جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

تخلیه آدرنالین با جذاب ترین تفریحات در محبوب ترین مقاصد گردشگری

چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب: 716103
به گزارش جهان نيوز، یکی از جذاب ترین بخش های سفر، تفریحات هیجان انگیز هر شهر یا کشور می باشد که می تواند یک روز عالی را برای شما عزیزان رقم بزند.

بیشتر کشور ها و شهر ها برای جذب بهتر گردشگران این تفریحات را فراهم می کنند.

با هم دوتا از هیجان انگیز ترین تفریحات در دو مقصد محبوب گردشگری در دبی و کوش آداسی را بررسی می کنیم.
 

تجربه هیجان انگیز در پیست کارتینگ دبی
پیست کارتینگ اتو درام دبی در جاده شیخ زاید دبی و قلب موتور دبی واقع شده است. اتو درام دبی به دستور حاکم وقت دبی و در سال 2004 به مساحت 5.39 کیلومتر مربع افتتاح شد و بلافاصله پس از آن شروع به برگزاری مسابقات بین المللی موتور سواری کرد، پیست کارتینگ اتودرام دبی و اتومبیلرانی دبی یکی از 10 پیست کارتینگ برتر دنیا محسوب می شود و دارای تاییدیه از فدراسیون بین المللی اتومبیل رانی می باشد. دبی شهری است مدرن و لوکس با تفریحات بی شمار، عاشقان هیجان و اتومبیل رانی در تور دبی می توانند اوقات خوشی را در این مجموعه سپری کنند. طراح این پیست کلایو بوون از شرکت طراحی اپکس سیرکت دیزاین بوده است.

امکانات پیست کارتینگ اتو درام دبی
4 قسمت برای برگزاری مسابقات اتومبیل رانی و موتور سواری
2 قسمت برای بازی و تفریح
پیست باز و سرپوشیده
مدرسه اتومبیل رانی
خروجی های آسفالت
دوربین های مدار بسته
ایمنی در تمام موارد
اتاق کنترل ایمنی و مسابقه
اتاق زمان گیری
جایگاه رسانه ها
سوییت های VIP
اتاق خدمات
آزمایش اتومبیل
 
غواصی در سواحل زیبا و دیدنی کوش آداسی
از شهرهای توریستی که امروزه نظر خیلی از گردشگران و مخصوصا مسافران را به سوی خود جذب کرده است شهر کوش آداسی می باشد که به دلیل وجود جاذبه های توریستی و طبیعت زیبایی که دارد میزبان توریستهای زیادی در طول سال است. برای غواصی کردن مهم نیست بلد نباشید یا مبتدی باشید و اصلا فرقی هم نمی کند که حرفه ای باشید در محل به شما آموزش های مورد نیاز را می دهند و بر طبق میزان مهارت شما درجه غواصی برای شما را اعلام می کنند که غواصی نمایشی برای اشخاص می باشد که تاکنون این تجربه را امتحان نکرده اند و برای افرادی که حرفه ای تر هستند غواصی همراه با قایق می باشد که تور آن شامل بازدید از کشتی های غرق شده، صخره های زیر آب، غار و غواصی های شبانه می باشد که یک راهنمای حرفه ای و کاربلد با همراه گروه غواصی می شود.

ساحل مرجانی و زلال شهر کوش آداسی، امکان غواصی در کف دریا و مشاهده ماهی‌های زیبا دریا را می‌دهد. غواصی در این شهر بهترین راه کشف شگفتیهای دریای اژه است. دریای اژه به طور چشمگیری شفاف و صاف است و در حالت عادی هم ماهی‌ها و مرجان‌های کف دریا کاملا مشخص هستند. اسکله‌های غواصی که در کوش آداسیوجود دارند بیشتر در قسمت مرجانی ساحل کوش آداسی ایجاد شده‌اند. ماهی‌های زیبا که در غواصی در این شهر می‌توانید تماشا کنید در این بخش از ساحل خیلی راحت دیده می‌شوند و ارتفاع آب در بخش مرجانی ساحل به اندازه ای می باشد که غواصی در شهر کوش آداسی امکان پذیر است.

افراد می توانند برای غواصی کردن به اسکله های مشهور این شهر مانند اسکله آکوا آدابانکو بروند. این اسکله برای افرادی است که در این زمینه حرفه ای هستند و نیازی به آموزش ندارند. غواصی در دریای اژه با گذشتن از ساحل مرجانی و رفتن به کف دریا و مشاهده ماهی ها، تفریحی پرهیجان است. هچنین  این امکان وجود دارد که با اقامت در برخی از هتل های 5 ستاره کوش آداسی ،در کلاس های آموزشی غواصی این تخصص را یاد بگیرید. شما میتوانید این تفریح شگفت انگیز را در تور کوش آداسی تجربه کنید و یک روز عالی را در سواحل زیبا این شهر زیبا برای خود رقم بزنید.
 

آژانس هواپیمایی آسمان آبی با ارائه بهترین خدمات گردشگری، خرید تور، رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل در خدمت شما مسافران گرامی می باشد شما می توانید برای دریافت این خدمات به آژانس هواپیمایی آسمان آبی مراج
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سجاده فرش
Iran, Islamic Republic of
سلام سایت بسیار خوبی دارین ممنونم