پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

لیگ جزیره مقصد دومین لژیونر ایرانی

سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب: 715928
بعد از گمانه زنی ها در خصوص انتقال ستاره ایرانی خط حمله ریوآوه به پورتو حالا اسکای اسپورت از علاقه شدید باشگاه سرشناس شهر بیرمنگام به گلزن تیم ملی خبر می دهد.
لیگ جزیره مقصد دومین لژیونر ایرانی
به گزارش جهان نيوز، تنها چند ماه برای مهدی طارمی زمان کافی بود تا در سفر به اروپا خود را به باشگاه های بزرگ قاره معرفی کند. ستاره بوشهری فوتبال ایران بعد از سال ها حضور در لیگ ستارگان قطر در تابستان با توصیه کارلوس کی روش راهی باشگاه ریوآوه شد و تنها نیم فصل زمان برای او کافی بود تا خود را در حد و اندازه جواهری ارزشمند به مارکت فوتبال اروپا معرفی کند.

در شرایطی که رسانه های معتبر فوتبال پرتغال از جمله آبولا، اوجوگو و ... طی روزهای گذشته با نزدیک شدن به روزهای پایانی پنجره زمستانی از تلاش های بی وقفه پورتو برای خرید این ستاره ایرانی از ریوآوه برای جانشینی مهاجم برزیلی در حال سفر به لالیگا یا لیگ جزیره خبر دادند و بسیاری این انتقال را تمام شده قلمداد کردند حالا یکی از خبرنگاران برجسته اسکای اسپورت از احتمال بسیار بالای سفر مهاجم بوشهری به فوتبال جزیره و شهر بیرمنگام خبر داد.

لیال توماس خبرنگار شبکه اسکای ساعاتی پیش با انتشار توئیتی مدعی شد باشگاه آستون ویلا در تلاش برای جذب دومین مهاجم جدید خود بعد ازخرید مباوا ساماتا از خنک بلژیک است. این خبرنگار اسکای با اشاره به این که آستون ویلا برای دور برگشت لیگ جزیره نیاز مبرمی به تقویت ساختار تهاجمی خود دارد از مهدی طارمی به عنوان گزینه اصلی باشگاه انگلیسی نام برد و از آغاز مذاکرات جدی دو طرف خبر داد.
 
در گزارشی که اسکای منتشر کرد به نقل از دین اسمیت سرمربی آستون ویلا آمده است:« این چیزی است که ما همیشه درباره آن صحبت می کنیم و سوزو مدیرورزشی باشگاه نیز به آن اعتقاد دارد. ما نیاز به خرید مهاجم داریم و الان هم می خواهیم با فشار حداکثری به آن چه نیاز داریم برسیم». علاوه بر مهدی طارمی که در صدر فهرست سبد خریدهای زمستانی ویلا قرار دارد این باشگاه نیم نگاهی نیز به اسلام سلیمانی مهاجم سابق لستر دارد که با قراردادی قرضی در موناکو حضور دارد اما شرایط برای جذب طارمی راحت تر از این مهاجم الجزایری است.

باشگاه آستون ویلا به تازگی یکی از مهاجمان خود را با قراردادی آزاد  به باشگاه الغرافه تیم سابق طارمی در لیگ ستارگان قطر واگذار کرده است و این اتفاق باعث شده تا بعد از ساماتا سران این باشگاه سخت در پی جذب یک مهاجم گلزن دیگر باشند که در حال حاضر مهدی طارمی مهاجم شش گله ریو آوه در سوپرلیگ پرتغال گزینه مد نظر آنهاست، بازیکنی که پیش بینی می شود با قراردادی 5 تا 6 میلیون یورویی از باشگاه پرتغالی راهی لیگ جزیره شود تا دومین ستاره ایران بعد از علیرضا جهانبخش در این لیگ جذاب قلمداد گردد.

منبع: ورزش سه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *