کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روحانی، ظریف و آمریکا/ این هفت مورد اتفاقی است؟

8 بهمن 1398 ساعت 11:51

در میانه مذاکرات، روحانی گفت آب خوردن مردم هم به مذاکره وابسته است و ایران را گدای مطلق هر توافقی نشان داد.


گروه سیاسی جهان نیوز: دکتر مالک شریعتی، کارشناس مسائل سیاسی پیرامون حرف های حاشیه ساز جدید روحانی، در کانال شخصی خود نوشت:

۱. قبل از شروع مذاکرات رفع تحریم، روحانی گفت خزانه خالی است و ‎ظریف گفت آمریکا میتواند با یک بمب سیستم دفاعی ایران را منهدم کند.

۳. در میانه مذاکرات، روحانی گفت آب خوردن مردم هم به مذاکره وابسته است و ایران را گدای مطلق هر توافقی نشان داد.

۴. بشار اسد که با نقش مستقیم سردار سلیمانی به تهران آمد، ظریف استعفا داد و جشن دستاورد مقاومت و حاج قاسم سلیمانی به حاشیه رفت.

‏۵. در بحبوحه فشار غرب به ایران بر سر پذیرش بی قید و شرط دستورالعملهای چهارگانه FATF، ظریف ناگهان خبر از پولشویی گسترده در ایران داد؛ موضوعی که اساسا در حیطه وظایف مستقیم او نبود.

۶. پیش از انتخابات گذشته ایران، ظریف در خاک آمریکا به غرب هشدار داد که اگر با ما توافق نکنید تندروها (رقبای ما) در ایران قدرت میگیرند! (توافق اولیه هسته ای انجام شد و رسانه های سیا و ملکه هم پای کار انتخابات ایران آمدند.)

‏۷. اکنون پس از شهادت ‎سردارسلیمانی با فرمان مستقیم ترامپ و خیزش دهها میلیونی مردم ایران و عراق علیه آمریکا در اعتراض به شهادت فرماندهان ارشد جبهه مقاومت، ظریف در کمتر از یکماه مانده به انتخابات مجلس ایران، در مصاحبه ای جنجالی از احتمال مذاکره مجدد با قاتل شهدای مقاومت گفت و ترامپ هم ضمن تحقیر ملت ایران، دوقطبی جدیدی را برای مصارف انتخاباتی جریان غربگرا شکل داد.

پ.ن: کسی که همه تست ها را غلط میزند حتما پاسخ درست را میداند.


کد مطلب: 716756

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/716756/روحانی-ظریف-آمریکا-این-هفت-مورد-اتفاقی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com