پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱
نوبخت:

آزادراه همت تا ماه آینده افتتاح می‌شود

سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب: 715964
معاون رییس جمهوی و رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: تمام تلاش ما این است که بتوانیم آزاد راه شهید همت را تا ماه آینده به بهره برداری برسانیم.
به گزارش جهان نيوز، محمد باقر نوبخت روز سه شنبه در حاشیه بازدید از آزاد راه  شهید همت در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت:  اکنون بخش اندکی از تجهیز تونل آزاد راه شهید همت  در دست انجام است  اما به طور تقریبی عملیات اجرایی کل مسیر انجام شده است.

وی اضافه کرد: انتظار می رود عملیات حفاری و تجهیز  هشت متر باقی مانده از تونل این آزادراه تا ٢ هفته آینده به اتمام برسد.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه روز سه شنبه به همراه استاندار البرز از قطعه نخست آزادراه تهران - شمال  بازدید کرد و گفت که این قطعه بهمن ماه جاری بهره برداری می شود.

آزاد راه شهید همت به طول حدود ۴۰ کیلومتر ، تهران را به کرج متصل می کند که اکنون بخش عمده آن زیر بار ترافیک است.

این آزادراه در شرق کرج به جاده کرج - چالوس و  ۲ آزاد راه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در شمال کرج  و آزاد راه جنوبی البرز متصل می شود.

آزاد راه شهید سردار حاج قاسم سیلمانی به طول ۱۹ کیلومتر اکنون حدود ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با گذر ار شمال کرج  به آزاد راه کرج - قزوین در غرب کلانشهر کرج متصل می شود. 

منبع:ایرنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فرهاد
Iran, Islamic Republic of
مگه ادامه اتوبان همت بعد از تقاطع آزادگان، اسمش شهید خرازی نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟