پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱۰
۱۲۵

آمریکا، سردار «قاآنی» را به ترور تهدید کرد + جزییات

پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب: 716186
رئیس گروه اقدام علیه ایران در وزارت خارجه آمریکا، فرمانده جدید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به ترور تهدید کرد.
آمریکا، سردار «قاآنی» را به ترور تهدید کرد + جزییات
به گزارش جهان نيوز،  در ادامه تنش‌زایی مسئولان آمریکایی با ایران، «برایان هوک» نماینده ویژه رئیس‌جمهور این کشور امروز (پنجشنبه) سردار «اسماعیل قاآنی» فرمانده جدید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به ترور تهدید کرد.

به نوشته خبرگزاری رویترز، هوک در مصاحبه با روزنامه «الشرق الاوسط» در حاشیه اجلاس مجمع جهانی اقتصاد در داووس، با تکرار ادعاهای بی‌اساس علیه سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده شهید نیروی قدس، تهدید کرد اگر سردار قاآنی هم مانند وی به نظامیان آمریکایی آسیب بزند، او را نیز ترور می‌کنند.

تهدید سردار قاآنی به ترور
بر پایه گزارش فارس، بر این اساس، هوک توضیح داد: «اگر [سردار] قاآنی همان راه کشتن آمریکایی‌ها را طی کند، پس همان سرنوشت در انتظار او خواهد بود. رئیس‌جمهور [دونالد ترامپ] صراحتاً اعلام کرده که هر حمله‌ای به آمریکایی‌ها یا منافع آمریکا، با واکنش قاطع مواجه خواهد شد».

وی در توجیه این اظهارات تنش‌زا، مدعی شد: «این تهدید جدیدی نیست. رئیس‌جمهور همواره گفته که برای حفاظت از منافع آمریکا، همیشه واکنش قاطع نشان می‌دهد».
هوک در ادامه ادعاهایش گفت: «به نظرم رژیم ایران اکنون فهمیده که نمی‌تواند به آمریکا حمله کند. ما رژیم [ایران] و نوابش را مسئول هر حمله‌ای به آمریکا و منافع آن در منطقه می‌دانیم». 

بامداد جمعه سیزدهم دی ماه (سوم ژانویه) نظامیان تروریست آمریکایی با استفاده از یک فروند پهپاد نقطه‌زن، سردار سلیمانی و «ابو مهدی المهندس» معاون سازمان الحشد الشعبی را به شهادت رساندند . در پی این خبر، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) مسئولیت ترور شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس را بر عهده گرفت و در بیانیه‌ای اذعان کرد که این ترور به دستور رئیس جمهور آمریکا صورت گرفته است. 

محورهای «توافق ترامپ» از زبان هوک
رئیس «گروه اقدام ایران» در وزارت خارجه آمریکا در گفت‌وگو با الشرق‌الاوسط، چهار محور توافق جدید احتمالی با ایران را که «بوریس جانسون» نخست‌وزیر انگلیس پیشنهاد داده و «توافق ترامپ» نام‌گذاری کرده بود، اینگونه بیان کرد: عدم غنی‌سازی اورانیوم در ایران، پایان آزمایش موشک‌های بالستیک، توقف حمایت مالی و تسلیحاتی از گروه‌های منطقه‌ای، پایان سیاست گروگان گیری.

هوک با ادعای اینکه توافق ترامپ از طریق ممانعت از غنی‌سازی اورانیوم در ایران، تضمین می‌کند این کشور به سمت سلاح اتمی نرود، اظهار داشت: «این چیزی است که سازمان ملل پیش از توافق هسته‌ای به آن وابسته بود. این یکی دیگر معایب توافق است که به قطعنامه سازمان ملل در ممانعت از غنی‌سازی توسط ایران پایان داد. بیش از نیمی از کشورهایی که برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز دارند، دارای [منابع اورانیوم] نیستند. برای نمونه امارات عربی متحده. این بهترین مبنا برای اتکا به ایران است».

وی با تاکید بر لزوم گنجانده شدن برنامه موشکی ایران در یک توافق جدید با آمریکا، ادامه داد: «علاوه بر عدم غنی‌سازی، توافق جدید باید شامل ممانعت از انجام آزمایش موشک‌های بالستیک باشد که قبل از امضای توافق هسته‌ای، به‌صورت بین‌المللی ممنوع شده بود. ایران همچنین باید متعهد شود حمایت مالی و ارائه موشک و تسلیحات به تروریست‌های منطقه‌ای را پایان دهد. علاوه بر آن، این رژیم باید سیاست گروگان‌گیری را که برای چهل سال است اتخاذ کرده، کنار بگذارد».

اتهام‌زنی مجدد به ایران درباره حمله به آرامکو
هوک با تکرار ادعای نخ‌نما شده‌ی دست داشتن ایران در عملیات یگان‌های پهپادی و موشکی یمن به تاسیسات نفتی آرامکو در عربستان سعودی، از شورای امنیت سازمان ملل خواست تا این حمله را محکوم کرده و مدعی شد به زودی مدارکی از دست داشتن ایران در حمله را نشان می‌دهند. وی همچنین مدعی شد که کارزار فشار حداکثری ترامپ علیه ایران، رفتار این کشور را تغییر داده و باعث شده عملیات‌های گروه‌های منطقه‌ای کمتر شود.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا نتیجه جدیدی در تحقیقات درباره حمله به آرامکو به دست آمده، ادعا کرد: «این حمله غیرموجه رژیم ایران به عربستان سعودی بود. شورای امنیت باید آن را محکوم کند و ما به همکاری با آن ادامه می‌دهیم. معتقدم که عربستان سعودی به تکمیل تحقیقات و بررسی محل حادثه نزدیک شده و می‌تواند مدارکی را نشان دهد که حمله توسط ایران انجام شده است».

درخواست از دیگر کشورها برای خروج از برجام
این مقام آمریکایی در پاسخ به سوالی درباره آغاز مکانیسم حل اختلاف در برجام توسط سه کشور آلمان، فرانسه و انگلیس و ارتباط آن با فشارهای واشنگتن، ضمن استقبال از اقدام اروپایی‌ها ادعا کرد: «رژیم [ایران] توافق [هسته‌ای] را بارها نقض کرده است، به‌گونه‌ای که دیگر چندان چیزی از توافق باقی نمانده که حفظ شود. جانسون خواستار جایگزینی توافق هسته‌ای با توافق ترامپ شد. به نظر ما این بهترین راه برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح اتمی است و البته روش بهتری در مقایسه با توافق هسته‌ای است».
هوک با ادعای اینکه خروج طرف‌های برجام از این توافق می‌تواند موضع آنها برای فشار آوردن به ایران و عدم دستیابی این کشور به سلاح اتمی را تقویت می‌کند، افزود: «این امر به کشورها اجازه می‌دهد رویکرد جامع‌تری برای رفع تهدیدها داشته باشند که شامل برنامه موشکی و هسته‌ای، فعالیت‌های منطقه‌ای سیاست توسعه‌طلبانه و گروگان‌گیری می‌شود... در میان دیگر اشتباهات، اشتباه بزرگ در توافق هسته‌ای، مسیر باریک آن است».

تلاش برای مقابله با لغو تحریم‌های تسلیحاتی ایران
الشرق‌الاوسط از هوک درباره واکنش آمریکا به لغو شدن تحریم‌های تسلیحاتی ایران در اکتبر ۲۰۲۰ طبق مفاد برجام پرسید و او نیز اینگونه پاسخ داد: «این واقعا یک مشکل فراگیر است. کشوری که حامی تروریسم در جهان است، نه ماه دیگر بدون تحریم تسلیحاتی سازمان ملل خواهد بود. تنها راه جلوگیری از آن، فروپاشی توافق هسته‌ای یا تمدید این قطعنامه شورای امنیت است. دانستن اینکه کدام زودتر رخ می‌دهد دشوار است اما شورای امنیت باید قبل از اکتبر دست به کار شود».
نماینده ویژه رئیس‌جمهور آمریکا با اشاره به اقدامات دولت ترامپ در این خصوص، افزود: «من نمی‌دانم چه کسی فکر کرد این ایده خوبی است! شاید تفکر آنها این بود که با گذشت ۵ سال از امضای توافق، میانه‌روها [در ایران] به قدرت می‌رسند. این مسخره است!.. ما این رژیم را با اقداماتش قضاوت می‌کنیم تا با چیزهایی که وزیر خارجه‌اش، محمد جواد ظریف، می‌گوید».

فرار از پاسخ به سوال درباره تغییر نظام ایران
هوک با طفره رفتن از پاسخ به سوال الشرق‌الاوسط درباره اینکه آیا واشنگتن هنوز هم سیاست تغییر نظام ایران را دنبال می‌کند، مدعی شد: «ما هم اکنون نیز رفتار این رژیم را تغییر داده‌ایم و از طریق تقویت حضور نیروهایمان در منطقه و نظارت‌های اطلاعاتی، مانع رسیدن منابع مالی جهت حمله و اجرای عملیات توسط نواب آن شده‌ایم. امروز نیروی دریایی بین‌المللی در آب‌های تنگه هرمز گشت‌زنی می‌کند».
وی اضافه کرد: «این بدان معنا نیست که ما توانایی ایران برای اجرای حملات را از بین بردیم بلکه سیاست جدید ما متفاوت است. تا کنون در چهل سال قبل، این رژیم به این اندازه ضعف مالی نداشته یا تحت چنین فشار سیاسی داخلی نبوده است. این نتیجه سیاست‌های رئیس‌جمهور آمریکا در قبال ایران است».

حمایت مجدد از ناآرامی‌ها و آشوب‌طلبان در ایران
این روزنامه سپس از هوک پرسید که آیا معترضان ایرانی از حمایت‌های شما استقبال می‌کنند یا نه، که او نیز اینگونه پاسخ داد: «می‌دانیم که آنها استقبال می‌کنند... می‌بینیم که زنان ایرانی پرچم‌های "مرگ بر آمریکا" را پاره می‌کنند... به نظرم رسانه‌های بین‌المللی به شکل مفید عقاید مردم ایران را منتشر نمی‌کنند».
این مقام آمریکایی، آشوب‌طلبان و اغتشاشگرانی را که به جان و مال ایرانی‌ها آسیب می‌زنند، مردم ایران خوانده و ادعا کرد: «آنها از این سیستم متنفر بوده و عاشق آمریکا هستند و می‌خواهند شاهد روابط بین ایران و آمریکا باشند. مردم یاران و آمریکا اشتراکات زیادی دارند و این سیستم برای چهل سال بین ما فاصله انداخته است».

هوک در ادامه حمایت مجدد خود و کاخ سفید را از ناآرامی‌ها و اغتشاشات در ایران اعلام کرده و از کشورهای دیگر نیز خواست از آشوب‌طلبان حمایت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
امام خمینی (ره):
بکشید ما را ملت بیدارتر می شود.
من قاسم سلیمانی هستم
من اسماعیل قاآنی هستم
من ...
Iran, Islamic Republic of
همه این حرفا درست اما اگر تو دهنی جدی نخورن شک نکن اول از روی سردارهای ما و بعد از روی خاک ما رد میشن .....
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
امریکا هر غلطی بتونه بکنه مسلما جلو ظهور حکومت مهدی را نخواهد توانست که بگیرد حالا ما را بکشد یا نکشد آخرش تسلیم و گردنکشی‌اش نابود خواهد شد
رجز خوانی آمریکاییها بعد از عین الجسد، بیشتر به ناله های موش در دست گربه شبیه است
Iran, Islamic Republic of
در روزهای اینده ترامپ دچار افتضاح سیاسی خواهد شد بزور تا حال توانسته کشته‌ها و مجروحین را پنهان کند، بلاخره صدای خانواده‌ی کشته شدگان و مجروحان بلندتر از بوغای امریکا خواهد شد. انوقت است که موج انفجار موشک‌ها سراسر امریکا را خواهد گرفت
Iran, Islamic Republic of
شما رو نگفت که منفی دادید خطابش غیر شماها بود!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
امریکا غلط میکنه همین الان نیروهاش مثل موش هستند و نگران هستند امریکا از بیان کشته‌ها و مجروحینش بشدت در تنگناست و وحشت دارد و ان را پنهان کرده گرچه ناتوان از پنهان کاریست و صدای خانواده‌های نگران انها در امده است.
ما در این عملیات بیشتر تجهیزاتش را هدف داشتیم ولی اگر دست به غلطی بزنه دیگر در منطقه علاوه بر تجهیزاتش، هیچ نیرویش را سالم نمیگذاریم برگردد و همه را افقی به امریکا میفرستیم
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
سردارکشورمون رو کشته دیگه میخواستی چکارکنه
موش یا خرگوش
Iran, Islamic Republic of
حالا موش یا خرگوش اینکه یه سیلی کافی نبوده که گستاخانه تهدید به ترور مجدد می کنند کمترین این است که ما نیز بگوئیم در صورت ترور قاآنی تل آویو را با خاک یکسان می کنیم.....
رضایی ع ر
Iran, Islamic Republic of
.....
M.sh
Iran, Islamic Republic of
اینا سیگنالهایی از منافقین و نفوذی ها و جاسوسان داخلی و مهره های خودشون در داخل دریافت میکنند که اینقدر گستاخانه حاج قاسم رو ترور و سردار قاآنی رو تهدید به ترور میکنند....
Iran, Islamic Republic of
سیگنال بدهدند یا ندهند ما شل اومدیم .که پرررررررررروشدند
رضایی ع ر
Iran, Islamic Republic of
پس از ترور سردار سلیمانی ایران می بایست تمام پایگاههای آمریکا را در منطقه غرب آسیا به نوبت یکی از دیگری هدف دهها فروند موشک نقطه زن قرار میداد تا شبانه منطقه را با ذلت و خفت و تحمل خسارات سهمگین انسانی و تجهیزاتی برای همیشه تر کند همین
United States
جان مادرتان دست از سیاست خصمانه علیه یکدیگر بردارید......
دشمن اصلی ما امریکاست
Iran, Islamic Republic of
تا امریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه هست ظلم هست و تا ظلم هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم.
Iran, Islamic Republic of
جان مادرتون شما یاد بگیرید محکم باید در مقابل دشمن ایستاد
حمیدرضا
Iran, Islamic Republic of
جان مادرت درک کن ما با آمریکا کاری نداریم اون با ما کار داره ....
حمیدرضا
Iran, Islamic Republic of
باید همون اول چندتا پایگاه و ناو میزدیم تا اینجوری شاخ نشن
Iran, Islamic Republic of
به آمریکا بگویید دست از خصومت با ما بردارد
ما با هیچ کشوری جنگ نداریم
مرگ بر امریکا
Iran, Islamic Republic of
اگر یک ناو امریکایی را در خلیج فارس منهدم می کردیم یانکی ها عمرا"دیگه جرئت تهدید ایران را نداشتند.
خرمشهر
Iran, Islamic Republic of
از حادثه پل هاربر چیزی شنیدی؟
خونین شهر
Iran, Islamic Republic of
از جنگ افغانستان و عراق و سوریه و لیبی چیزی شنیدی ؟!
اگر شُل بزنیم سفت می خوریم پاسخ باید محکم و کوبنده و پشیمان کننده و بازدارنده باشد.
Iran, Islamic Republic of
...
جهان سانسور نکن
Iran, Islamic Republic of
ژاپن 2 سال بعد از ترور بی جواب فرمانده نظامی خود توسط ایالات متحده مورد حمله اتمی امریکا قرار گرفت که در جریان آن 220 هزار نفر کشته شدند دریاسالار یاما موتو یکی از مشهورترین فرماندهان نظامی ژاپن بود که ترور شد.!!!!
تاریخ دان
Iran, Islamic Republic of
احسنت تاریخ نظامی ژاپن و ویتنام باید درس عبرتی برای ما باشد.
Iran, Islamic Republic of
عزت امروز ویتنام و ذلت و خواری ژاپن باید درس عبرتی برای همه بشریت باشد
Iran, Islamic Republic of
جنگ ڗاپن و امریکا برای منافع دنیوی بود ولی جنگ ما با امریکا برای خداست نه دنیا،...
Iran, Islamic Republic of
از کجا از دل ژاپنی ها خبر داری.....
ما مرد جنگیم / بجنگ تا بجنگیم
Iran, Islamic Republic of
جنگ جنگ است و عزت و شرف ما در گرو همین مبارزات است.
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
خرمشهر چرا اصرار به تحلیل اشتباه با استناد به چیزی داری که حتی اسمش رو هم بلد نیستی پل هاربر ؟ منظورت پرل هابره ؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
وقتش برسه نابود خواهیم کرد
شاهین
Iran, Islamic Republic of
وقتش برسه تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می کنیم.
Iran, Islamic Republic of
فقط مثل اون انتقام حادثه اتوبوس سیستان نشود که اصلا فراموش شد.!
Iran, Islamic Republic of
....
علی
United States
...
خرمشهر
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
پیشمرگتم سردار قاآنی
M.sh
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
تا ترامپ دستور مستقیم نده ...
رضا
Iran, Islamic Republic of
اگر خدایی ناکرده تارمویی از سردار قاآنی کم بشه
اسرائیل رو با خاک یکسان میکنیم
Iran, Islamic Republic of
....
United Arab Emirates
....
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
....
محکم پای انتقام سخت می ایستیم و با شدت قصاص می کنیم قاتلان سردار سلیمانی رو تا عبرت همه دنیا بشه .
جان فدای ولایت
United States
ما ضمن اینکه شهادت رااوج قله عزت وعاقبت بخیری میدانیم اما این نکته را باید دائما در ذهن داشته باشیم که امروز انقلاب اسلامی ، نظام جمهوری اسلامی ،امت همیشه درصحنه ایران و امام المسلمین زمان وجبهه های مقاومت به سرمایه های عظیم انسانی ازجمله شخصیت ها و فرماندهان وسربازان مرز وبوم نیاز جدی دارد لذا به عنوان کمترین عضو ملت بزرگ ایران از فرماندهان عزیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درکلیه سطوح می خواهم تمام تعاملات ، ماموریت ها وترددها کاملا حساب شده باشد وهیچ فرصتی به تبهکاران خصوصا رژیم های تروریست آمریکا واسراییل ندهند .
United States
هیچ غلطی نمیتونی بکنی ترامپ پیر و خرفت ایران همگی تا پای جان ایستاده اند وتا انتقام سردارمون رو ازت نگیریم راحت نمیگزاریمت
مصطفی
دولت تروریستی آمریکا و قمار باز ی به اسم ترامپ.......
Iran, Islamic Republic of
اگه بعد از کشتن سردار ما انتقام گرفته بودیم اینا انقدر گستاخ نمیشدن
Iran, Islamic Republic of
انتقام اصلی ما بیرون راندن امریکا از منطقه است.
Iran, Islamic Republic of
برای رسیدن به این هدف نباید علم خونخواهی سردار سلیمانی رو زمین بزاریم ...
Iran, Islamic Republic of
.....
انتقام ادامه دارد تا نابودی دشمن
Iran, Islamic Republic of
آمریکا از اول انقلاب دو بار اقدام نظامی مستقیم کرده یک بار برای آزاد کردن جاسوسانش از لانه ، یک بار کل اقداماتش در مواجهه با شهید نادر مهدوی و همرزمانش در خلیج فارس به دلیل ناتوانی صدام و منافقین و...، بعد از آن نوچه هایش را فرستاده جلو که با مرگ داعش تمام شدند و 7 تریلیون مخارج ، دیگر نوچه زنده ای برای کار نظامی ندارد الا قلم به دستان مزدورش و نفوذی ها یش در داخل...
Iran, Islamic Republic of
.....
مجید
Iran, Islamic Republic of
ترور قاانی همان و انهدام کلیه پایگاههای امریکا در منطقه همان
Iran, Islamic Republic of
فقط منطقه!!! بازم که کم گذاشتید .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر آمریکای جنایتکار
Iran, Islamic Republic of
اولا غلط کردن، دوما خودشون مگه به ما نمی گن تروریسم، خب پس بعدش ترور ترامپ انشااله
Iran, Islamic Republic of
کشتن ترامپ حتمی است قبل و بعد ندارد
United Arab Emirates
آمریکا غلط زیادی کرده وزیر جنگشو ترور میکنیم
Iran, Islamic Republic of
عزیز دل ما تروریست نیستیم ، به حق می کشیم و نابود می کنیم
Iran, Islamic Republic of
قصاص قاتل معترف .
Iran, Islamic Republic of
مشکل اینجاست که تمام وزرا و ژنرال های اینا رو روی هم بزاری واقعا لنگ کفش سردار سلیمانی و قاآنی نمیشه
و الا رسما میگفتم چشم در مقابل چشم و میزدیم
ا
Iran, Islamic Republic of
....
ا
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
من ازسپاه پاسداران ورهبرعزیزمان خواهش می کنم هرگزاز مواضع خودکوتاه نیایند که مردم همه پیرو امررهبری هستیم آمریکا هیچ غلطی نمیکنه ماتسلیم نمیشیم غربیهادرکی ازظهورامام زمان ندارندونمیفهمندکه ماداریم زمینه روبرای ظهورآماده میکنیم ۰مذاکره بی مذاکره
Iran, Islamic Republic of
امام زمان عج خود نور هدایت ودوستی ومهر اند.....
Iran, Islamic Republic of
آقا امام زمان منتقم خون شهدای کربلا هم هستن
یک نگاهی به دعای ندبه مشاهده خواهید کرد که آقا یک جنبه قهری قاطع هم دارند و تنها مظهر دوستی و مهر نیستند
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
امام زمان (عج) بالاترین مصداق آیه قرآن است که می فرماید :
"
مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ وَالَّذِينَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَيْنَهُمْ
با کفار سرسخت و با خودی ها مهربان
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
برای کسانی که فریب آمریکارومیخورن متاسفم...۰
انتقام سخت
Iran, Islamic Republic of
وقتی جوابشان را خوب و محکم ندهی همین میشه که جسارت کنند
Iran, Islamic Republic of
به سبک زمان جنگ تحمیلی همه ما مردم باید بند پوتین هامون رو محکم ببندیم
این طوری نمیشه
جواب دشمن بصورت سریالی ادامه خواهد داشت خواهید دید.
آریا
Romania
...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
United Arab Emirates
اولا شروع کننده شما بودید ثانیا ما از شهادت استقبال میکنیم و به قول امام بکشیم یا کشته بشیم پیروزیم ثالثا امنیت اسرائیل برای امریکا خیلی مهمه و اسرائیل در تیررس ماست لذا نگران ماجرای پرل هاربر نباشید آنها هیچوقت دست به جنگ تمام عیار نخواهند زد
مهم نیس ...
Iran, Islamic Republic of
....
دختر بختیاری
....
محسن پورشمسیان
Iran, Islamic Republic of
سلام، از آن نترس که های و هوی دارد، از آن بترس که سر به زیر دارد، ای آمریکای جنایتکار خیلی مرد بودی جنگ روبرو از خودت در وکردی...
آزاد
Denmark
امریکا چون تمام راهها به رویش بسته شده و در بن بست گیر کرده متوسل به ترور شده....
United States
برایان خوک ایران را با ژاپن اشتباه گرفته. ترور قبلی نتیجه عکس داد با سیلی که خوردند. باید منتظر لاروف باشیم که جوابش را بده بجای ظریف.
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
سلام...... گیرم اسرائیل را با خاک یکسان کردیم....ترامپ را کشتیم....نمیدونم ال سعود را از بین بردیم.....آیا مشکل جامعه ما که همه به آن واقفیم حل خواهد شد.؟!!!!!
Iran, Islamic Republic of
بله بسیاری از مشکلات ما حل خواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
...
ویرانگر
Iran, Islamic Republic of
به خدا قسم آمریکای داعش پرورتروریست دست از پا خطا کند تمام پایگاهایش را نابود می کنیم
Iran, Islamic Republic of
آمریکا غلط کرد... بازم کتک میخواد. ظاهرا سیلی عین الاسد جاش خوب شده این دفعه همچین کشیده ای بخوره کیف کنه...
Iran, Islamic Republic of
امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند. شهادت سردار سلیمانی نتیجه وادادگی مدیران غرب زده است.
سیدمحمدصادق موحد
Iran, Islamic Republic of
مثل ایرانی با مثل دولت آمریکایی هرگز سازش ندارد. و هر سازشی یعنی عقب نشینی از آزادگی و آرمانهای اسلام و قرآن است.
Iran, Islamic Republic of
امریکا ترسیده ، اگر غلط اضافه کنه وعده دیدار تل آویو و حیفا بعد از تخریب
Iran, Islamic Republic of
تا بمب اتم نسازید هر سگ و ناسگی و هر خوكی تهدیدتون میكنه
بمبهای هسته ای را دشمن در خیابانهای کشور در تشییع سردارشان مشاهده کرده برای همین به دست و پا افتاده است
Iran, Islamic Republic of
... برای مقاومت اگر چه هزینه می دهیم ولی خار و ذلیل نیستیم.....
Iran, Islamic Republic of
امریکا با حیله و تزویر دست در دست انگلیس و دیگر شرکایش دارد و برای ملت ها ارزشی قائل نیست. ان هم باایجاد اختلاف بین کشورها جهت فروش اسلحه.
Germany
کم کم آثار 'ضربه ملایم مغزی ' در سخنان دولتمردان آمریکا نمایان میشود.
Iran, Islamic Republic of
فقط عشقست ایران وطنم....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
ماتاسردارانی چون قاانی دارم هیچ ترس ونگرانی نداریم ...
Iran, Islamic Republic of
اول خدا
دوم خدا
سوم خدا
چهارم باید برای حمایت از سردار قاآنی بند پوتین ها مون رو محکم ببندیم و وارد میدان بشیم قطعا نصرت الهی شامل حال ما خواهد بود
محمد
Iran, Islamic Republic of
یعنی ما اینقدر بدبختیم که هر ننه قمری تو روز روشن سردارها و عزیزای ما رو تهدید کنه، بزنه،بکشه. انشاالله منتظر فرمان آقا هستیم، اون موقع اون کاخ سفید رو رو سرشون خراب میکنیم، ...
پیشکش
Iran, Islamic Republic of
کاخ سفید پیشکش (که هیچ سیله جنگی مان به آنجا نمی رسه )پایگاه تو کویت وبحرین ویه ناو هواپیما بر را بزنید دلمان خنک شود .معنی انتقام سخت را تنزل ندهید
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
فرمان آقا صادر شد ، ایشان فرمود انتقام سختی خواهیم گرفت
آقا دقیقا خواست دل مردم رو به زبان آوردند
بعد در خطبه های نماز هم فرمودند که حمایت مردم سوخت موشک های ما در سیلی به آمریکا بود

دیگه انتظار معنایی نداره الان باید به قول دوستان بند پوتین ها رو محکم کرد فرمان قبلا صادر شده
Iran, Islamic Republic of
بزرگترین بمب هسته ای دنیا همان وحدت ملت شریف ایران اسلامی است و از همه مهمتر گوش به فرمان رهبر عزیزمان حضرت آیت الله خامنه ای که نایب آقا امام زمان (عج) هستند می باشد
لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است
Iran, Islamic Republic of
یکی ازاین دولت سوال کنه،تروریست کیست؟چه کسی بزرگان ‌اسطوره های ملتهای مقاوم رادردنیاتهدیدبه ترورمی کند؟پس تلاش برای تصویب fatfبه اصرارآمریکاوهمدستان زورگویش درکشورماچه مفهومی دارد؟
United States
واقعا جدی بگیرید چون ترامپ هر حرفی را که می زند عملی می کند ......!!!!!
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
برایان هوک و بقیه همفرکان آمریکایی اش از ترامپ .تا ... همگی غلط می کنند...
Iran, Islamic Republic of
غلط کرده
Iran, Islamic Republic of
غلط کرده تهدید کرده
پلاسما
Iran, Islamic Republic of
بله غلط کرده ولی اگه با یه موشک کروز بزنه مرکز فرماندهی را چی!!؟؟ چون تو انتقام کم گذاشتیم وپروشدند وتازه آشناهای سیگنال بده را هم به حال خودشون رها کردیم به اسم اینکه اگه الان دستگیر شون کنیم مملکت بهم می ریزه وهمیشه خدا هم یه انتخابات جلوترش داریم (کاش انتخابات کلا تجمیع می شد تو یه سال )!!کمترین کار با سلاح های پیشرفته زدن (مثل پلاسما که می گویند ایران به تکنولوژی آن رسیده )هلی کوپتر ویا هواپیمای ترامپ است تمیز ومرتب .
Iran, Islamic Republic of
دولتمردان تروریستت آمریکا غلط می کنند که سرداران ایران را تهدید به ترور می کنند....
سربندی از بروجرد
Iran, Islamic Republic of
طبق معمول هم هیچ انتظاری از دولت و وزارت امور خارجه نیست، نه احضار سفیر نه شکایت به شورای امنیت و نه اعتراض در سازمان ملل، طبق معمول خبری از تحرک نهاد "بلد" در عرصه دیپلماسی نیست!
Iran, Islamic Republic of
از حامیان سینه چاک اف ای تی اف چه انتظاری داری؟
وطن خواه
Iran, Islamic Republic of
ما حامی همه سردارها وسربازان وطن هستیم وسیلی های به یادماندنی به دشمنانشان مینوازیم..
Iran, Islamic Republic of
امریکا تو فکر می کنی سردار سلیمانی را کشته ای؟ خداوند تو را نابینا کرده، وگرنه می دیدی که سردار سلیمانی زنده تر از قبل است. حضور او را احساس نمی کنی؟
پس سردار قاآنی ما را به ترور تهدید نکن . ما هیچوقت نمی میریم.
خاک پای بچه های سپاه
United States
ماملت شهادتیم ، ماملت امام حسینیم