کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نتانیاهو درباره تهدید ایران با پوتین صحبت می‌کند

2 بهمن 1398 ساعت 16:02

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با ادعای اینکه ایران تهدیدی برای تمام منطقه غرب آسیا است، از گفت‌وگوی نخست‌وزیر این رژیم با رئیس‌جمهور روسیه درباره تهدیدات ایران خبر داد.


به گزارش جهان نیوز، «اسرائیل کاتص» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) با تکرار ادعاهای بی‌اساس علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت تل‌آویو کماکان تهران را تهدیدی برای خود می‌ماند.
 

کاتص در مصاحبه با خبرگزاری «تاس»، گفت مسکو نقش مهمی را در خاورمیانه ایفا می‌کند و تل‌آویو از اینکه «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه نگرانی‌های امنیتی آن را درک می‌کند، قدردان است.

وی درباره سفر پوتین به فلسطین اشغالی در تاریخ بیست‌وسوم ژانویه (فردا، پنجشنبه) نیز توضیح داد که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با پوتین درباره مقابله با تهدید ایران علیه اسرائیل و تمام منطقه صحبت خواهد کرد.

به نوشته تاس، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با تکرار ادعای تلاش ایران برای ساخت سلاح اتمی، مدعی شد: «تقویت مواضع ایران در سوریه، تهدیدی برای امنیت اسرائیل است و نمی‌توانیم اجازه آن را بدهیم».

کاتص در ادامه ادعاهای خود افزود: «ایران نه تنها برای ما بلکه برای تمام منطقه تهدید است. اسرائیل به ایران اجازه نخواهد داد که به سلاح اتمی دست پیدا کند».

نتانیاهو نیز روز گذشته با ادعای اینکه ابتدا باید حرکت ایران به سمت سلاح اتمی را متوقف کنند، گفت: «درسی که از آشویتس گرفتم این است که چیزهای بد را زمانی که کوچک هستند، متوقف کنید. ایران چیز بسیار بدی است. کوچک نیست اما می‌تواند با سلاح اتمی بزرگتر هم شود».
 
منبع: فارس


کد مطلب: 716134

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/716134/نتانیاهو-درباره-تهدید-ایران-پوتین-صحبت-می-کند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com