جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳
۱۴۶
زاکانی:

راهی که روحانی به ما نشان می‌دهد به ناکجاآباد است/ نماینده دولت گفته بنا داریم یک بار دیگر آمریکا را امتحان کنیم!/ نگاه روحانی و لاریجانی در برجام یکی بود/ لاریجانی کار برجام را ۲۰ دقیقه‌ای تمام کرد/ مجلس آینده باید از دولت حساب بکشد تا اگر کسی کار نکرد برکنار شود/ نفاق در کشور بیداد می‌کند/ آقای روحانی! وقت استعفا نیست

سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب: 716748
نماینده سابق مجلس گفت: امروز در نظرسنجی ها می بینیم که مشکل اصلی کشور معیشت است در حالی که تا چند ماه قبل مشکل اول مردم، بیکاری بود.
راهی که روحانی به ما نشان می‌دهد به ناکجاآباد است/ نماینده دولت گفته بنا داریم یک بار دیگر آمریکا را امتحان کنیم!/ نگاه روحانی و لاریجانی در برجام یکی بود/ لاریجانی کار برجام را ۲۰ دقیقه‌ای تمام کرد/ مجلس آینده باید از دولت حساب بکشد تا اگر کسی کار نکرد برکنار شود/ نفاق در کشور بیداد می‌کند/ آقای روحانی! وقت استعفا نیست
به گزارش جهان نيوز، دکتر علیرضا زاکانی، نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با حضور در مسجد 14 معصوم شهرک پردیسان قم، پیرامون موضوعات روز کشور و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به سخنرانی پرداخت.

ایشان با اشاره به ایام شهادت سردار سلیمانی و مراسم تشییع پیکر شهدای مقاومت، اظهار داشتند: حضور پرشور مردم در حوادث اخیر نشان داد که این مردم کماکان پای انقلاب ایستاده اند و نشان دادند که مشکلات و سختی ها روحیات انقلابی و از خود گذشتگی را از آنها دور نکرده است. به شهادت امام(ره) و رهبری جز در برهه کوتاهی از صدراسلام، این مردم نمونه ای در تاریخ ندارشته و بی نظیر هستند.

وی ادامه داد: اما بر خلاف سطوح رهبری انقلاب و مردم، در سه سطح نخبگان، مسئولان و رسانه ها -یا به عبارتی خواص- کشور با مشکلات جدی مواجه است.

زاکانی افزود: در زمان مجلس هفتم، دولت اصلاحات بر مبانی نظری برنامه چهارم توسعه اصرار می ورزید اما با مشاهده مستندات این مبانی به چند نکته اساسی می رسیدیم. اولین نکته این بود که طبق عقیده این افراد ما باید نظم موجود بر جهان را پذیرفته و از هنجارشکنی بپرهیزیم. نکته دوم این بود که در راس نظم نوین جهانی آمریکا قرار داشته و بایست عظمت آمریکا را بپذیریم. همچنین طبق این مبانی بایست تمدن غرب را در حوزه های مختلف از جمله فرهنگ و قانون گذاری پذیرا باشیم.

این نماینده سابق مجلس گفت: صراحتا در این مبانی آمده است که بدون آمریکا و اسرائیل نمی توانیم مشکلات کشور را حل کنیم. لازم به یادآوری است که این مبانی توسط افرادی مطرح می شود که سابقه انقلابی گری داشته اما پس از مدتی استحاله شده به انقلابیون پشیمانی تبدیل شدند که به ورطه افراط و تفریط افتاده اند.

وی ادامه داد: نگاه دومی هم به مسائل وجود دارد که مبتنی بر نظرات امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب می باشد. آنها تاکید دارند که بایست بر توانمندی های داخل تکیه کرد و در این راستا بایست از همه ظرفیت های منطقه ای و جهانی بهره ببریم. در چنین شرایطی دیگر فشارهای دشمنان تاثیری بر کشور نخواهد گذاشت.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه پول و امکانات کشور در دست کسانی قرار دارد که اصلا به انقلاب اسلامی به عنوان مقدمه ای برای ظهور امام زمان(عج) اعتقادی ندارند و تنها به حکومت رانی چند ساله خود فکر می کنند و خود را قائل به نظم نوین جهانی می دانند تا به عنوان یک بازیگر کوچک منطقه ای شناخته شوند.

زاکانی با بیان اینکه "بایست به دولتمردان متذکر شد که خارج تنها غرب و آمریکا نیست" در خصوص لزوم ارتباط با کشورهای منطقه اظهار داشت: ما ظرفیت های عظیمی را در همسایگی خود داریم به عنوان نمونه 750 میلیون نفر در کشورهای حاشیه ای و 1143 میلیارد دلار واردات منطقه از جمله ظرفیت هایی است که مورد توجه قرار نگرفته تا جایی که ایران تنها 23 میلیارد دلار در واردات سهم دارد. اگر به این موضوع توجه کافی صورت می گرفت می توانستیم مشکل اقتصاد و اشتغال را حل کنیم اما راهی که آقای روحانی به ما نشان می دهد به سوی ناکجا آباد است!

وی ادامه داد: امروز در نظرسنجی ها می بینیم که مشکل اصلی کشور معیشت است در حالی که تا چند ماه قبل مشکل اول مردم، بیکاری بود. معنی این حرف این است که در حال حاضر حتی افرادی که کار دارند هم از لحاظ معیشتی با مشکل مواجه هستند لذا بایست حل مشکلات اقتصادی در راس امور قرار گیرد.

زاکانی گفت: نماینده دولت با حضور در کمیسیون تلفیق و در یک جلسه غیرعلنی گفته است که ما بنا داریم بار دیگر آمریکا را امتحان کنیم و با آنها به مذاکره بنشینیم. وی ادامه داده است که اگر ما مذاکره کنیم یا ترامپ به وعده هایش عمل کرده و تحریم ها را بر می دارد یا تحریم ها را بر نمی دارد که در نتیجه آقای روحانی قبول مسئولیت کرده و استغفا خواهد داد!

وی بیان کرد: آقای روحانی! اکنون وقت استعفا نیست، وقت کار و پاسخگویی به وعده هاست! وقتی فردی رئیس جمهور می شود بایست به وعده های خود عمل کند.

زاکانی با بیان اینکه "برنامه های دولت هیچ رنگ و بوی کارشناسی ندارد" اظهار داشت: شما در قضیه گرانی بنزین دیدید که چه مشکلاتی برای کشور و مردم به وجود آمد. طبق پیش بینی ها بنا بود 31 هزار میلیارد تومان عایدی در طرح سهمیه بندی بنزین به دولت برسد اما در عرض 48 ساعت 20 هزار میلیارد آن در آتش سوخت و سپس آقای رئیس جمهور با خنده می گوید که خود من هم صبح جمعه فهمیدم!

وی افزود: در ماجرای تعیین نرخ 4200 تومانی برای ارز، در هیئت دولت دو نظر وجود داشت. عده ای به ارز 3800 تومانی معتقد بوده و عده ای دیگر قیمت ارز را 4800 تومان می دانستند. در این بین افرادی گفته اند که دو نفر از اقتصاددانان اصولگرا قیمت ارز را 4200 می دانند پس ما هم قیمت ارز را همین نرخ تعیین کنیم تا مشکلات کشور بر گردن اصولگراها بیفتد!

زاکانی ادامه داد: در استان قم دارای ظرفیت های عظیمی است که اگر به آن توجه شود از استان های طراف برای کار به اینجا خواهند آمد در نتیجه مشکلات کشور حل خواهد شد. اما راه حل مشکلات کشور این است که بر داشته های داخلی خود تکیه کرده و پای ما در برابر بیگانگان نلرزد. اگر عده ای مسیر دل دادگی به غرب را دنبال می کنند یا ناآگاهند و یا آگاهانه خود را به خواب زده اند.

عضو سابق کمیسیون برجام در پاسخ به سوال یکی از حاضران در خصوص نقش مجلس نهم در تصویب برجام اظهار داشت: در قضیه برجام، نگاه آقایان لاریجانی و روحانی همانند هم بود لذا رئیس مجلس کار کارشناسی کمیسیون برجام را نادیده گرفت و ماجرا را 20 دقیقه ای تمام کرد که به نظرم خسران بزرگی به انقلاب اسلامی تحمیل شد.

زاکانی با هتاکی یکی از روزنامه های استانی به سپاه پاسداران را محکوم کرد و گفت: اقدام روزنامه 19 دی در انتشار چنین مطلبی به مراتب از جنایت آمریکا در شهادت حاج قاسم بزرگتر است و این موضوع از حقد و کینه آنها نسبت به سپاه پاسداران نشأت می گیرد و بایست از مجاری قانونی پیگیری شود.

ایشان در خصوص بازی رسانه ای اصلاح طلبان در آستانه انتخابات مجلس یازدهم و حمله به شورای نگهبان بیان داشت: اینکه اصلاح طلبان به رد صلاحیت ها اعتراض می کنند به این دلیل است که آنها می خواهند کشور در بی قانونی و هرج و مرج به سر ببرد. در سال 81 هیچ نظارتی بر انتخابات شوراهای شهر و روستا نبود اما حضور مردم حداقلی بود!

نماینده سابق تهران اظهار داشت: ما امروز در کشور گرفتار سلسله عناصر منافق شده ایم و نفاق در کشور بیداد می کند. نفاق دیگر آن نیست که فردی به اروپا پناهنده شده و سنگ اندازی کند؛ منافق کسی است که چهره حق به جانب گرفته و امید مردم را با ناکارآمدی از بین برده است. جوانان امروز به دلیل فقر و فساد و تبعیض ناامید شده اند اما بایست با رفع موارد بالا بار دیگر امید را به جوانان و کشور بازگرداند.

زاکانی عملکرد مجلس دهم در مواجهه با دولت را به یک شوخی و بازی تشبیه کرد و اظهار داشت: بایست مجلسی قوی بر سر کار آید تا از دولت و وزیران کار بکشد و چنانچه کسی کار نکرد آنها را برکنار کند. مجلس آینده باید با جدیت کار خود را آغاز کند و از دولت حساب بکشد اما متاسفانه مجلس اکنون در سطح نازلی قرار دارد!

وی در پایان اظهار داشت: هیچ کس در کشور به دنبال جنگ با آمریکا نیست بلکه جنگ با آمریکا یعنی خدمت به مردم، افزایش توان داخلی، رفع مشکلات اقتصادی، افزایش امید در جامعه. دوگانه جنگ و مذاکره از بزرگترین دروغ هایی است که در کشور گفته می شود و اتفاقا اگر عقب نشینی صورت گیرد آنها جلو خواهند آمد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اقای زاکانی وقتی 20دقیقه ای برجام تصویب شد شما نماینده بودید و باید پاسخ گو باشد ؟فرار به جلو نکنید؟
سرور
Iran, Islamic Republic of
دکتر زاکانی کاملا مخالف برجام و رییس کمیسیون ویژه برجام بود که در آن زمان رای کمیسیون را هم مخالف تصویب آن دانست. تصویب 20 دقیقه ای برجام فقط کار علی لاریجانی بود لطفا برای آن شریک نتراشید.
حق گو
Iran, Islamic Republic of
آن زمان نماینده های کیلویی!!!!! لیست امید !!!! باعث این کار شدند. نه امثال دکتر زاکانی
Iran, Islamic Republic of
لیست امید؟.
برجام در مجلس قبل تصویب شد
Iran, Islamic Republic of
مجلس قبلی که لیست امید نداشت. کمی مطالعه بد نیست برادر غفنضر
Iran, Islamic Republic of
حرفی برای گفتن نداری حد اقل آبرو ریزی نکن=
Sweden
.....
Iran, Islamic Republic of
اقای زاکانی به چه حقی به منتخب مردم توهین میکنی؟ ...
Iran, Islamic Republic of
مردم ازانتخابشون پشیمانند!بایدعلت محبوبیت باقیمانده ۷/۵ درصدی قانع کننده باشه !خواب هستین باخودتونوبه خواب زدین؟...
حسینی
Iran, Islamic Republic of
من هم با روحانی مخالف بودم هم با برجامش،آخه آمریکا حرفش برا خودشم سند نیست اونوقت اینا به چهار تا کاغذپاره و امضا دلشون خوش و اسمشو گذاشتن برجام،بایکی معامله کنید که زیر حرفش نزنه آمریکا کارش دبه کردن بوده و هست راحت میزنه زیر همه چی...
Iran, Islamic Republic of
به قول خود جان کری اگر برجام نبود دیوار تحریم های ضد ایرانی فرو ریخته بود.
طرفداران و تصویب کنندگان برجام ، باعث حفظ تحریم ها شدند.
Iran, Islamic Republic of
...عجب!!!!
Iran, Islamic Republic of
خطاب به سرور: برجام تو مجلسي راي آمرد تصويب شد كه اكثريت مطلقش اصولگراهاي تند رو بودن. تصويب برجام رو به يك نماينده يا رييس مجلس منتسب نكنيد و پاسخگوي چيزي باشين كه تصويب كردين
خسارت محض
Iran, Islamic Republic of
برجام را اصلاح طلبان و دولت روحانی به مجلس و کشور تحمیل کردند.
مقاومت رمز پیروزی ماست.
Iran, Islamic Republic of
مقاومت راه سلیمانی است / مذاکره مایه پشیمانی است
.
Iran, Islamic Republic of
مجلس قبل مجلس اصلاح طلبان نبود کمی تفکر بد نیست برادر
سرور
Iran, Islamic Republic of
آقای لاریجانی و طیف رهروان چه در این دولت چه در دولت قبلی دنباله روی دولت بودند....
جوک قرن
Iran, Islamic Republic of
.....
سردر
Iran, Islamic Republic of
برجام در مجلس قبل تصویب شد
.
Iran, Islamic Republic of
..
سردرد
Iran, Islamic Republic of
برادرهادی دوباره از حرف حق سردرد گرفت.
قانونمدار
Iran, Islamic Republic of
مگه تبلیغات انتخاباتی شروع شده؟!!!
اگه عضوی از جناح مقابل اینطرف و آنطرف میرفت و پیش از موعد تبلیغات انتخاباتی سخنرانی می کرد، باهاش چه برخوردی میشد؟!!
کاری به شخص و حزب و باند و غیره ندارم، ولی اگه قانونی وجود دارد باید برای همه یکسان باشد
آقای شورای نگهبان، اقایان ق ق کجا تشریف دارید؟!!!
سرور
Iran, Islamic Republic of
چرا سانسور؟!
درمجلس قبل طیف رهروان حامی لاریجانی حداکثر بودند نه امثال آقای زاکانی.
.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
حتما رسايي و زاكاني . حسينيان و ... هم طيف لاريجاني بودن؟!
Iran, Islamic Republic of
مخالفتشونو ندیدید و نشنیدید ! ا....
Iran, Islamic Republic of
مجلس دهم تابع دولت و وکیل الدوله بود!
هاشمی : به ۱۱:۲۰
Iran, Islamic Republic of
آهان
حالا دیگه شما شدید مخالف دو آتیشه برجام و مخالفین اولیه برجام را سین جیم می کنید ؟
Iran, Islamic Republic of
برادر هادی، روزنامه های کدوم طیف زمان امضای برجام از خوشی داشتن میترکیدن؟ کیا بودن واسه برجام سکه گرفتن؟ اون نماینده ی اصولگرا که داشت تو مجلس گریه میکرد رو یادت رفته؟ اگه برجام جیز و اخه، چرا نماینده های فعلی که اکثریت اصلاح طلب هستن کاری نمیکنن؟ چون قبولش دارن؟ در ضمن تصویب یه چیزیه، اجرا یه چیز دیگس، مثل همین قضیه بنزین...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
کدام مجلس؟ مجلس اصلاح طلبان یا مثلا اصولگرا؟! همانهایی که تندرو میخوانید مخالف برجام بودن .مگر قسمهای والله والله صالحی مقابل روح الله حسینیان را ندیدی!؟یعنی حسینیان موافق بود و صالحی قسم خورد؟!!!! مگر اشکهای همانهایی که دلواپسشان خواندید را ندیدید!!! ....
حرف حق
Iran, Islamic Republic of
عراقچی: نتیجه پایبندی به برجام تحریم بیشتر بود.
United States
.....
م.م
Iran, Islamic Republic of
...
United States
هنر برجامیون ، نابودی دستاوردهای هسته ای توسط برجامیون و بتن ریزی .....
United States
نتانیاهو: اصلاح طلبان بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران هستن.
اصلاح طلبان اقتصاد کشور و معیشت مردم را نابود کردند و باید از سیاست کناره گیری نمایند و بابت ایجاد مشکلات معیشتی برای مردم باید رسما از مردم عذر خواهی کنند.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
نمیخوام توهین کنم ولی شورشو در اوردید یا این طرز حرف زدن
Iran, Islamic Republic of
...
مهدی
Iran, Islamic Republic of
رهبر معظم انقلاب : جنتلمن های پشت میز مذاکره همان تروریست های فرودگاه بغداد هستند.
کلاه گشاد برجام
Iran, Islamic Republic of
با دولت تروریست و جنایتکار و آدمکش امریکا مذاکره ممکن نیست .
مرگ بر امریکا
Iran, Islamic Republic of
خون حاج قاسم عزیز تاوان افتضاح برجام بود.
برجام مصوبه مجلس قبل بود
Iran, Islamic Republic of
برجام مصوبه مجلس قبل بود
Iran, Islamic Republic of
چقدرم که دولت بدش میومد از برجام...
برجامچای
Iran, Islamic Republic of
برجام دستاورد !!! دولت یازدهم بود.
Iran, Islamic Republic of
...
غفنضرچای
Iran, Islamic Republic of
برجام مصوبه مجلس قبل هم بود
Iran, Islamic Republic of
همانطور که رهبر معظم انقلاب اخیرا"فرمودند با امریکا مذاکره نخواهیم کرد.
درس عبرت
Iran, Islamic Republic of
برجام باعث فلاکت بیشتر ملت شد.
Iran, Islamic Republic of
زاکانی استاد فرار به جلوست. برای رای گرفتن چه کارها که نمیکنید؟
حامد
Iran, Islamic Republic of
دکتر زاکانی مردی فساد ستیز و انقلابی است و بدنبال قدرت نیست.
Iran, Islamic Republic of
بدنبال قدرت نیست
بدنبال ریاست جمهوری است!
Iran, Islamic Republic of
اگه مرد کار بلش خب باشه،اما بلد باشه
ترکمنچای
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان ابتدا خسارات برجام را تسویه کنند بعدا"درباره مذاکره مجدد بحث می کنیم !
حرف حق
Iran, Islamic Republic of
عراقچی: نتیجه پایبندی به برجام تحریم بیشتر بود.
ترمکنجا
Iran, Islamic Republic of
...
غفنضرچای
Iran, Islamic Republic of
...
رای زاکانی نه به برجام بود
هاشمی: به ۱۰:۵۴
Iran, Islamic Republic of
کمی تحقیق کن بعد نظر بده .....
Iran, Islamic Republic of
احسنت جواب بده چرا در 20 دقیقه برجام تصویب شد
چرا استعفا ندادی
مجلس که دست اصولگرایان بود
Iran, Islamic Republic of
باید توجه کنید مجلس پر شده از نماینده و یک دیت صدا ندادد ایشون اگر نظرشونم منفی بود تاثیرش یک رای بوده،مگر اینکه نظر مثبت داده باشن اونموقع به برجام
مهدی
Iran, Islamic Republic of
الان اصلا وقت دعوا و کشمکش نیست ،فقط باید چشمهارو باز کنیم ...
Iran, Islamic Republic of
موافق نیستم
Iran, Islamic Republic of
روحانی از مجلس جدید هراس داره چون به طور حتم مخالفن باهاش
Iran, Islamic Republic of
دلیل رد صلاحیت شدنشونم اینه ک مجلس محکم ترو جسور تری بیاد وسط این مجلس ..
Iran, Islamic Republic of
آقای زاکانی عزیزمشکل اقتصاد الان برجام است یا تحریم؟ یک روز شما 2.5 میلیون بشکه نفت صادر می کردید حالا حدود 500 هزار بشکه. تقوا داشته باشید وبگید مشکل اصلی کجاست؟
Iran, Islamic Republic of
دكتر كاملا مخالف بود ،مستنداتش موجوده
United States
به قول خود جان کری اگر برجام نبود دیوار تحریم های ضد ایرانی فرو ریخته بود.
برجامیون و تصویب کنندگان برجام باید پاسخگو باشد که چطور ترامپ بی هیچ هزینه ای از برجام خارج شد و تحریم ها را تشدید کرد ؟!
Iran, Islamic Republic of
دوستان آگاه باشید که منافقین کودک کش کمپ آلبانی برای حمایت از رابطه با آمریکا و سیاست غرب پرستی و برجام خسارت بار و اصلاح طلبان وابسته و دلبسته به غرب و وهابی های سعودی ، بصورت فله ای دارند بر علیه دکتر زاکانی مطلب می نویسند.
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
....
United States
مشکل ملت ایران اصلاح طلبان است....
Iran, Islamic Republic of
مانع اطلاع مردم از برجام خسارت محض نشدند.؟!!!
Iran, Islamic Republic of
موگرینی: برجام، قطعنامه شورای امنیت است نه یک توافق بین‌المللی .

برجام یک خسارت محض است
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
مگه تبلیغات انتخاباتی شروع شده؟!!!...
Iran, Islamic Republic of
دفاع از آرمان های انقلاب و حقوق مردم تبلیغات انتخاباتی نیست بلکه وظیفه شرعی است.
قانونمدار
Iran, Islamic Republic of
با برخی صحبت هاشون موافقم ها اما تا حالا کجا تشریف داشتند؟!!!.
Iran, Islamic Republic of
در سنگر ضد فساد ...
Iran, Islamic Republic of
کاری به شخص و حزب و باند و غیره ندارم، ولی اگه قانونی وجود دارد باید برای همه یکسان باشد
آقای شورای نگهبان، اقایان ق ق کجا تشریف دارید؟!!!
Iran, Islamic Republic of
....
م.م.
Iran, Islamic Republic of
چرا مطالب را نمی گذارید از حقیقت ترس دارید
Iran, Islamic Republic of
حقیقت تلخه نمی دونستی؟
م.م
Iran, Islamic Republic of
لطف کنید مطلب قبلی من را کامل بگذارید
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
آقای زاکانی خدائیش مردم اصلا شما رو میشناسند؟
درود
Iran, Islamic Republic of
دکتر زاکانی عزیز نماینده ادوار مجلس و مورد اعتماد مردم ایران است.
Iran, Islamic Republic of
...
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
چرا از قم کاندیدا شد؟چرا نخواست به مردم شهرخودش خدمت کنه ؟
Netherlands
...
Iran, Islamic Republic of
امید مادرمجلس قبلی امثال زاکانی بودند!
Netherlands
امیدت به خدا باشه...
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر زاکانی و اعضای کمسیون تحقیق بعد از سه ماه بررسی برجام و با توجه به مشکلاتی که بوجود آوردند در نهایت اعضای کمسیون با تصویب برجام مخالف صریح داشت و اعلام کرد که تصویب برجام خسارت بزرگ برای کشور است ..
نماینده دولت گفته بنا داریم یک بار دیگر آمریکا را امتحان کنیم
Iran, Islamic Republic of
مگرآمریکاقابل اعتماده؟ازقراردادهای زیادی باکشورهایکطرفه کنارمی ره!!باتحریم وفشاروکوتارژیم کشورهاروعوض می کنه ودست نشانده خودشوروی کارمیاره!شماحاضرین مبلغ کمی پول برای محاربه. به امثال چنین فردی بدین؟که یک چنین خونخواری روبه ملت تحمیل می کنین
رئیس مجلس کار کارشناسی کمیسیون برجام را نادیده گرفت
اگرفقط این گفته را مدنظر داشته باشیم، دادستان باید بعنوان مدعی العموم در قبال تضییع های بیت المال ورود پیدا کند


روحانی مچکریم گویان شما الان کجایند!
تا ابد از روحانی متشکریم
Iran, Islamic Republic of
اداره مملکت در جنگ اقتصادی و تحریم نفتی و بانکی از مهمترین کارهای روحانیه
اصغر
Iran, Islamic Republic of
به این می گید اداره مملکت!
اکبر
Iran, Islamic Republic of
با این تحریمهای ظالمانه مملکت به بهترین شکل ممکن مملکت اداره میشه
اصغر
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
زمان احمدی نژاد سو مدیریت بود الان افتخار میکنن ....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مشکل معیشتی مردم ناشی از گرونی دلار و بی ارزش شدن درآمد مردم هست که با مجلس اصول گرای سال ۹۰ هم اتفاق افتاده
دکتر زاکانی سال ۹۰ مجلس بودید با بقیه همفکرانتون چرا کاری برا معیشت مردم نکردید؟؟؟
تورم _سال ۹۰
سلام
Iran, Islamic Republic of
گراني سال 90 بلايي بود كه بدست اصلاح طلبان در سايه سر احمدي نژاد بدبخت آوردند و مردم را متضرر كردند .
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
به لیست رای دادن می شود نتیجه اش این!!!..
Iran, Islamic Republic of
مگه برادرا به لیست رای نمیدن؟ کمی تفکر بد نیست
Iran, Islamic Republic of
لیست یلخی امید منظورشه
ب
Iran, Islamic Republic of
جناب هم مجلس وهم دولت باید جواب گوی همه این کا ها باشند تا درس عبرتی برای همه مسؤلین بعد از این بشه؟
Iran, Islamic Republic of
دولت هي امريكا را امتحان مي كنه
يه نفر دولت را هم امتحان كنه پدر مردم را در آورد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
شورای نکهبان تبلیغات زودهنگام که نیست
قاسمی
Iran, Islamic Republic of
آنروز که احمدی نژاد گفت، همه تان فحش دادید، حالا شما گفتید، فیلسوف هستید...!!
United Arab Emirates
....
Iran, Islamic Republic of
. به آقای دکتر زاکانی وقالیباف هم توصیه می کنم ..،.... درد اینها حضور میلیونی مردم در مراسم شهید سلیمانی است .شما ببنید استقبال مردم از روحانی رادر شهر ها وجاهایی که میره ومقایسه کنیدبا مراسم های سردار.....
Iran, Islamic Republic of
روحانی ازاین میترسه که زاکانی بشه رییس مجلس وقالیباف هم نایب رییس، اون وقته که خر بیارو وباقالی بارکن
Iran, Islamic Republic of
دردوره قبل تو مجلس بودی چه کاری کردی؟!!!
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
اقاي زاكاني ، برادر عزيز مردم مظلوم يادشان نرفته در جريان تصويب برجام هركس مخالف صحبت ميكرد چشم غره ميرفتي!!!!!!...
Iran, Islamic Republic of
شما تو مجلس حضور داشتید؟
اصغر
Iran, Islamic Republic of
...
خودش مخالف سرسخت برجام بود آنوقت چطور به خودش چشم غره رفت استاد؟!
Iran, Islamic Republic of
آقا زاکانی حداقل بگو شما چکار کردی تاحالا واسه مردم چه برنامه ی داشتی نماینده کارآمد میخایم بفکرمردم باشه نه جناح
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
زاکانی ، باید جلو تصویب برجام رو میگرفتی /
Iran, Islamic Republic of
ببخشید کی بود گفت برجام نه خسارت محض است نه عسل مصفی!
Iran, Islamic Republic of
...!!!
Iran, Islamic Republic of
فرافکن ها!
Iran, Islamic Republic of
برجام با تایید مجلس اصول گرا بود اگر خوب شده بود کار شما بود اگر بد شد کار روحانی بود زاکانی برای رای دست به همه کاری می کند به جای این حرفها بر نامه بده..
امیر
Iran, Islamic Republic of
اگه برجام درست بشه مگه بده تا کی باید عقب افتاده باشیم ...
Iran, Islamic Republic of
...
انقلابیون
Iran, Islamic Republic of
مجلس جدید نه اصولگرا و نه اصلاح طلب باید باشه باید انقلابی باشه فقط و فقط
سمیر
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
چرا خودتون رو گول میزنید؟ برجام قرار نیست نفعی داشته باشه، خسارت محض هست.
Iran, Islamic Republic of
عزیزیان برادر شما که میگید برجام مجلس قبل تصویب کرد اصولگرا بودن، یه عده اصولگرا مث لاریجانی ناطق ..وطیفش باروحانی بودن بهشون رای دادن،آگه برجام رو تصویب نمیکردن همین اقایون نمیگفتد چرا نمیذارید مشکلات مردم حل بشه آب محیط زیست اقتصاد ...اینقدبه کله هم نپریدبرادر بمانید تمام شدرفت
انقلابی
Iran, Islamic Republic of
بله حقیقت تلخ سال ۸۸و۷۸هم تلخ بود به کام مردم بااشوبگری درخیابان زیرسوال بردن نظام انقلاب،کی باعث شد کشور تحریم بشه مشکلات معیشتی بوجود آیداقایان مدعی کدوم کشوراروپایی یاامریکاهستن تق یاتوق بش درمیرن این مردم محروم ومستضعف ن ضربه‌ میخورن تااخرایستاده پشت انقلاب ورهبرشون میمونن مردم دوباره باشعار مذاکره باامریکا رفع تحریم زندگی بهتر رای دادن متوجه شدن مذاکره باشیطان کاراشتباهی دشمن گستاخ میکنه تحریم بیشترخدابه انسان عقل داده هم به اصول گرا هم اصلاح طلبان انقلآبی میگم کسانی دلسوزایران وانقلاب اسلام هستن احساسی برخوردنکنیددشمن درکمین است....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مشخصه که باید منفی بدهی!!!
Iran, Islamic Republic of
ازاسم روزنامهذ۱۹دی معلوم است که چشمشان ازحمایت ۹دی کورشده!وسوزدرونشاندموجب شده اغتشاش‌های خودساخته شونوکه کشورراتخریب کردنبدا خرابکاری بعدی بنام ملت جابزنند!!
دانا
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه نه دولت و نه مجلس ابعادسنجی درستی نسبت به اقتصاد مردم نداره....
Romania
شما خیلی خوبی.
Iran, Islamic Republic of
ملت آگاهانه رای دهند....
جبلی
Iran, Islamic Republic of
جناب دکترزاکانی دکتراحمدی نژاد می تواند نهضت مدیریت جهادی وانقلابی
ایجاد کند وروح تازهای درکالدبد خسته نظام اجرایی کشور بدمد قدر این مرد را بدانید وَ لَئِنْ كَفَرْتُمْ إِنَّ عَذابِي لَشَدِيدٌ
Iran, Islamic Republic of
چرا وقت استعفا نیست چرا ملت اینقدر هزینه انتخاب غلط رو تحمل کند در تمام کشورها اگه کسی از عهده کاری برنیاد استعفا میکند
Iran, Islamic Republic of
خیلی ها باامام آمدند درکنار امام بودن، تندروهای اول انقلاب بودندازدیوار سفارت امریکابالارفتن ،جبهه رفتن، مسولیت هم داشتن، اما انقلابی ماندن سخته است درخط ولایت فقیه ماندن سخت است تاریخ گواه این است .....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
روحانی باید جوابگو باشد