پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۲

زمان پرداخت یارانه حمایت معیشتی مشمولان جدید

چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۴
کد مطلب: 716143
سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان کمک حمایت معیشتی زمان پرداخت یارانه حمایت معیشتی مشمولان جدید را اعلام کرد.
زمان پرداخت یارانه حمایت معیشتی مشمولان جدید
به گزارش جهان نيوز، حسین میرزایی با اشاره به پایان یافتن مهلت ثبت‌نام متقاضیان دریافت کمک حمایت معیشتی اظهار کرد: سرپرستان خانوارهای که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نبودند اما متقاضی دریافت بسته حمایتی هستند تا ساعت ۲۴ شب گذشته فرصت داشتند تا در سایت hemayat.mcls.gov.ir ثبت‌نام کنند.
 
وی تصریح کرد: از امروز نیز بررسی‌ درخواست‌های ثبت شده در سایت اشاره شده آغاز شده و در صورتی که سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نبودند اما متقاضی دریافت بسته حمایتی هستند، مشمول یارانه شوند ۱۰ بهمن یارانه خود را دریافت خواهند کرد.

میرزایی همچنین درباره افرادی که پس از یکم بهمن در سامانه ثبت درخواست می‌کنند، گفت: این افراد نیز در صورتی که مشمول یارانه حمایتی شوند از ۱۰ اسفند یارانه آنها پرداخت خواهد شد.
 
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
افراد زیادی از دریافت یارانه معیشتی محروم هستند ولی متاسفانه دولت روحانی درمدت دو ماه است هیچ توجهی نمی کند.
Iran, Islamic Republic of
افراد زیادی از یارانه معیشتی محروم شده‌اند و کسی هم جواب گو نیست و هرکس هم برای دومین بار در سامانه اعلام شده اعتراض می کند تهدید به قطع یارانه می شود و مجلسی هم داریم وکیل الدوله و خنثی