پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

رابطه با روحانی، معیار انتخاب مردم

نورالدین قدیمی
شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۲۸
کد مطلب: 716310
جهان نيوز، نورالدین قدیمی: در روزهای گذشته، با تعدادی از کاندیداهای نمایندگی مجلس یازدهم صحبت کردم. مطلب مشترکی در سخنان بسیاری از کاندیداها وجود داشت و می گفتند ، وقتی با مردم صحبت می کنیم و خودمان را به عنوان کاندیدای نمایندگی مجلس معرفی می کنیم ، اکثریت آنان بدون توجه به گرایشات مرسوم سیاسی ، در کنار باز گو کردن مشکلات و مطالبات خودشان و نیازهای امروز جامعه ، شناخت از سوابق و توانمندی های کاندیداها و بیان وظایفی که باید یک نماینده در مجلس انجام بدهد ، دو سئوال مشترک از ما می پرسند:

۱- می خواهند بدانند که رابطه ما در گذشته با آقای حسن روحانی رئیس‌جمهور ، چگونه بوده است؟

۲- اگر مردم به ما رآی دادند و نماینده مجلس شدیم ، رابطه ما با حسن روحانی چگونه خواهد بود؟

یعنی چگونگی ارتباط با حسن روحانی ، به عنوان یک نکته منفی ، معیار انتخاب مردم شده است.

دو نکته اساسی:

۱- این حساسیت مردم بسیار ارزشمند و امیدوار کننده است ولی در کنار دقت به نوع رابطه کاندیداها با حسن روحانی ، به این نکته نیز باید توجه داشته باشند که حسن روحانی را اصلاح طلبان در سفره مردم گذاشتند ؛ پس دقت کنند که دوباره فریب این جماعت را نخورند و حسن روحانی های مجلسی به مردم تحمیل نشوند.

۲- جناب آقای حسن روحانی رئیس‌جمهور محترم ، بیش از این فریب مشاوران نام آشنای خود را نخورد و فکر نکند با بیان سخنان آنچنانی و  حمله به منتقدین و نهاد های قانونی ، می تواند در نوع نگاه و انتخاب مردم تآثیر مثبت داشته باشد و... همین
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حیدر
Iran, Islamic Republic of
.....