پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۱

مخالفت سپاهان با حضور قلعه نویی در تیم ملی؟

چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب: 716117
شنیده می شود مسئولان باشگاه سپاهان مخالف حضور امیر قلعه نویی در تیم ملی فوتبال هستند.
مخالفت سپاهان با حضور قلعه نویی در تیم ملی؟
به گزارش جهان نيوز، مسعود تابش مدیرعامل باشگاه  سپاهان  در تازه‎‌ترین مصاحبه خود، صراحتا اعلام کرد که اگر امیر قلعه‌نویی  سرمربی تیم ملی شود، آنها ضرر می‌کنند. این جمله نشان از نارضایتی مدیران اصفهانی در خصوص قرار گرفتن نام سرمربی تیم‌شان در جمع گزینه‌های هدایت تیم ملی است.

اخبار ورزشی- قلعه‌نویی، اما نمی‌خواهد این فرصت طلایی را از دست بدهد. برای یک مربی ایرانی مثل علی دایی یا امیر قلعه‌نویی همیشه چنین فرصت‎‌هایی فراهم نمی‌شود که شانس نشستن روی نیمکت تیم ملی را داشته باشند و امیر هم این مسئله را تشخیص داده که اگر این روز‌ها نتواند هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد شاید بلیتش برای چند سال دیگر هم بسوزد.

این در حالی است که شنیده می‌شود انتخاب اول هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، علی دایی است و اگر او مورد تایید نهایی قرار بگیرد، به صورت خودکار، قلعه‌نویی شانسی برای رسیدن به نیمکت تیم ملی ندارد، اما در غیر این صورت، باید قلعه‌نویی را سرمربی تیم ملی فوتبال بدانیم.

منبع: میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
عمرا بتو نن عراق و بحرين را شكست بدهند