چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۲
۱۲۸
روحانی:

هیچ قدرتی بالاتر از اتحاد مردم نداریم/ اگر کسی سخنش به تنش تبدیل شود باید به مردم پاسخگو باشد/ رضایت یک جناح ما را به جایی نمی‌رساند

چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب: 716104
رئیس جمهور گفت: هراس دشمنان از قدرت مردمی و فرهنگی ایران؛ ملت آماده ایثار و فداکاری، شکست ناپذیر است.
هیچ قدرتی بالاتر از اتحاد مردم نداریم/ اگر کسی سخنش به تنش تبدیل شود باید به مردم پاسخگو باشد/ رضایت یک جناح ما را به جایی نمی‌رساند
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور روز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با اشاره به خطبه‌های مقام معظم رهبری در نماز جمعه تهران و تاکید ایشان بر مسئله قدرت ملی و توانمند شدن گفت: بزرگترین قدرتی که خداوند در کشور ما قرار داده است قدرت ملی و مردمی است و مردم ایران بزرگترین قدرت ما هستند و هیچ قدرتی بالاتر از حضور، ایستادگی، فداکاری و اتحاد مردم نداریم.

وی با تاکید بر اینکه امروز قدرت ملی باید بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار بگیرد، اظهار داشت: قدرت ملی ترکیبی از قدرت فرهنگی، اقتصادی، امنیتی و سیاسی است و این چهار قدرت باید در تعامل با یکدیگر قرار بگیرند تا بتوانیم در مسیر درست حرکت کنیم.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: هر کجا با مشکل مواجه شدیم، با حضور ، اتحاد و وفاق مردم از این مشکلات عبور کردیم.

روحانی با بیان اینکه هراس عمده دشمنان از قدرت اقتصادی، نظامی و امنیتی کشورمان  نیست، گفت: دشمنان از قدرت مردمی و فرهنگی ایران به شدت در هراس هستند چرا که ملتی که خودش را برای ایثار و فداکاری آماده کند و در مسائل و حوادث مختلف در کنار هم باشند همچنان که در حادثه هواپیما و شهادت فرمانده بزرگ کشورمان سردار سلیمانی در کنار هم قرار گرفتند، چنین ملتی از قدرت بسیار عظیم و بزرگی برخوردار است و شکست‌ناپذیر می‌باشد.

وی گفت: تا زمانی که لطف خدا بر بالای سرمان باشد و مردم متحد و همدل باشند از هیچ چیزی هراسی نداریم.

رئیس‌جمهور تقویت قدرت اقتصادی را مورد تاکید قرار داد و گفت: اینکه امروز در سایه صادرات غیرنفتی درآمدهای کشورمان افزایش یافته و 20 میلیارد دلار صادرات به بانک مرکزی و سامانه نیما واریز شده، این نشان دهنده قدرت اقتصادی کشورمان در سایه صادرات غیرنفتی است.

روحانی همچنین با تاکید بر لزوم توجه به تقویت حوزه توریسم و گردشگری گفت: امروز کشورهایی در جهان هستند که به اندازه درآمد نفتی ما در یک سال معمولی، از بخش توریسم درآمد دارند و کشور ما می‌تواند با توجه به برخورداری از امنیت و آثار تاریخی، تنوع اقلیمی و زیبایی‌های طبیعی بالاترین درآمد را از لحاظ توریسم داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه وقتی از قدرت صادراتی برخوردار باشیم به طور طبیعی تولید نیز افزایش پیدا می‌کند، اظهار داشت: اگر صادرات داشته باشیم تولیدات کشورمان می‌تواند حتی جمعیتی یک میلیاردی را هم پوشش دهد و حتی تولیدات خود را به کشورهایی مانند هند، چین و کشورهای همسایه و اطراف نیز صادر کنیم اما اگر قدرت صادراتی نداشته باشیم در نهایت شاید بتوان صرفا نیازهای داخل کشور را تأمین کرد.

رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه قدرت اقتصادی بدون قدرت سیاسی امکان‌پذیر نیست، گفت: نمی‌توان با دنیا رابطه و تعامل نداشته باشیم اما قدرت اقتصادی پیدا کنیم. بدون تردید اگر بخواهیم تولیداتمان افزایش پیدا کند باید بازارهای دیگر را در اختیار داشته باشیم و لذا در اقتصاد مقاومتی توجه به حوزه درون‌زا و برون‌زا مورد تاکید قرار گرفته است اما ظاهرا عده‌ای برون‌گرا را درون‌زا می‌خوانند.

روحانی اضافه کرد: بخش بزرگی از مقوله اقتصاد مقاومتی درباره صادرات است لذا باید صادرات و ارز داشته باشیم تا حوزه تولید پیشرفت کند. همچنین باید بتوانیم کالاهای مورد نیاز خود را وارد کنیم و در مقابل کالاهای تولید شده را صادر کنیم. البته هر چقدر به سمت خودکفایی و خوداتکایی حرکت کنیم نشان دهنده توانمندی و هنرمان است اما در عین حال باید به سمت صادرات هم حرکت کنیم.

وی تصریح کرد: بدون صادرات نمی‌توانیم رقابت و پیشرفت علمی داشته باشیم و پیشرفت علمی و فناورانه در سایه رقابت و حضور در بازارهای جهانی است.

رئیس‌جمهور گفت: اگر توان سیاسی نداشته باشیم حتی اگر بتوان قدرت اقتصادی را در داخل ایجاد کرد و این ناممکن با عصای موسایی ممکن شود، این قدرت در منطقه و جهان تاثیرگذار نخواهد بود.

روحانی اضافه کرد: اگر از گاز، نفت و توان خدمات فنی- مهندسی برخوردار باشیم چنین توانمندی و ظرفیت‌هایی در حد خودکفایی داخلی است و زمانی تاثیرگذار است که بتوانیم آن را به سایر کشورها صادر کنیم.

وی تاکید کرد: قدرت اقتصادی در کنار قدرت سیاسی، فرهنگی و امنیتی ساخته می‌شود و قابل جدا کردن نیست و اگر کسی تصور می‌کند می‌توان اینها را از هم جدا کرد بدون تردید مسائل استراتژیک دنیا را به خوبی درک نکرده است.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: باید دستورالعمل رهبری را مبنی بر افزایش قدرت به صورت حساب شده عملی کنیم.

روحانی گفت: اگر کسی در کشور می‌خواهد اقدامی انجام دهد که با قدرت ملی کشورمان سازگار نیست حتما مسئول است و باید در برابر مردم پاسخگو باشد. اگر کسی کلام، سخن و مصوبه‌اش به یک تنش غیرضروری تبدیل شود باید به مردم پاسخگو باشد و اگر قوانین و مقرراتی تصویب می‌شود که رابطه بانکی و مالی کشورمان را با دنیا دچار مشکل می‌کند باید در مقابل آن مسئول بوده و به مردم جوابگو بود.

وی گفت: هیچ نهاد غیر انتخابی در کشور وجود ندارد و همه نهادها و مسئولین مشروعیت خود را از اراده و خواست مردم کسب می‌کنند. لذا به همین دلیل است که مردم را پای صندوق رأی دعوت می‌کنیم والا چه لزومی دارد که اکثریت مردم در انتخابات شرکت کنند.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: اینکه خداوند به پیامبر خویش دستور می‌دهد که با مردم مشورت کن و از زنان و مردان بیعت بگیر، به خاطر این است که بخش بزرگی از مشروعیت  اجتماعی و حقوقی از جانب مردم حاصل می‌شود و به همین دلیل هر کاری در کشور انجام می‌دهیم نباید رضایت عامه نادیده گرفته شود.

روحانی تصریح کرد: رضایت خاصه و رضایت یک جناح و یک قوم ما را به جایی نمی‌رساند و باید رضایت عامه مردم را مدنظر قرار دهیم و بر این اساس اقدام و حرکت کنیم.

وی افزود: اگر مردم به خوبی بدانند که امروز و فردا رأی و نظر آنها حاکم است بی‌تردید اگر از عملکرد فردی ناراضی بودند در انتخابات بعدی می‌توانند جبران کنند و در چنین حالتی به آینده امیدوارتر خواهند بود.

رئیس‌جمهور با اشاره به اهمیت انتخابات آتی و قدرت سیاسی و اجتماعی حاصل از آن، اظهار داشت: باید همه پای صندوق آرا حضور پیدا کنند و درست است که باید با دقت افرادی که شرایط لازم را دارند، برگزینند اما نباید هدف را فراموش کنیم و هدف اصلی حضور اکثریت قاطع مردم پای صندوق آرا است والا می‌توان انتخاباتی مانند بعضی از کشورها حتی برخی از کشورهای اروپایی با حضور 15 و 20 درصدی مردم برگزار کرد اما چنین انتخاباتی مورد رضایت ما نیست و هیچ وقت نخواستیم که در انتخابات حضور مردم کمرنگ باشد.

روحانی با طرح این سوال که حضور پرشور مردم را چگونه می‌توان ایجاد کرد، اظهار داشت:  بدون تردید تنها عامل ایجاد چنین شرایطی وجود فضای رقابتی است و مردم بایستی به سلامت، امنیت و رقابتی بودن انتخابات اطمینان داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: اگر توصیه و نصیحت به دیگران مورد رضایت آنها نیست اما به وزارت کشور، استانداران، فرمانداران و مردم عزیز توصیه می‌کنم اهمیت انتخابات را مدنظر قرار داده و با قوت به پای صندوق آرا بیایند.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: همه باید بدانند که بالاتر از مردم و بالاتر از قانون، هیچ نهادی مقدس نیست.

روحانی گفت: وقتی رهبری دستور می‌دهند که قدرتمند شویم این قدرت با حضور و تلاش و تعامل با جهان حاصل می‌شود و باید با همه توان این توصیه رهبری را اجرایی کنیم و در این زمینه خطبه‌های مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار دهیم. بی‌تردید اگر در کنار یکدیگر حرکت کنیم می‌توانیم از مشکلات عبور کنیم.

وی تصریح کرد: کسانی که در کاخ سفید نشسته‌اند نمی‌توانند برای ملت ایران تصمیم بگیرند بلکه این مردم هستند که در کاخ ایمان مقاومت و روحیه بلندشان تصمیم گیری می‌کنند. امروز باید با اتحاد و در کنار یکدیگر در مسیر پیشرفت حرکت کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
...
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
....
کد خدا
Singapore
پس از تیر خلاص اخیر اروپا بر برجام ای‌کاش حامیان برجام .... هم شهامت سپاهیان جان برکف را داشتند ....
مهدی
Iran, Islamic Republic of
روحانی باید پاسخگو باشد که چرا منافع ایران با برجام تامین نشد ؟! و چرا تحریم ها بیشتر شد ؟!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
نمیدانم چرا راههای رئیس جمهور همش یکطرفه است و شامل خودش نمیشه....!!!!
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی گفته :
اگر کسی سخنش به تنش تبدیل شود باید به مردم پاسخگو باشد
آقای روحانی پس خود شما بیش از هر کس باید به مردم پاسخگوی سخنان خود باشید ....!!!!
Iran, Islamic Republic of
منظورش رضایت اصلاح طلباس که 6 ساله حاکمن؟!
راننده تاکسی
Iran, Islamic Republic of
روزنامه شرق نوشته اگر منتقدین دولت بلدند بدون تعامل با دیگر کشورها اقتصاد کشور را رشد دهند بیایند به دولت آموزش بدهند! عرض می‌کنم که بیش از 6 سال است که همین کار را می‌کنند ولی متاسفانه گوش شنوایی در دولت برای شنیدن حقایق نیست
Iran, Islamic Republic of
....
شاکی
Iran, Islamic Republic of
مردم از تورم افسارگسیخته و دلار 14000 تومانی و پراید 55 میلیونی و برنج 25 هزار تومانی ناراضی هستن و به همین دلیل به اصلاح طلبان اعتماد ندارند و رای نمی دهند.
Austria
...
Iran, Islamic Republic of
روحانی امروز گفت با دعا که چیزی درست نمیشه .....
Iran, Islamic Republic of
روحانی باید پاسخگو باشد که چطور ترامپ بی هیچ هزینه ای از برجام خارج شد ؟!
Singapore
....
Iran, Islamic Republic of
رئیس جمهور: رضایت یک جناح ما را به جایی نمی‌رساند.
United Arab Emirates
...
Singapore
آقای رئیس‌جمهور! در فتنه بنزینی که بر اثر سوءمدیریتی شما، مملکت به خون و آتش کشیده شد، شما آمدید جلوی دوربین و به مردم گفتید من هم مثل شما خبر نداشتم...!!!
United Arab Emirates
آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، اشرار، آشوبگران، اغتشاشات، سعودی ها، صهیونیست ها، تروریسم، القاعده، گروهک تروریستی جیش الظلم، داعش، تکفیری ها و دیگر گروه های تروریستی برای ما یکی هستند.
United Arab Emirates
اردوغان: ترکیه نیروی نظامی به لیبی اعزام می‌کند...
Iran, Islamic Republic of
به من چه؟
United Arab Emirates
دیدار مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و ظریف در دهلی‌نو
مردم ایران اتحادیه اروپا را محکوم می کند...
Iran, Islamic Republic of
به اتحادیه اروپا گفته: بد بد بد
United Arab Emirates
..
United Arab Emirates
ترکیه ازسال 2011 تاکنون با کمک مالی برخی کشورهای غربی و عربی تروریست به سوریه و عراق اعزام می کند و همچنان نیزادامه می دهد.
آمریکا جنایتکار شماره یک اگر به اصطلاح قصد مبارزه با تروریسم، القاعده، داعش و گروه های تروریستی را دارد باید به سراغ ترکیه، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی برود.
United Arab Emirates
آلمان خبیث تهران را مسئول تنش در منطقه دانست! و رئیس جمهور و وزیرامور خارجه و سخنگوی وزارت امور خارجه سکوت می کنند..
Iran, Islamic Republic of
....
United Arab Emirates
ائتلاف بین المللی جنایتکار شماره یک ازسال 2014 تاکنون به سرکردگی آمریکا جنایتکار شماره یک با کمک مالی برخی کشورهای عربی جنایتکار شماره یک تحت امرآل سعود از تروریست های داعش درسوریه و عراق کمک، حمایت و پشتیبانی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد...
United Arab Emirates
عربستان و هم پیمانانش به شکست در یمن اعتراف کنند.
اسرائیل و هم پیمانانش به شکست در سوریه اعتراف کنند.
آمریکا و هم پیمانانش ازسال 2001 تاکنون به شکست در افغانستان و منطقه اعتراف کنند.
آمریکا و هم پیمانانش ازسال 2011 تاکنون به شکست درسوریه و منطقه اعتراف کنند.
United Arab Emirates
ترامپ، مایک پمپئو، پنتاگون، وزیر خارجه امریکا به درخواست بنیامین نتانیاهو و با کمک مالی عربستان سعودی عامل اصلی حمله تروریستی به سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس و... درفرودگاه بغداد هستند.
United Arab Emirates
..
United Arab Emirates
از تمام هم‌وطنان عزیز درخواست می‌کنیم به‌عنوان وظیفه دینی، ملی و اخلاقی همانند مشهد مقدس و تمام شهرهایی که در پاسداشت راه سردار دل‌ها سپهبد شهید سلیمانی دشمنان ملت را در داخل و خارج دچار تحیر و سرگردانی کردند..
United Arab Emirates
سردار حاجی‌زاده، شما به جوانان زیادی همانند بنده درس ایثار، شهامت و گذشت را آموختید،‌ چند روز است در جمع دوستان تفاوت یک فرمانده سپاهی را با برخی مسئولین می‌سنجیم. یک فرمانده آرزو می‌کند که ای‌کاش مرده بود و این حادثه تلخ رخ نمی‌داد. مردانگی این است.
United Arab Emirates
چند سال قبل در همین دولت تعداد زیادی از زائرین امام رضا در حادثه آتش گرفتن قطار تهران - مشهد سوختند ولی وزیر وقت راه و شهرسازی عذرخواهی هم نکرد.L.
United Arab Emirates
پس از تیر خلاص اخیر اروپا بر برجام ای‌کاش حامیان برجام پوچ هم شهامت سپاهیان جان برکف را داشتند تا از مردم عذرخواهی ‌کنند. چه زیبا بود که حافظان امنیت و منافع ملی در سپاه پاسداران با چشم‌های اشکبار از غم جان‌باختگان هواپیما از ملت ایران عذرخواهی کردند.
United Arab Emirates
کاملا معلوم است که مسبب اصلی جان باختن مسافرین هواپیمای ساقط شده اخیر خود آمریکایی‌های جنایتکار بوده‌اند. در این رابطه باید به سازمان ملل شکایت کرد و پیگیر قضیه بود.
United Arab Emirates
سفیر روباه پیر در آشوب‌های عده‌ای قلیل به بهانه سقوط هواپیما شرکت و شخصا اقدام به تهیه فیلم و عکس و ارسال آنلاین آن به کشورش می‌کند.
United Arab Emirates
..L.
United Arab Emirates
باید در نحوه گزینش کارکنان صداوسیما دقت و کنترل بیشتری صورت گیرد به‌دلیل اینکه در شرایط حساس کنونی کشور بعضی از کارکنان رسانه ملی در زمین ضدانقلاب نقش‌آفرینی کردند.
United Arab Emirates
برای آمریکا و اسرائیل جان انسان‌ها اصلا مهم نیست و به چیزی جز منافع خودشان فکر نمی‌کنند. انتقام سخت هنگامی است که پای آمریکا در منطقه برای همیشه قطع بشود و این اتفاق خواهد افتاد.
United Arab Emirates
اگر لانه جاسوسی روباه مکار در ایران بسته شود، خواهید دید که بسیاری از فتنه‌ها در ایران عزیزمان رنگ خواهد باخت.
United Arab Emirates
جشنواره فجر 98 یک تفاوت با سال‌های قبل دارد و آن اینکه چهره‌های انقلابی سوار قطار انقلابند و برخی از آن پیاده شده‌اند. جشنواره فجر امسال به معنای واقعی می‌تواند به هدف برگزاری این جشنواره نزدیک شود.
United Arab Emirates
جشنواره فیلم فجر باید به فیلم‌هایی اختصاص یابد که در آن ارزش‌هایی مثل ایثار و آزادگی و... مطرح است. ...
United Arab Emirates
حضور سفیر خبیث انگلیس پلید در اغتشاشات چند ده نفره، نشان می‌دهد که چون لیدرهای اصلی این جریان خبیث در آبان‌ماه دستگیر شده‌اند و حضور ندارند و باز این پلیدها و شیطانک‌ها خودشان مجبورند پرچم دشمنی را در دست بگیرند تا بعد از ضربه سیلی به شیطان بزرگ و حماسه قیامتی که ملت در عروج عاشقانه سردار دل‌ها آفریدند و آنها را آتش زدند بتوانند با این حرکات ددمنشانه کمی آرام بگیرند!
United Arab Emirates
دولت نامشروع و ضد مردمی آمریکا چگونه جنبش وال استریت را سرکوب کرد؟,..
United Arab Emirates
دستگاه دیپلماسی پاسخ دهند اگر دستگیری سفیر ما در یک اجتماع غیرقانونی در انگلیس یا هر کشور دیگر اروپایی رخ می‌داد آنها چه برخوردی با او می‌کردند؟! ..
United Arab Emirates
افراد انگشت‌شماری که با پاره کردن عکس سردار شهید سلیمانی برای ارباب خود آمریکا خوش‌رقصی کردند ...
United Arab Emirates
منافقان کوردل و اراذل و اوباش و وطن‌فروشان می‌خواهند با سوءاستفاده از ماجرای سقوط هواپیما عقده‌گشایی کنند ...
United Arab Emirates
...
United Arab Emirates
تماس تلفنی وزیر خارجه کانادا با ظریف
دولت کانادا در مجمع عمومی سازمان ملل متحد ایرانه را نقض حقوق بشر متهم می کند/..L
United Arab Emirates
انگلیس خبیث تهران را مسئول تنش در منطقه دانست! و رئیس جمهور و وزیرامور خارجه و سخنگوی وزارت امور خارجه سکوت می کنند.
روحانی در تماس تلفنی جانسون: اگر تلاش‌های شهید سلیمانی نبود شما در لندن امنیت نداشتید
United Arab Emirates
‏1 - ترامپ باید به عنوان جنایتکار جنگی محاکمه شود.
‏2 - پنتاگون باید به عنوان جنایتکار جنگی محاکمه شود.
‏3 - مایک پامپئو باید به عنوان جنایتکار جنگی محاکمه شود..
‏4 - مارک اسپر باید به عنوان جنایتکار جنگی محاکمه شود.
‏5 - آل سعود باید به عنوان جنایتکار جنگی محاکمه شود.
‏6 - بن سلمان باید به عنوان جنایتکار جنگی محاکمه شود.
‏7 - بنیامین نتانیاهو باید به عنوان جنایتکار جنگی محاکمه شود.
United Arab Emirates
آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 1357 تاکنون به همراه سه کشور اروپایی جنایتکار شماره یک درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک از خط قرمز ایران عبور کرده است.
United Arab Emirates
نخست وزیر انگلیس با رئیس جمهور ایران گفتگو کرد
روحانی با نخست وزیر انگلیس گفتگو کرد/ اهانت و بی احترامی به مردم ایران کرده است.
پنجشنبه 19 دی 1398 ساعت 16:57


ترور سردار سلیمانی اقدام علیه بشریت است
United Arab Emirates
جمعیت چند ده میلیونی در تشییع پیکر مقدس سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و حضور حیرت‌انگیز مردم تهران در نماز جمعه آن هم در آن هوای سرد، از هزار موشک و هزار حمله به عین‌الاسد برای دشمن کوبنده‌تر بود. این ایام‌الله را قطعا در کتاب‌های تاریخ نسل‌های بعدی خواهند نوشت. درود و سلام خداوند بر شهدا و این ملت فهیم، با بصیرت و یوم‌الله‌آفرین. خداوند از عمر ناقابل ما بکاهد و بر ثانیه‌‌ثانیه‌های عمر امام امت خامنه‌ای عزیز بیفزاید تا ان‌شاءالله این پرچم را به صاحب اصلی انقلاب تحویل نماید.
United Arab Emirates
سید حسن نصرالله عزیز می‌گفت در جنگ 33 روزه به سردار سپهبد شهید سلیمانی گفتم کمی بخوابیم در پاسخ گفت ان‌شاءالله پس از شکست رژیم جعلی و کودک‌کش! این نوع نگرش‌ها نجات‌بخش کشور است..
United Arab Emirates
برخی مسئولین دولتی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را زیر سوال بردند ای کاش اخلاص، صداقت و ولایتمداری را از سردار دل‌ها سپهبد شهید سلیمانی و شهامت را از سردار حاجی‌زاده یاد می‌گرفتند!
United Arab Emirates
دولت جنایتکار آمریکا و ایادی اروپایی‌اش و نوچه‌‌های منطقه و پادوهای داخلی آنها بدانند هرگز نمی‌توانند به جایگاه ممتاز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در افکار عمومی ملت ایران خدشه‌ وارد کنند. امپریالیزم و صهیونیست‌ها نفهمیده‌اند که این اقیانوس خروشان انقلاب اسلامی است که سلیمانی‌پرور است و سلیمانی‌های دوران، قدس شریف را آزاد و تروریست‌های آمریکایی را با خفت و خواری از منطقه بیرون خواهند کرد.
United Arab Emirates
یادداشت روز آقای محمد ایمانی، مهندسی قدرت در مکتب سلیمانی... خواندنی بود. دستشان درد نکند. البته که دل را می‌سوزاند.
United Arab Emirates
روزنامه شرق نوشته اگر منتقدین دولت بلدند بدون تعامل با دیگر کشورها اقتصاد کشور را رشد دهند بیایند به دولت آموزش بدهند! عرض می‌کنم که بیش از 6 سال است که همین کار را می‌کنند ولی متاسفانه گوش شنوایی در دولت برای شنیدن حقایق نیست و برخی‌ها نیز بدشان نمی‌آید ترامپ‌ همان خطابی که به آل‌سعود ذلیل و پست می‌کند به این‌ها نیز بکند؟!
United Arab Emirates
بعد از سیلی محکم موشکی سپاه مقتدر به شیطان بزرگ و سرخورده شدن سران خائن آمریکا و اروپا چرا برخی از داخلی‌ها پیام ضعف به دشمن ارسال می‌کنند؟
United Arab Emirates
بعضی از دولتمردانی که دلی پر عقده و کینه از سپاه دارند فضا را به خاطر سقوط هواپیمای اوکراینی مناسب دیدند تا به این نهاد مقدس و چهره‌های خدوم و مجاهد و فداکار آن از پشت خنجر بزنند و تاخیر سه روزه را مستمسک تخریب این نهاد قرار دهند. دقیقا همان کسانی که خودشان از پرونده ارز و سکه هیچ اطلاعی به افکار عمومی ندادند و نمی‌دهند!
United Arab Emirates
دوران فعلی به برکت خون شهدایی چون شهید سلیمانی و شهید حججی دوران اقتدار انقلابی‌گری است. آن چیزی که باید تعطیل بشود و به حاشیه برود تفکر پوسیده و ناکارآمد غرب‌زدگی است.
United Arab Emirates
از آقای علی‌عسگری رئیس رسانه ملی می‌خواهیم استقلال و اقتدار این رسانه را حفظ کرده و اجازه ندهد صدا و سیما به روابط عمومی دولت تبدیل شود.
United Arab Emirates
اگر چند کشور حاشیه خلیج ‌فارس مانند ایران طرفدار مظلوم بودند اصلا اسرائیلی در کار نبود و این رژیم صهیونیستی از سال‌ها قبل برچیده شده بود. امیدواریم سر عقل بیایند و نوکری آمریکا را کنار بگذارند.
United Arab Emirates
قوه قضائیه مقتدرانه به فساد اقتصادی و مالی در کشور ورود کرده و به یاری حضرت حق نتایج مطلوبی هم گرفته است. اما نباید این ورود ذره‌ای از مسئولیت‌پذیری مدیران اقتصادی در این مبارزه کم کند.
United Arab Emirates
از سال 91 در مناطق محروم در خدمت آموزش و پرورش هستم، با این همه محرومیت و سختی، به جای اینکه در آذرماه، رتبه‌بندی جدید را اعمال کنند،‌ رتبه‌بندی چند سال پیش را اجرا کردند! بسیاری از فرهنگیان به این رتبه‌بندی معترضند. شایسته است نمایندگان مجلس به این موضوع ورود کنند.
United Arab Emirates
در طول یک سال گذشته هنوز موفق به ثبت‌نام برای خرید خودرو نشده‌ام. عرضم این است که نهادهای نظارتی در این کشور با دستگاه عریض و طویلی که دارند چه کار می‌کنند.
United Arab Emirates
پس از آن که مسئولین وزارت ورزش در برابر خواسته AFC مبنی بر ورود بانوان به ورزشگاه مردان نرمش نشان دادند و حالا این نهاد که زیریوغ استکبار است گستاخ‌تر شده مسابقه فوتبال کشور را به بهانه واهی نبود امنیت در کشور به کشور ثالث حواله می‌دهد؟! نتیجه عقب‌نشینی در برابر قدرت‌های مستکبر همیشه این‌گونه است!
United Arab Emirates
سلبریتی‌هایی که برای غربی‌ها خوش‌ رقصی می‌کنند چرا در خصوص تظاهرات میلیونی زنان آمریکایی در مخالفت با رئیس‌جمهور این کشور حرفی به زبان نمی‌آورند و سکوت مرگبار گرفته‌اند؟
Iran, Islamic Republic of
.....
United Arab Emirates
حکایت برخی سلبریتی‌ها که آقای رضا صفری در صفحه 8 کیهان 98/10/30 از آنان یاد کرده بود، واقعیت این روزها....
United Arab Emirates
آموزش عدالت‌طلبی و ایجاد روحیه ایثارگری به فرزندان خود در حالی که مسئولین و مدیران کشور مشی دنیا‌طلبی را در پیش گرفته‌ باشند نتیجه‌ای جز ایجاد احساس دوگانگی، تردید و خدای ناکرده نومیدی در جامعه ندارد. تغییر در مدیریت اجرائی کشور از این عارضه جلوگیری خواهد کرد.
United Arab Emirates
کشورهایی که مشکل نسل جوان دارند و کشورشان به سمت پیری می‌رود....
United Arab Emirates
دولت و مجلس برای بهبود وضعیت مردم مظلوم سیل‌زده سیستان و بلوچستان بودجه ویژه‌ای اختصاص ‌دهد تا بخشی از محرومیت‌های استان به ویژه روستائیان کاسته شود.
Iran, Islamic Republic of
اينقدر مردم مردم نكن جرات داريد يك ساعت بدون گارد ويژه بيا داخل مردم
Iran, Islamic Republic of
انزمان خواهيد فهميد چه محبوبي
United Arab Emirates
یک سال است پسرم ازدواج کرده و مستقل زندگی می‌کند ولی هم یارانه او و هم یارانه بنده را قطع کرده‌‌اند. از آنجا که کارگزار کارهای چند نفر هستم و کارهای بانکی این افراد به نام من صورت می‌گیرد از دریافت یارانه معیشتی هم محروم شده‌‌ام. چگونه می‌توان این دولت را دولت تدبیر و امید دانست؟
United Arab Emirates
کارگر ساده‌ام و با دست‌فروشی برای پنج سر عائله‌ام امرار معاش می‌کنم ولی کمک معیشتی به ما تعلق نگرفته است. چرا؟ خدا نگذرد از کسانی که بی‌جهت و بدون دلیل قانونی حق مردم را ضایع می‌کنند.
United Arab Emirates
مستمری افراد تحت پوشش بهزیستی کفاف هزینه‌های سنگین زندگی آنان را نمی‌دهد. از طرف دیگر یکسان‌سازی حقوق معلولین انجام نگرفته و سهام عدالت امثال بنده پرداخت نشده است. چرا؟
United Arab Emirates
پله برقی چهارراه میثم منطقه 14 تهران سمت شمال به جنوب بیش از دو هفته است خراب است از مسئولین امر درخواست می‌کنم برای سهولت تردد مردم به ویژه سالمندان نسبت به رفع مشکل اهتمام ورزند. متأسفانه طی چند ماه اخیر به نوبت این 4 پله برقی دچار نقص می‌شوند و قریب به یک ماه زمان می‌برد تا راه‌‌اندازی شوند. چرا این‌قدر تعلل؟!
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
حالا که به بن بست رسیدی ندای وحدت می دهی کشور را با تفرقه به مرگ مغزی بردی
مرصاد
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
United States
...
Romania
سردار سلیمانی شر داعش را از سر منطقه کم کرد/ تکفیری‌ها از کودکی به فرزندانشان خشونت و تکفیر را آموزش می‌دهند
Romania
۹۰۰ پایگاه اینترنتی وابسته به داعش در عراق بسته شد
Romania
لانگ‌وار ژورنال: طالبان تا خروج آمریکا از افغانستان می‌جنگد
Romania
۱۰ غیرنظامی در حمله ناتو به افغانستان کشته شدند
Ukraine
....
نصیحت دوستانه
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی حداقل بک بار ترجمه سوره مجادله رو بخون بعد حرف از جناح و حزب و حزب بازی بزن
در ضمن رضایت خدا افضل از همه است
مردم ما هم برای همین انقلاب کردن
دلارام
Iran, Islamic Republic of
....
اشکذری
Iran, Islamic Republic of
رضایت یک جناح را کاملا درست گفته به ویژه اگر منفعل و غربزده و مرعوب باشد......
United Arab Emirates
ما سه نفری اشتباهی منفی زدیم منم با روحانی مدافقم ...
Iran, Islamic Republic of
....
تو که همش منفی هستی برادر
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
کدخدا
Singapore
.....
Iran, Islamic Republic of
......
United Arab Emirates
...
Iran, Islamic Republic of
تا زمانی که با مردم باشید هر جناحی حاکم شود مهم نیست ....
Iran, Islamic Republic of
دولتی که مدعی است صدای مخالف را باید شنید و به خدا پناه می‌برم از بستن دهان منتقدین، چرا از پخش زنده برنامه‌های زنده عصرانه، ثریا و جهان‌آرا جلوگیری کرد؟
Iran, Islamic Republic of
امیدواریم موضوع انحراف سلبریتی‌ها که دستپخت صدا و سیما است درس عبرتی برای این سازمان بشود و با توقف رویه شخصیت‌سازی کاذب برای این جماعت دنباله‌رو غرب و بیگانه با مصالح و منافع ملی، نیروهای انقلابی و متعهد را به‌کارگیری نماید.
Iran, Islamic Republic of
رئیس سازمان محیط‌زیست گفته، آلودگی هوا به خاطر فشار تحریم است! این جمله را باید به عنوان جمله طنز سال 98 انتخاب کرد؟!
Iran, Islamic Republic of
بعضی فوتبالیست‌ها و هنرپیشه‌ها بدون اینکه از مسائل سیاسی اطلاعی داشته باشند آلت‌دست احزاب قدرت‌طلب واقع شده به اظهار نظر می‌پردازند....
Iran, Islamic Republic of
دولت باید به تمام دستگاه‌های زیرمجموعه بخشنامه صادر کند که در صورت وقوع حادثه در هر نقطه از کشور امدادرسانی اولیه در همان شروع حادثه انجام بگیرد و هیچ مسئولی منتظر رسیدن دستور از بالا نباشد.
Iran, Islamic Republic of
واقعا راست می گی جناب روحانی....
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
.....
راد
Iran, Islamic Republic of
حالا اگر کسی اعمالش در جامعه تنش زا شد چی؟ نباید پاسخگو باشد؟
Iran, Islamic Republic of
رئیس دولت گفتند اگر کسی سخنش به تنش تبدیل شود باید به مردم پاسخگو باشد ، حال سؤال این است اگر از رئیس و مجموعه دولت در امر افزایش ناگهانی بنزین و بی تدبیری صورت گیرد و فاجعه مرگبار انسانی انجام پذیرد و خسارت های بسیار جبران ناپذیری در کشور رخ دهد...کدامیک از افراد دولتی بایستی پاسخگو باشند..... .
United States
دیگه کلام از این پر تنش تر هم هست که رییس جمهور ی کشور بگه منم صبح جمعه فهمیدم ....
علی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
United States
ایا این در مورد خود شما هم صدق می کند؟ یزد یادتون هست؟ منکه یادم نمیره.
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی اتحاد در چی؟؟؟...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Argentina
...