پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۲

مازیار ناظمی با حکم وزیر ورزش پست گرفت

دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب: 716624
مازیار ناظمی با حضور در فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، حکم خود را به عنوان سرپرست این فدراسیون دریافت کرد.
مازیار ناظمی با حکم وزیر ورزش پست گرفت
به گزارش جهان نيوز، به نقل از روابط عمومی پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، با حکم مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی شد. در این مراسم، سید محمدشروین اسبقیان حکم وزیر ورزش و جوانان را به مازیار ناظمی به عنوان سرپرست جدید فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی تقدیم کرد.

مدیر کل امور مشترک فدراسیون‌ها ضمن تشکر از زحمات چهار ساله محمود صیدانلو، رئیس این فدراسیون گفت: تأکید وزیر ورزش بر این است که بلافاصله بعد از پایان دوره ریاست فدراسیون‌ها، سرپرست تعیین و مراحل انتخابات طی شود. ناظمی از مدیران تلاشگر و متعهد وزارت ورزش و جوانان است و برای او در این سمت، آرزوی موفقیت داریم.

ناظمی هم با تشکر از زحمات بسیار زیاد صیدانلو در چهار سال گذشته گفت: او بسیار مدیر موفقی بوده و خوشحالم در فدراسیونی مسئولیت گرفتم که افراد توانمندی در آن هستند. مأموریت اصلی ما در اینجا، برگزاری انتخابات است و با مشورت دوستان، هرچه سریع‌تر آن را در زمان مقرر برگزار خواهیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
....
صادق
Iran, Islamic Republic of
خدا به داد اتومبیلرانی برسه . تخصص ارتباطات و روابط عمومی کاملا با خودرو و اتومبیلرانی مطابقت داره!!!!!!!