سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱۳

آموزش اتوکد

يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب: 716491
آموزش اتوکد
اجازه دهید قبل از معرفی آموزش اتوکد به معرفی اتوکد و دلایلی که یادگیری این نرم افزار را در آموزش اتوکد مهم میکند، بپردازیم.

اتوکد یک نرم افزار طراحی کامپیوتری برای طراحان، مهندسان، شبیه سازان و معماران است که در ساخت مدل هایی 2 بعدی و 3 بعدی از پروژه، کاربرد بسیار زیادی دارد. این نرم افزار این امکان را می دهد تا قبل از اقدام به ساخت پروژه یک نمونه از آن را در اختیار داشته باشیم تا عیوب احتمالی را قبل از ساخت مورد بررسی قرار دهیم. علاوه بر آن از اتوکد بعد از آموزش اتوکد می توان در مدلسازی و خلق ایده ها استفاده کرد.

لزوم یادگیری اتوکد در آموزش اتوکد
اتوکد را می توان پرکاربردترین نرم افزار در زمینه طراحی معرفی کرد. نه تنها در ایران بلکه در سرتاسر جهان این نرم افزار کارایی و محبوبیت بسیار بالایی بین علاقه مندان آموزش اتوکد دارد که یادگیری آن با آموزش اتوکد این امکان را به شما می دهد بتوانید در زمینه ها مختلفی مشغول بکار شوید و خلافیت و مهارت خود را به صورت عملی نشان دهید.
  1. علاوه بر کار در شرکت ها مهندسی و پروژه ها شما میتوانید پس از آموزش اتوکد به صورت دورکاری و فریلنسر نیز در این حوزه مشغول بکار شوید. به عبارت دیگر با آموزش اتوکد دستتان در انتخاب محل کارتان باز است و با توجه به شرایط خودتان می توانید مشغول بکار شوید.

    از آنجایی که اتوکد و آموزش اتوکد بسیار پرطرفدار است، کسانی که اتوکد را بلد هستند یک امتیاز نسبت به سایرین جلوتر هستند و می توانند با استفاده از این توانایی خود به راحتی دیده شوند.

    در هر پروژه ای به یک اتوکد کار نیاز است! این یعنی شما پس از آموزش اتوکد هیچوقت بی کار نخواهید ماند و از این طریق می توانید به درآمد مطلوب خودتان برسید.

    در محیط این نرم افزار می توانید خلاقیت و توانایی های خود را بکار بگیرید تا طرح های مورد نظر خودتان را به بهترین شکل ممکن به انجام برسانید. خیلی اوقات خلق یک اثر جدای از بحث کار و درآمد در افزایش اعتماد به نفس و افزایش خلاقیت بسیار موثر است!
دوره آموزش اتوکد مکتب تی وی
ضبط با کیفیت بالا
برخلاف اکثر آموزش اتوکد های موجود، آموزش اتوکد ما تنها یک فیلم ساده از صفحه نرم افزار نیست! فیلم های آموزش اتوکد در محیط استودیو و با دوربین ضبط شده اند که باعث بالا رفتن تعامل با استاد و بیشتر شدن بازده آموزش میشود. علاوه بر آن پس از ضبط، فیلم های آموزش اتوکد از چند مرحله تدوین و ویرایش عبور کرده اند تا آموزش اتوکد با کیفیت بالا و بدون اتلاف وقت در اختیار دانشجویان آموزش اتوکد قرار بگیرد.

آموزش اتوکد به صورت گام به گام
آموزش اتوکد رسانه آموزشی مکتب تی وی بدون نیاز به هیچگونه پیشنیازی است. یعنی شما با هر سطح از دانش و حتی بدون هیچ علمی از دنیای طراحی و اتوکد می توانید از این دوره آموزش اتوکد استفاده کنید و به یکی از حرفه ای های این حوزه تبدیل شوید.

دسترسی آسان به فایل ها
شما پس از ثبتنام در این دوره می توانید فایل های دوره را در هر زمانی که بخواهید نگاه کنید. فرمت mp4 و کیفیت full hd باعث می شود که هیچ مشکلی در اجرای فیلم های آموزش اتوکد بر روی رایانه، موبایل، تبلت، تلویزیون و ... نداشته باشید.

نمونه کار حرفه ای
اهمیت ارائه نمونه کار خوب و حرفه ای برای استخدام بر کسی پوشیده نیست. شما پس از انجام تمرین ها و آموزش های موجود در دوره آموزش اتوکد می توانید از آن ها به عنوان نمونه کار برای ورود به بازار کار استفاده کنید.

استفاده از استاد با تجربه آموزش اتوکد
استادی که برای این دوره آموزش اتوکد انتخاب شده است علاوه بر تواناییی در تدریس و انتقال مطالب، دارای سابقه کار و فعالیت در این حوزه نیز بوده که همین امر باعث تفهیم بهتر دانشجو و اضافه شدن نکات کلیدی به آموزش اتوکد است.
 
آموزش افتر افکت
مطمئنا تا حالا صدها فیلم سینمایی با جلوه های ویژه دیده اید. صحنه هایی که باعث جذابیت فیلم و میخکوب کردن مخاطب ها میشوند! قضیه وقتی جالب تر می شود که بفهمید خیلی از این جلوه های ویژه و افکت ها را می شود از طریق برنامه افترافکت و آموزش افتر افکت روی فیلم ها اعمال کرد.

حالا ضرورت یادگیری افترافکت و آموزش افتر افکت را بهتر میتوانید درک کنید. در هر شرایطی که باشید هرروزه با تعداد زیادی ویدئو سر و کار دارید که ممکن است برای تبلیغات کار، پست کردن در فضاهای مجازی یا سایت و یا حتی برای سرگرمی بخواهید به آن ها تغییراتی اساسی بدهید. شما در هر سطحی از کار و معلومات باشید برای جذاب تر کردن ویدیو هایی که از کار های خودتان یا بقیه تهیه میکنید به افترافکت و آموزش افتر افکت نیاز دارید!

چرا افتر افکت و آموزش افتر افکت ؟
افترافکت نسبت به بقیه نرم افزار های ویرایش ویدئو برتری هایی دارد که باعث محبوبیت این نرم افزار و آموزش افتر افکت شده است.

گزینه اول احساس نیاز به این نرم افزار و آموزش افتر افکت هست.

میشه گفت بلد بودن افتر افکت و آموزش افتر افکت برای کارهای آتلیه ای بسیار مهم هست و شما با یادگیری این نرم افزار با آموزش افتر افکت یک قدم از بقیه جلوتر خواهید بود. به دلیل کمبود افراد متخصص در این حوزه، بازار کار بسیار مناسبی برای افراد جویای کار ایجاد شده است.

افتر افکت این امکان رو به شما میده که ویدئو را فریم به فریم ویرایش کنید.
برای درک بهتر این قابلیت کافیه به یاد بیارید که اتم کوچکترین ذره سازنده هر چیزی هست و فریم ها در هر ویدئو دقیقا معادل اتم ها هستند! یعنی میتوانید خیلی تخصصی و اصولی پس از آموزش افتر افکت یک ویدئو را ویرایش کنید.

توانایی برقراری ارتباط با نرم افزار های مشابه
نرم افزار افتر افکت توانایی برقراری ارتباط با سایر نرم افزار های ادیت فیلم را دارد. یعنی اگر در حال ویرایش ویدئو در یکی از نرم افزار های ادیت ویدئو به مشکل برخورد کردید، میتوانید خیلی راحت فایل پروژه رو به محیط افتر افکت بیاورید و ادامه ویرایش را در محیط این نرم افزار ادامه بدهید و برعکس.

قابلیت ساخت موشن گرافیک و انیمیشن
برگ برنده این نرم افزار نسبت به بقیه نرم افزارهای مشابه قابلیت ساخت موشن گرافی است. این قابلیت وقتی هیجان انگیز میشود که با استفاده از ارتباط گرفتن با سایر نرم افزار ها مثل فتوشاپ و ایلستریتور میتوانید مستقیما فایل پروژه را به عنوان فایل وکتور به این نرم افزار بیاورید و با آنها کار کنید.

در سرتاسر جهان شرکت ها و افرادی هستند که در حال تهیه و معرفی پریست ها و اسکریپت هایی برای استفاده بهتر و راحت تر از این نرم افزار هستند.
افترافکت به صورت پیش فرض دارای افکت ها و پریست های مختلفی هست که میتوانند کار های ویدئویی شما را انجام دهند. اما بعضی مواقع این پریست ها نیاز شما را برآورده نمیکنند. در این صورت شما میتوانید پس از آموزش افتر افکت از پلاگین ها و پریست هایی که شرکت های جانبی ارائه کرده اند استفاده کنید که کارایی این نرم افزار را بهبود میبخشند.

چرا یادگیری افتر افکت و آموزش افتر افکت توصیه میشود؟
علاوه بر قابلیت های فوق العاده این نرم افزار در دنیای سینما و فیلم سازی که در بالاتر به آن اشاره شد، از این نرم افزار میتوان در کار های معماری و شبیه سازی هم استفاده کرد.

به دلایل مختلفی میتوان اقدام به یادگیری افترافکت با آموزش افتر افکت کرد. بازار کار خوب و درامد بالا، زیاد بودن زمینه های کاری، کاهش هزینه های پروژه های شخصی و علاقمندی به تدوین و ویرایش ویدئو میتواند از دلایل تهیه دوره های آموزشی افتر افکت باشد. که در این میان آسان ترین راه یادگیری، استفاده از دوره های آموزشی مجازی است.
 
آموزش پریمیر
نرم افزار پریمیر را میتوان یکی از قدیمی ترین نرم افزار های ویرایش ویدئو معرفی کرد. پس آموزش پریمیر این نرم افزار مثل یک استودیوی کوچک هر چیزی که برای ویرایش فیلم مورد نیازتان است را برای شما فراهم می کند. این نرم افزار را می توان برای کار های حرفه ای و مبتدی مورد استفاده قرار داد.

چرا باید پریمیر را با آموزش پریمیر یاد بگیریم؟
  1. نرم افزار پریمیر به نسبت سایر نرم افزار ها دارای برتری هایی است که به برخی از آن ها اشاره میکنیم.
امکان انجام کار همزمان روی چند پروژه
شما پس از آموزش پریمیر در ورژن های جدید این نرم افزار میتوانید به صورت همزمان چند پروژه را اجرا کنید، در بین پروژه های دسته بندی شده جستوجو کنید و قسمت هایی از پروژه های قبلی را به پروژه های دیگرتان انتقال دهید.

انجام پروژه های مشترک با امکان رمزگذاری
یک تیم میتوانند به طور همزمان روی یک پروژه کار کنند و با استفاده از امکانات این نرم افزار پروژه ها را قفل کنند و فقط نسخه read only را در دسترس دیگران قرار دهند.
به صورت خودکار لایه های گرافیکی پین شده، خود را با تغییرات دیگر لایه ها وفق می دهند.

قابلیت اضافه کردن افکت های واقعیت مجازی به ویدئو های vr360.
  1. علاوه بر امکانات وسیع و جالب خود برنامه برای ادیت فیلم ها، مزیت دیگر دوره های آموزش پریمیر این است که باتوجه به انتخاب این نرم افزار توسط شرکت های تبلیغاتی و آتلیه ها یادگیری پریمیر باعث آسودگی خیال در رابطه با کار های تبلیغاتی و فضای رقابتی می شود.

    شما با استفاده از پریمیر و بعد از آموزش پریمیر میتوانید در ویرایش ویدئو های خود خلاقیت به خرج دهید و خروجی شما چیزی کم از کار های آتلیه ای نخواهد داشت.

    یادگیری این نرم افزار با آموزش پریمیر امکان خود اشتغالی و یا کار در مراکز تبلیغاتی یا آتلیه ها وجود دارد.

    اگر شما صاحب کسب و کار خودتان هستید می توانید با یادگیری این نرم افزار در آموزش پریمیر برای کار خودتان ویدئو های تبلیغاتی حرفه ای درست کنید و از این نظر با آموزش پریمیر در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.
ویژگی های دوره آموزش پریمیر مکتب تی وی
پشتیبانی قوی!
این دوره آموزش پریمیر نیز مانند تمام دوره های موجود در مکتب تی وی دارای پشتیبانی آنلاین است. با استفاده از راه های ارتباطی میتوانید مشکلات پیش آمده را مطرح کنید و مطمئن باشید که به آنها رسیدگی خواهد شد.

کامل ترین سرفصل های آموزش پریمیر و استفاده از آخرین نسخه به روز نرم افزار پریمیر
سرفصل های این دوره به نوعی انتخاب شده است که یک پکیج کامل و جامع آموزش پریمیر را در اختیار شما قرار می دهد.

اگر چیزی از نرم افزار نمیدانید اصلا نگران نباشید!
این آموزش پریمیر به نوعی است که هر کس با هر سطحی از دانش نرم افزاری بتواند از آن استفاده کند و گام به گام از پایه به آموزش پریمیر میپردازد.

کیفیت بالا ضبط ویدئوهای آموزش پریمیر
این آموزش پریمیر فقط ضبط فیلم از داخل محیط کاربری نرم افزار نیست. به منظور ایجاد فضای راحت برای آموختن، این آموزش پریمیر ها در استودیو و جلوی دوربین ضبط شده اند و پس از تدوین و ویرایش و صداگذاری در اختیار دانشجویان عزیز قرار داده شده است تا بتوانند آموزش پریمیر با کیفیت بالا را تجربه کنند.

دسترسی همیشگی و آسان به تمام فایل های دوره آموزش پریمیر
پس از طی مراحل خرید و دانلود فایل های دوره آموزش پریمیر، شما میتوانید همیشه و در همه جا به یادگیری بپردازید. فرمت mp4 فایل ها باعث می شود آن ها روی هر دستگاهی قابل اجرا باشند و محدودیتی برای دیدن آموزش پریمیرها پیش روی شما نباشد.

استفاده از اساتید باتجربه در تهیه دوره آموزش پریمیر
حتما می دانید مسلط بودن استاد تا چه میزان در یادگیری بهتر فرد موثر است. تجربه و مهارت بی نظیر استاد این دوره باعث می شود که دانشجویان علاوه بر سرفصل های معمول دوره، از تجربه شخصی و کاری ایستاد نیز بهره مند شوند.
 
آموزش تری دی مکس
از این نرم افزار و آموزش تری دی مکس می توان برای حجم بخشیدن به تصاویر و اشکال استفاده کرد. این کار برای تجسم و شبیه سازی ایده ها و طرح ها قبل از ساخت بسیار کمک کننده است.

این نرم افزار یکی از پرکاربردترین نرم افزار های موجود در زمینه طراحی سه بعدی به حساب می آید.

اهمیت یادگیری تری دی مکس در آموزش تری دی مکس
بازار کار متنوع
اولین گزینه که خیلی ها در آموزش تری دی مکس بخاطر آن ترغیب می شوند تا به یادگیری این نرم افزار بپردازند، بازار کار فوق العاده خوب و زمینه های کاری متنوع است. با یاد گیری  این نرم افزار و آموزش تری دی مکس شما میتوانید در حوزه های مختلفی مطابق با سلیقه خود به کار و کسب درامد بپردازید از جمله : معماری، طراحی صنعتی، ساخت انیمیشن و جلوه های ویژه، در طراحی طلا و جواهرات و... .

با آموزش تری دی مکس در زمان، هزینه و انرژی صرفه جویی کنید!
بی شک کسانی که در رشته طراحی صنعتی مشغول بکارند در جریان هستند که ساخت یک نمونه اولیه از طرح ها تا چه حد هزینه و انرژی و زمان صرف میکند. با استفاده از تری دی مکس، پس از آموزش تری دی مکس شما قبل از ساخت یک نمونه شبیه سازی شده را مشاهده میکنید که می توانید به رفع عیوب آن بپردازید و سپس اقدام به ساخت کنید و به این صورت باعث کاهش هزینه و زمان می شوید.

کسب استقلال در حوزه فعالیت
از مزایای دیگر این نرم افزار می توان به امکان کار مستقل اشاره کرد. این به این معناست که شما با یادگیری تری دی مکس در آموزش تری دی مکس دیگر نیازی به برون سپاری مدلسازی های خود نخواهید داشت.

درآمد بالا
کاربرد بسیار بالای نرم افزار تری دی مکس در حوزه ها و پروژه های مختلف باعث رونق بازار و افزایش مخاطبان یادگیری این نرم افزار در آموزش تری دی مکس شده است. به عبارت دیگر شما با یادگیری این نرم افزار میتوانید درآمد خود را تضمین کنید.
 
آموزش روتوش
تعریف ساده ای که میتوان درمورد روتوش داد این است که روتوش یعنی " حذف یا ترمیم ایراداتی که در عکس ها رخ می دهد ". پرطرفدار ترین بخش فتوشاپ همین روتوش است! تمام افراد مشتاق آموزش روتوش به دنبال زیبا و بی نقص جلوه دادن عکس های خود هستند و روتوش، یک راه بی نظیر برای این کار است.
چرا یادگیری روتوش در آموزش روتوش را توصیه می کنیم؟
  1. اگر عکاس باشید احتمالا به اهمیت روتوش و آموزش روتوش واقف هستید! در دنیای امروزی اکثر عکاسان و هرکسی که به نوعی با عکاسی سر وکار دارد، تا حدودی به روتوش هم تسلط دارد. این امر باعث ایجاد فضای رقابتی در این زمینه شده است. اگر روتوش را با تمام فوت و فن هایش در این دوره آموزش روتوش یاد بگیرید از بابت کار خیالتان راحت خواهد بود و ترسی از رقابت با سایرین ندارید!

    معمولا آتلیه ها و عکاسانی که روتوش را بلد نیستند، باید مبالغ زیادی را برای روتوش عکس ها پرداخت کنند. پس آموزش روتوش گزینه اول برای هر عکاس و آتلیه است. هزینه دوره آموزشی به مراتب بسیار کمتر از برون سپاری پروژه ها می باشد.

    می شود گفت که تمام آتلیه ها به روتوش کار نیاز دارند. آتلیه ها برای اینکه کار بی نقص و مورد سلیقه مشتری را تحویل بدهند به کسی که به روتوش وارد باشد نیاز دارند.

    حتی اگر عکاس نباشید، یادگیری تکنیک ها و فوت و فن روتوش در آموزش روتوش به شما این امکان را می دهد که با توجه به سلیقه خودتان عکس ها را تغییر دهید و از آنها اثر هنری بسازید! قطعا دیدن نتیجه کار مطابق میل خود برای شما خیلی لذت بخش خواهد بود.

    بعد از یادگیری و گذراندن دوره های آموزش روتوش شما می توانید مستقیما در این حوزه وارد بازار کار شوید و پروژه های خود را به راحتی به انجام برسانید.
 
آموزش طراحی کارت ویزیت
شما به کارت ویزیت احتیاج دارید!
چندین دلیل وجود دارد که نشان می دهد کارت ویزیت و آموزش طراحی کارت ویزیت هنوز هم ابزار قدرتمندی برای بازاریابی و معرفی بیزینس ها هستند. یکی از مهمترین دلایل آن هویت بخشیدن به برند شماست!

از طراحی های تکراری خسته شده اید؟
گاهی اوقات شما طرح خاصی را برای کارت ویزیت خود در نظر دارید که طراحان نمی توانند آن را برای شما طراحی کنند. اینجاست که باید خودتان با آموزش طراحی کارت ویزیت دست بکار شوید تا آنچه را که در ذهن برای خودتان مجسم کرده اید را اجرا کنید!

با آموزش طراحی کارت ویزیت بدون تبلیغات مهارت خود را به همه معرفی کنید!
طراحی و چاپ یک کارت ویزیت خلاقانه و ابتکاری می تواند علاوه بر معرفی کسب و کار در معرفی طراح آن نیز موثر باشد. به نوعی شما با طراحی کارت ویزیت بعد از آموزش طراحی کارت ویزیت در واقع علاوه بر برند، مهارت خودتان را هم به دیگران معرفی میکنید.

در هزینه ها صرفه جویی کنید!
با توجه به تعرفه طراحی کارت های ویزیت یادگیری این دوره هم به طراحان، برای درآمدزایی  و هم به صاحبان کسب و کار، برای صرفه جویی در هزینه ها توصیه می شود.

آسودگی خیال!
یاد داشتن مهارت های خاص در دنیای امروزی باعث افزایش امنیت روانی و بالا رفتن اعتماد به نفس می شود. شما با یادگیری این دوره آموزش طراحی کارت ویزیت می توانید این اطمینان را داشته باشید که همیشه کاری برای سپردن به شما وجود دارد!

بازار کار گسترده
همه ما می دانیم که امروزه تمام شرکت ها و مغازه ها و حتی افراد عادی نیز برای معرفی خود از کارت ویزیت استفاده می کنند. یادگیری این مهارت به شما این امکان را می دهد تا از بازار کار وسیع و بی نهایت این حوزه نهایت استفاده را داشته باشید.
 
دوره آموزش طراحی کارت ویزیت مکتب تی وی
آموزش کامل صفر تا صد
می توان گفت یکی از کامل ترین دوره های آموزش طراحی کارت ویزیت موجود به زبان فارسی، آموزش طراحی کارت ویزیت رسانه آموزشی مکتب تی وی است. در این دوره هر آنچه که نیاز دارید تا یک طراح حرفه ای شوید را برای شما گردآوری کرده ایم.

تدریس اصولی و تعاملی
از ویژگی های مثبت این دوره  آموزش طراحی کارت ویزیت این است که به صورت تعاملی و انجام پروژه عملی می توانید تمام فوت و فن طراحی کارت ویزیت را یاد بگیرید و به یکی از حرفه ای های این حوزه تبدیل شوید.

در دسترس داشتن فایل ها
یکی از معایب کلاس های حضوری این است که شما تنها یک بار به کلاس دسترسی دارید اما با دوره مجازی آموزش طراحی کارت ویزیت شما هر زمان و هر تعداد باری که بخواهید می توانید فایل ها را تماشا کنید و به تمرین بپردازید.

استفاده از استاد مجرب آموزش طراحی کارت ویزیت
یکی از برتری های این دوره نسبت به دوره های مشابه، تجربه و فعالیت استاد در این حوزه است. این یعنی این که علاوه بر آموزش های آکادمیک و معمول آموزش طراحی کارت ویزیت ، می توانید از تجربه شخصی استاد در این زمینه هم استفاده کنید.
 
آموزش طراحی لوگو
لوگو، آرم و یا نشانه در واقع هویت بصری کسب و کار ها را نشان می دهد. لوگوی یک شرکت اولین چیزیست که از خود در ذهن مشتری بجا می گذارد به همین دلیل طراحی لوگوی متناسب با کسب و کار و آموزش طراحی لوگو، اهمیت بالایی دارد.
با توجه به افزایش فضاهای مجازی برای فعالیت کسب و کار ها، تقاضا هم برای طراحی لوگو افزایش پیدا کرده است.

اهمیت آموزش طراحی لوگو
شما چه صاحب کسب و کار خودتان باشید و چه صرفا علاقمند به طراحی باشید، یاد داشتن طراحی لوگو با آموزش طراحی لوگو برای شما میتواند بسیار مفید باشد.
با طراحی لوگو برای خود تبلیغ کنید!
طراحی یک لوگوی جذاب و قدرتمند نه تنها تاثیر زیادی بر روی کسب و کار دارد؛ بلکه میتواند طراحش را هم معروف کند. شما با طراحی یک لوگوی خوب پس از آموزش طراحی لوگو  میتوانید باعث دیده شدن و مطرح شدن خودتان باشید.

بازار کار رو به رشد
همانطور که در بالاتر اشاره کردیم، توسعه فضاهای مجازی تاثیر چشمگیری بر روی تقاضا برای طراحی لوگو داشته است تا جایی که حتی افراد عادی هم برای انتشار پست ها و مطالب خود در شبکه های اجنماعی از لوگوی مخصوص خود استفاده میکنند.

کسب درآمد
با توجه به تعداد درخواس ها و تعرفه های بالای طراحی لوگو، شما میتوانید با قبول سفارشات طراحی پس از آموزش طراحی لوگو خیلی راحت به درآمد بالا برسید. به این منظور هم می توانید در شرکت های طراحی مشغول به کار شوید و هم به صورت مستقل و پروژه ای به کسب درامد بپردازید.

احساس رضایت از انجام کار خاص
نباید این قضیه را نادیده گرفت که انجام کاری که اکثر افراد قادر به انجامش نیستند برای ما بسیار لذتبخش است. علاوه بر آن خلق و پیاده سازی طرح و ایده ای که در ذهن بوده، احساس رضایت خاطر زیادی را برای ما به ارمغان می آورد.

کسب نتیجه مطلوب
گاهی اوقات شما نمیتوانید کسی را پیدا کنید که طرحی که در ذهن دارید را برای شما تبدیل به لوگو کند. برای رفع این مشکل بهترین کار یادگیری طراحی توسط خودتان است! با این اقدام آنچه را که در ذهنتان دارید را به راحتی پیاده میکنید.
 
آموزش فتوشاپ
فتوشاپ یک نرم افزار همه کاره است!
احتمالا کمتر کسی هست که تاکنون اسم نرم افزار فتوشاپ و آموزش فتوشاپ را نشنیده باشد. تصور عموم این است که این نرم افزار تنها برای ویرایش تصاویر استفاده میشود اما در حوزه طراحی گرافیک هم نرم افزار بسیار قدرتمندی شناخته شده است.
میتوان گفت هر کسب و کاری برای انجام فعالیت های خود به فتوشاپ و کسی که با آموزش فتوشاپ، فتوشاپ بلد باشد نیاز دارد.

میتوان هم به صورت شخصی و هم برای کارهای تجاری از آن  استفاده کرد!
آموزش فتوشاپ با توجه پیشرفت دنیای دیجیتال میتواند دستاورد بزرگی برای هر فرد باشد. اگر شما عکاس باشید میتوانید با استفاده از آن تغییرات جالبی را روی عکس ها اعمال کنید. این تغییرات میتواند شامل بازسازی عکس های قدیمی، تغییرات در سایز و حجم عکس، روتوش، افکت گذاری روی تصویر و صدها امکان دیگر باشد.

سایر افراد باتوجه به امکانات این نرم افزار میتوانند به راحتی علاوه بر ویرایش تصویر در زمینه های  طراحی بنر، لوگو، پوستر، تراکت، بروشور، کارت ویزیت و حتی طراحی گرافیک سایت هم فعالیت داشته باشند.

با فتوشاپ میتوانید صاحب کسب و کار خودتان باشید!
با توجه به کارایی فتوشاپ میتوانید پس از آموزش فتوشاپ به عنوان فریلنسر و پروژه ای برای سایر افراد مشغول به کار شوید.

پس یادگیری فتوشاپ با آموزش فتوشاپ هم به عنوان راهی برای درامدزایی و هم به عنوان سرگرمی و انجام کارهای شخصی میتواند خیلی کارامد باشد.

ویژگی و مزایای دوره آموزش فتوشاپ مکتب تی وی
به هیچ پیشنیازی برای یادگیری در آموزش فتوشاپ نیاز ندارید! از ویژگی های خوب این دوره این است که آموزش فتوشاپ ها از سطح مقدماتی و به صورت قدم به قدم است.

قبل از خرید آموزش فتوشاپ مشاوره کنید! قبل از خرید میتوانید هر سوالی در مورد محصول داشته باشید مطرح کنید و جواب بگیرید.

ویژگی دیگر دوره آموزش فتوشاپ مکتب تی وی که آن را از سایر دوره های مشابه متمایز میکند، ضمانت نامه برگشت هزینه دوره است! در این دوره اگر پس از 30 روز آموزش برای شما مفید نبود وجه پرداختی شما عودت داده میشود.

قیمت پایین در کنار کیفیت بالا و پشتیبانی همه جانبه از دوره آموزش فتوشاپ این امکان را فراهم کرده که هر کسی با هر سطح از دانش و موقعیت مالی بتواند به آموزش با کیفیت و کم هزینه دسترسی داشته باشد و اگر جایی به مشکل خورد بدون نگرانی با راه های ارتباطی از خدمات پشتیبانی سایت بهره مند شود.
 
به طور کلی با توجه به نیازهای روزافزون همه شغل ها به طراحی گرافیکی و فتوشاپ، این نرم افزار هم برای افراد جویای کار و هم برای صاحبان مشاغل یک گزینه عالی است که یادگیری آن را به همه افراد توصیه میکنیم.
 
آموزش کورل
به زبان ساده کورل هنر استفاده از خطوط و منحنی هاست. با استفاده از کورل و آموزش کورل شما می توانید طرح های پیچیده را به سرعت و سادگی اجرا کنید.

چرا یادگیری کورل در آموزش کورل را حتما توصیه می کنیم؟
اولین دلیل آموزش کورل امنیت خاطر است!
اگر قصد ورود به حوزه طراحی را دارید باید بدانید که یاد داشتن کورل یکی از شروط اصلی این امر است. با نگاه انداختن به آگهی های استخدام به این نکته پی می برید که اگر می خواهید جایی در این حرفه داشته باشید باید با آموزش کورل کورل را یاد بگیرید.

 ابزار مناسب برای رسیدن به درامد
به عنوان یک گرافیست یا کسی که می خواهد در این زمینه فعالیت کند، باید بتوانیم ایده های خود را به طرح تبدیل کنیم. با استفاده از ابزار های مناسب مانند کورل می توانیم به راحتی طرح های پولساز را اجرا و به بازار ارائه کنیم.

برتری سرعت و سادگی کار در کورل
شما می توانید طراحی هایی را که در فتوشاپ زمان زیادی را صرف خود می کنند، در کورل با صرف زمان بسیار کمتر و با دقت بالا تر انجام دهید. به طور خلاصه می توان گفت که در کورل شما برای طراحی آزادی عمل بیشتری را تجربه میکنید.

بازار کار
همانطور که در بالاتر گفتیم، یاد داشتن کورل یک تضمین برای بازار کار شماست. با یادگیری این حرفه شما با سیل عظیمی از پروژه ها روبرو خواهید شد که می توانید از طریق آنها به درآمد بالایی برسید. به عنوان مثال کارهای طراحی لوگو، پیلده سازی طرح ها روی کارت ویزیت، طراحی پوستر تبلیغاتی، طراحی بنر و... را میتوان به راحتی با فراگیری کورل انجام داد.

 آموزش کورل رسانه آموزشی مکتب تی وی
آموزش کورل به صورت استاندارد، اصولی و پایه
اولین و بهترین ویژگی این است که آموزش ها از پایه شروع شده و شما بدون نیاز به هیچگونه دانش قبلی می توانید از این آموزش ها بهره مند شوید. جامع بودن سرفصل ها باعث شده که شما با استفاده از این دوره آموزشی صفر تا صد کورل را فرا بگیرید و از سایر آموزش های مشابه و تکمیلی بی نیاز شوید.

آموزش کورل مفید
در این مجموعه آموزش کورل سعی شده با احترام به وقت دانشجویان عزیز از اتلاف وقت آن ها جلوگیری شود و پس از چندین مرحله تدوین و ویرایش، تمام نقایص و زمان ها خالی از فیلم حذف شده است و آموزش ها به صورت خالص در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

ادقام تجربه و علم
در این دوره آموزش کورل با بهره گیری از اساتیدی که خود در این زمینه دارای تجربه و سابقه کار می باشند سعی شده است تا تنها به آموزش های اکادمیک اکتفا نشود و تجارب شخصی استاد نیز، در جهت ارتقاء آموخته های دانشجویان در اختیار شما عزیزان قرار بگیرد.

ضبط متفاوت و استودیویی
بیشتر دوره های آموزش کورل موجود برای نرم افزار ها تنها به فیلم برداری از صفحه برنامه اکتفا کرده اند. اما در این دوره ما با استفاده از دوربین و در محیطی حرفه ای سعی کرده ایم محیط آموزشی متفاوتی را برای شما خلق کنیم تا از آموزش خود نهایت لذت را برده باشید.
 
آموزش موشن گرافیک
در حال حاضر موشن گرافیک یکی از پرمخاطب ترین حوزه های دیجیتال آرت می باشد. می توان موشن گرافیک را به طور خلاصه طراحی تصاویر متحرک با استفاده از سمبل ها تعریف کرد.

لزوم یادگیری موشن گرافیک
در دنیای امروزی قطعا یاد داشتن و مهارت داشتن در موشن گرافیک با آموزش موشن گرافیک یک برگ برنده و اولویت در انتخاب افراد برای استخدام در شرکت هایی است که به نوعی با تولید محتوا سروکار دارند. پس یادگیری حرفه ای و کسب مهارت این نرم افزار و آموزش موشن گرافیک باعث از بین رفتن ترس و استرس ناشی از محیط های رقابتی در این زمینه میشود.

امکان پیشرفت و دیده شدن در این حوزه فعالیت بالاست.
زیرا با انتشار یک محتوای با کیفیت از جانب شما در فضای مجازی، در واقع این امکان فراهم می شود که مهارت خود را در موشن گرافیک با آموزش موشن گرافیک به بقیه نشان دهید.

کسب و کار خودتان را راه بیاندازید
اگر شما با آموزش موشن گرافیک، موشن گرافیک یاد داشته باشید، می توانید به صورت مستقل در این حوزه فعالیت داشته باشید.

درآمد این کار بالاست!
با کسب مهارت و تجربه در حوزه موشن گرافیک با آموزش موشن گرافیک شما به راحتی می توانید با قبول پروژه های پیشنهادی به درآمد بالایی در ماه دست پیدا کنید.

تنوع بالای حوزه های کاری
پس از یادگیری موشن گرافیک، شما میتوانید در شرکت های مختلفی از جمله شرکت های تبلیغاتی، شرکت های تولید محتوا، خبرگزاری ها، شبکه های صدا و سیما، تیم های بازی سازی و... فعالیت داشته باشید.

ویژگی های دوره آموزش موشن گرافیک سایت مکتب تی وی
برطرف کردن احساس نیاز دانشجویان
سطح دوره به گونه ای است که تمامی نیاز های شما  به تکنیک ها ومسائل این حوزه را بر طرف میکند و تمامی افراد مبتدی و حرفه ای میتوانند از این آموزش موشن گرافیک ها بهره مند شوند.

آموزش پله پله
آموزش های این دوره آموزش موشن گرافیک از پایه شروع شده و به صورت پروژه محور در یک محیط تعاملی پیش می رود.

سرفصل های استاندارد و کارآمد
دوره آموزشی موشن گرافیک مکتب تی وی در 31 سرفصل مفید، برای شما عزیزان تدارک دیده شده است. این دوره تمرکز خود را روی استفاده عملی از ابزار ها و تکنیک های موشن گرافیک گذاشته است، که این امر موجب می شود دانشجو پس از اتمام دوره بتواند پروژه های مورد نظر را به راحتی انجام دهد.

صرفه جویی در زمان و هزینه
همه ما از هزینه های بالای کلاس های حضوری آموزش موشن گرافیک خبر داریم. با تهیه دوره های مجازی شما از اتلاف وقت و هزینه خود به شدت جلوگیری می کنید.

ویدئو های با کیفیت
ضبط مجموعه های آموزش موشن گرافیک مکتب تی وی در فضای استودیویی و با کیفیت بالا انجام می شود و پس از آن نیز چند مرحله تدوین و ویرایش را پشت سر میگذارد تا دانشجویان عزیز با تهیه این دوره از کیفیت آموزشی بالای برخوردار شوند.

پشتیبانی دوره آموزشی
با استفاده از راه های ارتباطی درج شده در سایت شما می توانید در هر زمان از خدمات پشتیبانی سایت بهره مند شوید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *