جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۴
جزییات فرود اضطراری یک هواپیما در تهران

نقص فنی پرواز 9716 تهران استانبول/ فرود اضطراری هواپیمای مسافربری در فرودگاه مهرآباد +تصاویر

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۲
کد مطلب: 716426
پرواز٩٧١٦ ایران ایرتور از مبداً تهران به استانبول به دلیل نقص فنی پس از قرار گرفتن در هلدینگ فرودگاه مهرآباد، به سلامت برگشت و به زمین نشست.
به گزارش جهان نيوز، علی کاشانی مدیر روابط عمومی فررودگاه امام خمینی (ره)  گفت: پرواز ۹۷۱۶ شرکت هواپیمایی ایران ایرتور که فرودگاه امام خمینی (ره) را به مقصد استانبول ترک کرده بود به دلیل نقص فنی مجبور به بازگشت شد.
 

 
بر پایه گزارش مهر، وی ادامه داد: این هواپیما پس از تلاش خلبان در نهایت به سلامت در فرودگاه مهرآباد تهران به زمین نشست و همه مسافران و کادر پروازی در سلامت کامل هستند.
 

بر اساس گزارش خبرگزاری ها،  علت نقص فنی بسته نشدن چرخ‌ها اعلام شد و به همین علت خلبان بعد از دور زدن در آسمان تهران مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه مهرآباد شد.

خوشبختانه هیچ یک از مسافران در این فرود اضطراری آسیب ندیدند و همگی در سلامت هستند. این هواپیما «ایرباس ۳۰۶» و متعلق به هواپیمایی «ایران ایرتور» است.

مدیر امور بین الملل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: پرواز تهران - استانبول که به دلیل نقص فنی قصد بازگشت به فرودگاه را داشت، در فرودگاه مهرآباد به سلامت نشست.

علی کاشانی حیدری، گفت: پرواز ۹۷۱۶ شرکت هواپیمایی ایران ایرتور که فرودگاه امام خمینی (ره) را به مقصد استانبول ترک کرده بود به دلیل نقص فنی مجبور به بازگشت شد.

وی در توضیح جزئیات این پرواز با بیان اینکه این پرواز توسط یک فروند ایرباس مدل ٣٠٠-٦٠٠ ساعت ۱۹:۵۰ فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) را به مقصد استانبول ترک کرد، گفت: دقایقی پس از برخاستن، خلبان با اعلام بروز نقص فنی در هواپیما درخواست بازگشت به فرودگاه را به برج مراقبت پرواز اطلاع داد.

مدیرکل دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و امور بین الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) افزود: پس از اطلاع این موضوع تمام نیروها و تجهیزات اداره ایمنی زمینی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به حالت آماده باش ۱۰۰ در صدی درآمده و تمامی تمهیدات لازم برای فرود ایمن این هواپیما در فرودگاه امام (ره) مهیا شد.

کاشانی حیدری ادامه داد: با وجود آمادگی فرودگاه امام (ره)، خلبان پرواز با بررسی وضعیت هواپیما مسیر خود را به سمت فرودگاه مهرآباد تغییر داده و در ساعت ۲۱:۵۶ در این فرودگاه به سلامت به زمین نشست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مونا
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
اتوبوس عشقه
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
تصاویر کاملا گویا است نیاز به توضیح نبود!!