبل از این دولت آب سالم پایدار روستایی برای کمتر از یک میلیون نفر بوده است و تا پایان این دولت ده برابر می‌شود ما باید به کار مهندسین و کارگرانمان افتخار کنیم. 

رئیس جمهور اظهار داشت: من نمی‌خواهم بگویم این خدمتی که دولت انجام می‌دهد کافی است، نه؛ چیز دیگری در ذهن ما بود ما فکر نمی‌کردیم یک دولت دغلکار، فریبکار و تروریست در آمریکا روی کار بیاید که بدتر از همه دولت‌های قبلی آمریکا بوده است و بعد بیاید این همه فشار بر مردم خودش، جهان ایران منطقه و متحدین خودش ایجاد کند ما آروزهای بلندتری در این دولت داشتیم اما از امید و آرزوهایمان عقب نشینی نخواهیم کرد ولو اینکه یک مقداری از پیش بینی کمتر باشد.
 
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
زندگی در این دو سال سخت مردم به خاطر ناتوانی و ناکامی دولت روحانی بوده است.
سیامک
Iran, Islamic Republic of
خدایا میشه 1400 زودتر بیاد؟
.
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی منتقدان چقدر به نحوه مذاکرات و بستن قرارداد برجام به جنابعالی و تیم مذاکره کننده تذکر دادند که مواظب حیله و مکر دشمن باشید و طوری قرارداد ببندید که طرف مقابل نتواند زیرش بزند تا مجبور نشویم کاسه چکنم چکنم دست بگیریم. اما جواب شما غیر از توهین و زخم زبان چه بود؟!
Iran, Islamic Republic of
می‌گویند برخی از طرح‌ها را نباید توضیح بدهیم چون دولت محبوب و قوی می‌شود!!

Iran, Islamic Republic of
طرح افتتاح فاز دوم!! تصفیه خانه هفتم!! آب تهران. عجب پروژه عظیمی؟ احتمالا هزینه ایاب و ذهاب و حق ماموریت و برگزاری مراسم افتتاح از هزینه پروژه بیشتر بوده...!!!
Iran, Islamic Republic of
...
رضایی ع ر
United Arab Emirates
.....
رضایی ع ر
Iran, Islamic Republic of
یکی از طرحهای محبوبیت آفرین دولت گران کردن بنزین بشرط عدم تاثیر در گرانی سایر اجناس و خدمات بوده ....!!!!!
محمد ص
Iran, Islamic Republic of
درود بر رو حانی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
.....
صمد م
Iran, Islamic Republic of
درود بر مردم ایران.
...
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
این رجز خوانی ها انشاالله بعد از دوم اسفند تمام خواهد شد
وقتی دولت فهمید که نظر مردم چیست
...
از برنامه های جهان آرا و ثریا چه خبر؟....
تحقق آرزوهای ملت ایران با تعویض روسای جمهور آمریکا نیست با خیزش مدیران انقلابی در آینده نزدیک رقم میخورد
اگر ترامپ انقدر قوی است که رشته های دولت را پنبه میکند چرا زحمات نیروهای مسلح که جهل سال در تحریم سخت است، به بار مینشیند و خدماتش به مردم قطع نمیشود؟
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
دست بردار
طرحی نداری که توضیح دهی
چه کردی که به آن افتخار کنی
مسکن مهر را که مزخرف خواندید و حالا بعد از ۶/۵سال با نام دیگری شروع کرده اید
کارت سوخت را که حذف کردید و با آن افتضاح دوباره آوردید
یارانه را که مسخره می کردید یک طرح معیشتی مسخره نیز به آن افزودید
برجامتان که عاقبتش مشخصه
می خواستید با برجام حتی آب خوردن مردم را نیز حل کنید الان تحریم ها به مراتب بیشتر شده که خودتان می گویید در شرایط جنگی هستیم
پراید ۱۸میلیونی را کرده اید ۶۰میلیون
سمند ۳۰ میلیونی را کرده اید ۹۰میلیون
طرحهای آینده تان را بگویید !!!
چه کسی جلو گیری می کند ؟؟؟
چه مصیبت های دیگری در راه دارید برای این مردم !؟؟؟
United Arab Emirates
..
Iran, Islamic Republic of
....
رضایی ع ر
Iran, Islamic Republic of
....
سرور
Iran, Islamic Republic of
....
سعید110
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
اگر جمهوری اسلامی از اقتدار نظامی و موشکی برخوردار نبود به طور قطع استکبار جهانی، رژیم جعلی صهیونیستی و اقمار شیطان بزرگ، کشورمان را محل جولان گروهک‌‌های تکفیری داعشی قرار می‌دادند.....
Iran, Islamic Republic of
در خبرها آمده بود که ترامپ مخالفان و منتقدانش را کودن، احمق، خواب‌آلود، لکه‌ننگ و ... خوانده است. ....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
پیشنهاد می‌کنم کسانی که رد صلاحیت شده‌‌اند به این شرط حق اعتراض در انظار عمومی را داشته باشند که بپذیرند شورای محترم نگهبان علت عدم تأیید آن‌ها را به رسانه‌ها اعلام کند.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
در مقابل درخواست غیرمنطقی دولت در پخش موضوعات مربوط به دولت نباید صدا و سیما کوتاه بیاید.....
Iran, Islamic Republic of
در حالی که مردم با مشکلات عدیده اقتصادی مواجه بودند دولت و بعضی دولتی‌ها مجری سیاست غرب شده بودند....!!
Iran, Islamic Republic of
مسئولان در برابر زیاده‌خواهی‌های فیفا ابتدا یک‌صدا اعلام کردند هرگز زیر بار این درخواست که ایران در کشور ثالث بازی کند نمی‌روند چرا که پذیرش آن یعنی قبول عدم امنیت در کشور. اما متأسفانه مسئولان ورزش و فوتبال این ذلت و حقارت را پذیرفتند. ولی بدانند ملت هرگز این ننگ را نمی‌پذیرد و به موقع پاسخ می‌دهد!
Iran, Islamic Republic of
خیلی جالبه ... خودشونم می دونن که دولت آمریکا دغلکاره اما باز هم دست مذاکره دراز میکنن
Iran, Islamic Republic of
برای مصرف کمتر انرژی واجب است که مسئولینی که در خانه‌های چند صد متری زندگی می‌کنند، سیستم‌های گرمایشی و لامپ‌های اضافی را خاموش کنند.
حرریاحی
United States
جناب ریس جمهور تمام ظرفیت ها وابزارها در دست دولت است خود عناصر دولت به اهرمی بازدارنده ومردم گریزندتبدیل شدهاند خوا هشا فرافکنی نکنید دولتی که کارش روزمرگی وسرگرم حاشیه سازی وسرگرم حواشی است دولتی که دائما خلف وعده می کندوبا مردم صادق نیست هیچگاه نه قوی می شود ونه محبوب . برای پایان این دولت لحظه شماری می کنیم .
Iran, Islamic Republic of
🙏🏻🙏🏻🙏🏻👏👏👏🌸
--------
Iran, Islamic Republic of
شما اول فیلتر شکن رو خاموش کن
تا زیر پرچم USA نباشی
یا نکنه می خوای بگی پرچم دشمن ش... ماست ( گشت ارشاد 1 )
Iran, Islamic Republic of
گرچه تبلیغات محصولات غربی و خارجی در تلویزیون ممنوع است اما محصولات ایرانی با نام‌های بی‌مسما و غربی هر روز به فکر و مغز مردم هجوم می‌برند. در حالی که قانون محکمی درباره ممنوعیت نامگذاری اماکن تجاری به نام‌های غربی و خارجی وجود دارد اما نهادهای مربوطه مثل وزارت ارشاد و فرهنگستان زبان و ادب فارسی در مورد اسامی عجیب و غریب و غیرایرانی برندهای وطنی سکوت کرده‌اند. باید نام کالای ایرانی معرف ایران اسلامی باشد و زبان فارسی باشد.
Iran, Islamic Republic of
طرح‌های آبخیزداری و مهار آب‌‌های سطحی می‌توانست زحمت باران سیستان و بلوچستان را به رحمت تبدیل کند......ام نشد.
Iran, Islamic Republic of
‌ طی 6 سال گذشته این مدعیان اصلاحات بودند که در اکثر امور سیاسی، اقتصادی و اجتماعی برای مردم مشکل درست کرده‌اند. ...
Iran, Islamic Republic of
‌ در خصوص گرانفروشی واحد صنفی با سامانه 124 و کارشناسان مربوطه تماس گرفتم ولی هیچ اقدامی از سوی مسئولین امر مشاهده نشد. چرا؟
Iran, Islamic Republic of
دولت و مجلس حداقل حقوق را دو میلیون و هشتصد هزار تومان تعیین کردند....
Iran, Islamic Republic of
..L..
Iran, Islamic Republic of
آقای ظریف! موضع‌گیری‌های شما به گونه‌ای چند وجهی است که دشمن به راحتی از آن سوءاستفاده می‌کند. لطفا یا صحبت نکنید و یا شفاف حرف بزنید.
Iran, Islamic Republic of
مردم ولایتمدار و بابصیرت با حضور چشمگیر در انتخابات بدون حب و بغض و احساسات، نمایندگانی کاردان و متخصص و متعهد را که توان قانون‌گذاری و نظارت بر کار دولت دارند انتخاب نمایند تا شاهد پیشرفت کشور و خروج از مشکلات ناشی از مدیریت فعلی باشیم.
Iran, Islamic Republic of
جریان‌های انحرافی و کسانی که طی 7 سال اخیر اقتصاد کشور را به این مرحله از به هم ریختگی رسانده‌‌اند نگرانند تفکر و مکتب شهید سردار دل‌ها حاج قاسم بر کشور حاکم شود لذا به حاشیه‌ساز‌ی‌ها روی آورده‌اند تا با سرگرم کردن مردم دوباره رأی آن‌ها را کسب کنند ولی زهی خیال باطل!
Iran, Islamic Republic of
ای کاش به خاطر رشادت، شجاعت و لیاقت سردار حاجی‌زاده که در بحبوحه جنگ تمام‌عیار با شیطان بزرگ، یوم‌ا... آفرید و سیلی سختی به استکبار جهانی نواخت، مدال شجاعت به ایشان اعطا شود. و ای کاش مدیران رده بالای کشور یک درصد شجاعت و صداقت و از خودگذشتگی سردار عزیز حاجی‌زاده را داشتند.
Iran, Islamic Republic of
شیطان بزرگ با اخبار قطره‌چکانی از اثرات حمله موشکی، دنیا را به کشته شدن یا نشدن سربازان آمریکایی معطوف نموده تا اصل حمله و زدن سیلی محکم جمهوری اسلامی ایران بر گوش مدعی ابرقدرتی جهان را تحت‌الشعاع قرار دهد. رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما و مطبوعات به این مطلب بیشتر بپردازند. اصل ماجرا سیلی سهمگینی بود که بر صورت آمریکا نواخته شد، کشته و زخمی‌ها فرع ماجراست.
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی! وزیر کشور در تاریخ 98/11/6 در خبر شبکه یک ساعت 14 گفتند طی 2 ماه که از اجرای سهمیه‌بندی بنزین می‌گذرد 9 میلیارد لیتر کاهش قاچاق سوخت داشته‌ایم! لطفا با تمام مقصرین خسارت چند ساله برخورد جدی کنید نه تنها کسی که این کارت‌ها را کنار گذاشت، بلکه همه مقصرین باید جوابگو باشند.
Iran, Islamic Republic of
جبران تخریب اموال عمومی و شخصی ناشی از اغتشاشات آبان ماه امسال خواسته همگانی است. افراد مقصر در دولت، مجلس و اغتشاشگران باید خسارت‌های وارده را جبران کنند و الا همه‌شان ضامن هستند.
Iran, Islamic Republic of
مجلس در پاسخ به درخواست رهبر معظم انقلاب که فرمودند واردات هر کالایی که تولید داخلی داریم به جهت حمایت از تولید، صنعت و کارگران داخلی ممنوع شود، چه کرد؟ چرا این دستور را به قانون تبدیل نکردند و جلوی دولت نایستادند؟!
Iran, Islamic Republic of
خوب است چند مورد از علت رد صلاحیت‌ها را شورای محترم نگهبان با اسم نامزد معترض در اختیار رسانه‌ها قرار دهند تا آن‌ها سر جایشان بنشینند و دم برنیاورند.
Iran, Islamic Republic of
یکی از اولین وظایف مجلس یازدهم تصویب شفافیت آراء نمایندگان است که در مجلس دهم به آن بهایی داده نشد.
Iran, Islamic Republic of
وزارت صمت مراقب باشد که کارت کولبران همانند کارت‌‌های تجاری مورد سوء‌استفاده مافیای قاچاق و واردکنندگان کالا واقع نشود.
Iran, Islamic Republic of
کسانی که برای زدن بنزین به خودروی خود به پمپ‌های بنزین مراجعه می‌نمایند اولا از کارت خودروی خود استفاده کنند در ثانی به هیچ‌وجه کارت عابر بانک خود را تحویل کارگران ندهند .....
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی، شما ازسال 1392 تاکنون به مشکلات مردم و کشور رسیدگی نکرد که همچنان نیزادامه دارد.
دولت روحانی ازسال 1392 تاکنون هیچ کاری برای حل مشکلات مردم و کشور نکرده است.
Sweden
مشک آن است که خود ببوید
نه آن که عطار بگوید

شما پرونده اقتصادی-سیاسی دولتت رو مرور کن
ببین خودت چند میدی به خودت (البته اگر منصف باشی)
Iran, Islamic Republic of
دولت و مجلس تاکنون هیچ کاری برای مردم و کشور نکردند.
دولت و مجلس عامل اصلی مشکلات اقتصادی مردم و کشور هستند.
اعتراض
Iran, Islamic Republic of
یارانه معیشتی بنزین به بنده تاکنون واریز نشده است.
Iran, Islamic Republic of
افراد زیادی از دریافت یارانه معیشتی محروم هستند ولی متاسفانه دولت روحانی درمدت دو ماه است هیچ توجهی نمی کند.
Iran, Islamic Republic of
افراد زیادی از یارانه معیشتی محروم شده‌اند و کسی هم جواب گو نیست و هرکس هم برای دومین بار در سامانه اعلام شده اعتراض می کند تهدید به قطع یارانه می شود و مجلسی هم داریم وکیل الدوله و خنثی
Iran, Islamic Republic of
قوه قضائیه، مسئولان دستگاه های قضاییه و... در رسانه ها اعلام می کنند مردم شکایت و اعتراض خودشان از طریق قانونی پیگیری کنند ولی متاسفانه مشکلات مردم و شکایت و اعتراض های مردم از توسط دولت، دولتمردان، مسئولین و نمایندگان مجلس رسیدگی نمی شود و نمی کنند و همچنان نیز ادامه دارد.
Iran, Islamic Republic of
واقعا برای عاشقان آمریکا سخت بود بپذیرند آمریکا زیر تعهدش بزند.....
Iran, Islamic Republic of
از وقتی آمریکا فهمید اگر هم زیر قرار دادش بزند باز هم ایران در آن می
ماند کاملا قابل پیش بینی بود که بزند زیرش....
امتیاز نقد می دهد در ازای وعده نسیه.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
//.....
Iran, Islamic Republic of
ورود کاروان نظامی ترکیه به ادلب به خاطر هدایت، مدیریت، کمک، حمایت و پشتیبانی از تروریست ها در ادلب و دیگر شهرهای سوریه برای خامعه جهانی شرم آور است.
Iran, Islamic Republic of
حزب‌الله عراق از نقش احتمالی عربستان و امارات در حمله به سفارت آمریکا خبر داد
Iran, Islamic Republic of
افراد مسلح یک نظامی ارشد را در بغداد کشتند
Iran, Islamic Republic of
آیا امریکا به دنبال تقسیم عراق به چند اقلیم است؟
Iran, Islamic Republic of
طراح ترور حاج قاسم سلیمانی و عماد مغنیه به هلاکت رسید +عکس و فیلم
Iran, Islamic Republic of
اروپایی‌ها با تهدید آمریکا به سمت اجرای مکانیسم ماشه رفتند
Iran, Islamic Republic of
نخست‌وزیر قطر استعفا کرد
Iran, Islamic Republic of
۲۳ نماینده مجلس از ظریف به قوه قضائیه شکایت کردند
Iran, Islamic Republic of
مسئول پرونده ترور سردار سلیمانی کشته شد؟
Iran, Islamic Republic of
چرا آمریکا حاج قاسم را مهم‌ترین دشمن خود می‌دانست؟
Iran, Islamic Republic of
دولت اگر نمی‌تواند با شرایط کنار بیاید،مجلس آستین‌ها را بالا بزند
Iran, Islamic Republic of
سفر به استانبول چقدر آب می‌خورد؟
Iran, Islamic Republic of
چرا آمریکا، سردار سلیمانی را دشمن درجه یک خود می دانست؟ /پاسخ مشاور دفاعی رهبر انقلاب را بخوانید
Iran, Islamic Republic of
تا انتقام خون حاج قاسم را نگیریم،رسالتمان کامل نشده است
Iran, Islamic Republic of
یک دانشجوی ایرانی از آمریکا اخراج شد
Romania
دولتی که نمی توانی قوی باشد نیازی نیست کسی مزاحمش شود فعلا محبوبیت طلبت. . شش سال تاست مردم را گرفتار توهم برجام کرده ای و هنوز طلبکاری
Iran, Islamic Republic of
نه داداش ما همه می دانستیم امریکا به شما نارو خواهد زد ولی گوشتان شنوای این حرفها نبود!!!
Iran, Islamic Republic of
نه تورا بخدا کار‌کن ....
Iran, Islamic Republic of
....
امید
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی حد اقل تا بعد از ایام فاطمیه سلام الله علیها از ایشون و افاضاتشون چیزی انعکاس ندین ، مردم عزادارند خوب نیست اینقدر بخندند!
چوبین
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
مگه شما گذاشتید این ملت طی 6 سال رنگ راحتی و آسایش رو ببینند صبر ما زیاده
Iran, Islamic Republic of
آیا مشکل عدم تایید صلاحیت داماد هست؟!
Iran, Islamic Republic of
پس چی شد تدبیر؟؟؟
چی شد ؟؟؟
چقد به محمود تهمت بی عرضگی زدید؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
روحانی: نمی‌خواهند دولت محبوب و قوی شود

بیان جوک در شب شهادت خوب نیست !!
ب
Iran, Islamic Republic of
مردم که زحمت زیادی کشیدند برای این انقلاب ولی کسانی که از این انقلاب به نوایی رسیدند خوب جواب این ملت را دادند؟
یکی همین دولت جنابعالی؟
مالک اشتر
Iran, Islamic Republic of
حالا وقت داری حسن.

یک سال و نیییییییم.
مرصاد
Iran, Islamic Republic of
....
محبوبۀ من
Iran, Islamic Republic of
دولت خیلی محبوبیت داره

اما توی دل خارج‌نشین‌ها و کسانی که اونور گرویی دارن
Iran, Islamic Republic of
بابا تو خیلی محبوبی آما محبوب چه کسی ؟!!!
زینب
Iran, Islamic Republic of
واقعا آقای روحانی چرا اینگونه حرف می زنه
Iran, Islamic Republic of
..م.
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
روحانی در جمع استانداران و فرمانداران:
حاشیه سازی دوباره روحانی برای انتخابات/ مردم باید مطمئن شوند رای آنها کم و زیاد نمی شود!
رئیس‌جمهور گفت: اگر می گویید مجلس بعدی صددرصد مال شما است، بگذارید لااقل یک رقابت شکل بگیرد و مشارکت باشد، مجلس هم مال شما و نوش جانتان.
United Arab Emirates
فقط رفراندوم نقاط ضعف را مشخص خواهد کرد.
Iran, Islamic Republic of
نه عزیز من؛طرحها را توضیح بدهید اما بیان اینکه «انتخابات فرمایشی است»معنی دیگری دارد..
Iran, Islamic Republic of
مثلا طرح مسکن اجتماعی - رشد و توسعه اقتصادی دو رقمی - تورم 7 در صد- ارزان شدن دلار زیر 3000 تومان - ایجاد سالیانه یک میلیون شغل و کاهش نرخ بیکاری به زیر 8 در صد - لغو تحریم ها - ارزش پول ملی - ارزش روادید - از بین بردن سایه جنگ خیالی - مبارزه جدی با فساد اقتصادی - کوتاه کردن دست اقوام و فامیل دولتیان از اقتصاد و بیت المال - برقراری عدالت مبارزه با تبعیض و بی عدالتی همه وهمه اگر گفته بشود دولت محبوب قلب ها می شود
Iran, Islamic Republic of
دولت روحانی تاکنون به دنبال حل مشکلات اقتصادی مردم و کشور نبوده است عامل اصلی مشکلات اقتصادی مردم و کشور بوده است.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
من نه اصول گرا م نه اصلاح طلب م من از اون رای خاموش هام فقط سال ۸۸ رای دادم اینم به احمدی نژاد دیدم دولت اولش واقعا کار کرد واس محرومان مبانی انقلاب بودعمل کرد بعدش نه خراب کرد۹۲ سفید ۹۶سفید
Iran, Islamic Republic of
...
این جمله ازکیست
Iran, Islamic Republic of
...
مرگ برمنافق
Iran, Islamic Republic of
یه باربرای همیشه بیابگودقیقامنظورت از«می گویند» چه کسانی است....؟!
.
.
.
این ادبیات دیگه برای ماتکراری شده....!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
این درست نمیشه!
هنوز قبول نکرده کلاه گشاد برجام را اون دولت مودب و باهوش!! مثل بشکه کشید روی سرش!!
Iran, Islamic Republic of
اون چه که ما دیدیم شما طرحهای دولت قبل و کارهای قرارگاه سازندگی را هم به نام خودتون میزنید! مگه چیز دیگری هم مونده که نگفته باشید؟!
Iran, Islamic Republic of
خودش هم قبول داره که دولتش نه محبوبه و نه قوی!!
Iran, Islamic Republic of
.، تمام عقلا به بدعهدی آمریکا و کلا دنیای غرب هشدار داده بودند، اگر آقای لاریجانی شروط نه گانه رهبری را در زمان تصویب ۲۰ دقیقه ای برجام در نظر می گرفتند اکنون در این وضعیت نبودیم
جواد
United Kingdom
...
احمد
Iran, Islamic Republic of
تا 1400 صد تا کفن می پوسونیم تا ... بی خیالی طی کنید شاید زودتر بگذره
Iran, Islamic Republic of
وای گفتی خدا از دهنت بشنود
Iran, Islamic Republic of
یک جور حرف می زنه انگار کسی عملکردش را نمی دونه واقعا با خودت چی فکر می کنی؟
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
اره دیگه وقتی پشت لندکروز صدها ملیونی نشستی نظرسنجی میکنی باید هم با آمار زندگی کنی نه با واقعیت...!!!!
Iran, Islamic Republic of
کدام طرح ها را توضیح بدهند؟!!!!!
علی قزوینی
Iran, Islamic Republic of
اقای روحانی شما درست میفرمایید! مستحضر باشید امروز سه سنبه است پراید 61 میلیون شد! جهارشنبه صبح نفرمایید من الان متوجه شدم!
Iran, Islamic Republic of
مخصوصا طرح افزایش قیمت بنزین رو اصلا نمیشه به مردم توضیح داد!!!!
محمدایوب
Iran, Islamic Republic of
بابا دولت تو همینطوری محبوبی میگی نه بیا تو مردم ببین چه ارادتی بهت دارن. 22 بهمن منتظرتیم. قهرمان. توراهپیمایی
حمید
Romania
شما که هر چه دهنتان می آید در تریبون ها میگی، چی شده حالا حرف گوش کن شدی؟
Iran, Islamic Republic of
اگه باحلواحلواگفتن دهان شیرین می شد،اینهمه برجام وامریکاروبزک کردین شش سال رجزخوندین....چیزی عوض نمی شه.
دانا
Iran, Islamic Republic of
....
حدادی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
چهار تا طرح دارید ان هم به دست باسداران عزیز خاتم ال انبیاست ..
علی
Iran, Islamic Republic of
چیزی مانده که از ان صحبت نکرده باشی ....!!
....
ذکایی
Iran, Islamic Republic of
سلام ودرود برمرد عمل و انقلابی وساده زیست ومردمی وبامردم صادق دکترمحمود احمدی نزاد
اسماعیلی
Iran, Islamic Republic of
طرح های افتتاحی شما همان طرحهای دوره احمدی نزاد است
خیبری
Iran, Islamic Republic of
ازکوزه برون همون طراوت که دراوست چه قدرتی جه محبوبیتی ؟ نشستن وبه امید کرم کدخدا نشستن چه قدرتی می آفریند چه محبوبیتی می آورد ؟مردم به شدت از این صحبت ها عاصیند.
سرزنده
Iran, Islamic Republic of
شما ودولت شما وسیاست خارجی شما دشمن را به طمع انداخت وآمریکا را پرروکرد .
ستوده فر
Iran, Islamic Republic of
....
مجید
Iran, Islamic Republic of
دولت محبوب قوی!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
...از ملت ایران عذر خواهی کن.
Hgf
Germany
.....
مدیر رصد خانه
Iran, Islamic Republic of
بنده احساسم این است که آقای ریس جمهور ما براوضاع کشور هیچ تسلطی ندارد .وگرنه این همه مغایرت اظهارات ایشان با اوضاع حقیقی کشور پیش نمی آید ....
.
France
...
عبد خدا
Iran, Islamic Republic of
بنده جزو کسانی هستم که نسبت به وقایع ریز ودرشت کشور حساس بوده وآن را لحظه ای دنبال می کنم (والله والله والله ) یکروز این دولت آقای روحانی که عنوان تدبیر وامید را باخود یدک می کشد را موفق ندیدم ندیدم واکنون که یکسال از عمر دولت باقی مانده هیچ امیدواری ندارم ویقیین دارم خاطره تلخ صدارت این دولت برای مردم ایران ونسلهای آینده بسیارآزاردهنده خواهد بود .
Iran, Islamic Republic of
هشت سال عمر یک ملت به باد فنا رفت!
حسين
Iran, Islamic Republic of
...
حمید
Iran, Islamic Republic of
وعده های روحانی از یادش رفته . این آدم همان کسی بود که راه تعامل با دنیا را می دانست و بلدم بلدم راه انداخته بود و حالا می گوید که ما نمی دانستیم دولت فلان و بهمان روی کار می آید . این موضوع دیگر برای همه مردم با اندک اطلاعاتی از مباحث سیاسی مثل روز روشن است که تغییر دولت ها در آمریکا سیاست های بین المللی آنان را دگرگون نمی کند بلکه روش های آنها را تغییر می دهد . از سوی دیگر مگر دولت فخیمه روحانی کاری هم در این چند ساله انجام داده است . این آدم که به تمام اقداماتی که در زمان دولت قبل داشت انجام می شد و توسط دولت ایشان با سیاه نمایی تعطیل شده بود ، رجوع کرده و همان کارها را دارد انجام میدهد..
Iran, Islamic Republic of
...
دلارام
Iran, Islamic Republic of
.مردم دارند فقر وگرانی وتورم وبیکاری وبی مسکنی واجاره بالا وپراید دست نیافتنی را میبینند.....
رحیم اب منگل
Iran, Islamic Republic of
اینکه میگه سه برابر دولت های قبل کار کرده ...
میراث بان
Iran, Islamic Republic of
...
میراث بان
Iran, Islamic Republic of
...
اسلام شناس
Iran, Islamic Republic of
سلام رحمت خداوند برمرد محبوب دل ملت ایران دکترمحمود احمدی نژاد
سید
Romania
.....
Russian Federation
....
United States
مشکلات اینقدر زیاد شده در دوران ریاست جمهوری روحانی که باید بجای یه کلید یه دسته کلید صد تایی همراه داشته باشید.
Iran, Islamic Republic of
.....
برنامه ثریا و جهان آرا باید به صورت زنده به تلویزیون برگردد این خواست مردم است
احمد
Iran, Islamic Republic of
مثل برجام !!!!!!!!!!!!!
مرصاد
Iran, Islamic Republic of
...با هیچ ترفندی محبوب نمی شی !!!!!
تولید کننده
Denmark
این فرمایشات جناب رییس جمهور برای بنده تولید کننده که دراثرسیاست های اقتصادی دولت به خاک سیاه نشسته ام از ویروس کرونا هم بدتر است....
قادری
Iran, Islamic Republic of
....