جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳
۳

علی دایی سرمربی تیم ملی شد؟!

دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب: 715856
ماجرای انتخاب سرمربی تیم ملی به ایستگاه آخر رسیده و ظرف روز‌های آینده نام علی دایی به عنوان سرمربی قطعی ایران معرفی خواهد شد.
علی دایی سرمربی تیم ملی شد؟!
به گزارش جهان نيوز، بعد از آنکه هیئت‌رئیسه مصوب کرد مربی تیم ملی داخلی باشد، مسئولان منتظر نظر وزیر ورزش و جوانان ماندند. دیروز هم که حضور برانکو ایوانکوویچ در تیم ملی عمان قطعی شد و به همین خاطر دیگر بهانه‌ای برای اعلام نشدن نام دایی به عنوان سرمربی جدید وجود ندارد.

به گفته مسئولان فدراسیون دایی به این جهت گزینه‌ای اصلح است که علاوه بر دانستن زبان انگلیسی، اعتباری بین‌المللی دارد. او به واسطه رابطه خوب با بازیکنان تیم ملی هم به نیمکت نزدیک‌تر شده است. دیروز یکی از مقامات فدراسیون فوتبال از مذاکرات جدی با علی دایی خبر داد و گفت: «با او به توافقات کلی رسیده‌ایم.

یعنی صحبت‌ها صورت گرفته است. گزینه ما علی دایی است.» این یعنی هیئت‌رئیسه با او تمام کرده است. خود دایی هم که در مصاحبه‌ای اعلام کرد دوست دارد سرمربی تیم ملی شود. مقدمات برای شروع همکاری مهیا به نظر می‌رسد و هیچ بعید نیست همین حالا پشت پرده هیئت‌رئیسه فدراسیون در حال انجام مذاکرات جزئی با این مربی باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سید
Iran, Islamic Republic of
بسیار هم عالی ،
شهریار فوتبال ایران خوش آمدی !
Iran, Islamic Republic of
قطع و یقین حذف میشیم
Denmark
خیلی خوبه ما که قراره تو همون دور اول حذف بشیم حداقل پول یامفت به مربی خارجی ندیم . اگر مربی باشگاه ها هم داخلی شوند نور الا نور میشه .