پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

زمان واریز سومین مرحله از یارانه معیشتی

سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۴
کد مطلب: 716717
سخنگوی سازمان برنامه و بودجه کشور، گفت: با توجه به تعطیلی روز ۴شنبه سومین مرحله از حمایت های معیشتی ساعت ۲۴ فردا شب ۸ بهمن به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.
زمان واریز سومین مرحله از یارانه معیشتی
به گزارش جهان نيوز، مهدی قمصریان سخنگوی سازمان برنامه و بودجه کشور درخصوص اینکه آیا در تعداد سرپرستان خانوار دریافت کننده سومین مرحله حمایت معیشتی نسبت به مرحله قبل تغییری حاصل شده است یا خیر گفت: در این مرحله ۷۵۷ هزار و ۳۲۴ خانوار دیگر که درخواست بررسی مجدد آنها از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تایید شده، حمایت معیشتی مرحله اول و دوم و سوم را همزمان فردا شب دریافت خواهند کرد.

قمصریان افزود: مجموع خانوارهای دریافت کننده حمایت معیشتی به ۱۸میلیون و ۹۹۷ هزار و ۹۶ خانوار رسیده است.

به گفته وی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنان در حال ارزیابی سایر درخواست ها بوده و امکان تایید تعداد بیشتری از این خانوارها در ماه های آتی وجود دارد و در هر مرحله که خانوارها از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مورد تایید قرار بگیرند حمایت معیشتی از مرحله نخست برای آنها محاسبه و واریز خواهد شد.

 سخنگوی سازمان برنامه و بودجه کشور  تصریح کرد:‌ یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی هم مطابق ماه قبل بیستم بهمن ماه واریز خواهد شد.
 
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *