جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

حکیمی‌پور: برجام در مسیر فروپاشی است

يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب: 716513
دبیرکل حزب اراده ملت گفت: ایران در شرایط فعلی با حضور در توافق برجام، هیچ سودی برای خودش نمی‌بیند. آمریکایی‌ها به دنبال آن هستند که کشور‌های دیگر را تحت‌فشار قرار دهند تا آن‌ها نیز، نتوانند اقدامات مؤثری داشته باشند.
حکیمی‌پور: برجام در مسیر فروپاشی است
به گزارش جهان نيوز، احمد حکیمی پور، دبیرکل حزب اراده ملت ایران پیرامون سازوکار انتخاباتی احزاب اصلاح‌طلب برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت:

اصلاح‌طلبان با رد صلاحیت وسیع مواجهه شده‌اند و منتظر مرحله رسیدگی شورای نگهبان هستند؛ باید مشخص شود در کدام حوزه‌های انتخاباتی، می‌توانیم کاندیدا داشته باشیم.

وی در خصوص فعال‌سازی مکانیسم ماشه و سرنوشت برجام، افزود: با توجه به اتفاقات موجود، برجام به‌روز‌های آخر خود می‌رسد. تلاش و زحماتی برای رسیدن به یک توافق بین‌المللی صورت گرفته و بالاخره «مکانیسم ماشه» فعال‌شده است؛ طرفین این فرصت را از دست ندهند.

دبیرکل حزب اراده ملت با انتقاد از بدعهدی طرفین غربی، بیان داشت: طرف اروپایی همواره برای حفظ برجام، وعده‌هایی داده بود که باید محقق شود؛ اقدامات مثبتی از جانب غربی‌ها، در راستای عمل به این وعده‌ها صورت نگرفته است.

وی پیرامون حضور یا عدم حضور ایران در برجام، گفت: ایران در شرایط فعلی با حضور در توافق برجام، هیچ سودی برای خودش نمی‌بیند؛ برجام در مسیر فروپاشی قرار دارد و ماندن توافق، به نفع نظام بین‌الملل و طرفین برجام است.

حکیمی پور در خصوص کارشکنی‌های آمریکایی‌ها، اظهار کرد: مشکل در توافق برجام، زمانی شروع شد که آمریکا از «برنامه جامع اقدام مشترک» خارج شد و تعهدات خود را نقض کرد. آمریکا به دنبال آن است که کشور‌های دیگر را تحت‌فشار قرار دهد تا آن‌ها نیز، نتوانند اقدامات مؤثری داشته باشند.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *