جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

واکنش رئیس پلیس تهران به تصمیم AFC

دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب: 715828
رئیس پلیس تهران بزرگ نسبت به تصمیم مسئولان AFC مبنی بر عدم میزبانی باشگاه‌های ایرانی در مسابقات فوتبال جام باشگاه‌های آسیا واکنش نشان داد.
واکنش رئیس پلیس تهران به تصمیم AFC
به گزارش جهان نيوز، سردار حسین رحیمی پیش از ظهر امروز در نشست تشریح اهداف نخستین همایش "نقش امنیت در اقتصاد ملی و رونق تولید" با بیان اینکه در وهله نخست به دنبال حمایت از افرادی هستیم که برای اقتصاد سالم در جامعه در حال تلاش هستند، اظهار کرد: این همایش به منظور پیاده‌سازی منویات رهبر معظم انقلاب و در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

رئیس پلیس تهران بزرگ افزود: این همایش با حضور ریاست قوه‌قضائیه، جمعی از وزرا، دست‌اندرکاران بخش اقتصاد و یک هزار و 300 فعال اقتصادی در سالن اجلاس سران  به همت فرماندهی انتظامی تهرام بزرگ برگزار می‌شود. هدف اصلی از اجرای این همایش بررسی اقداماتی است که پلیس باید برای رونق تولید انجام دهد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه باید تمام قشرها برای ایجاد "امنیت" نقش‌آفرینی کنند، ادامه داد: پلیس در برخورد با افرادی که فضای اقتصادی را آلوده می‌کند، اقدامات جدی انجام می‌دهد.

رحیمی گفت: به عنوان مسئول امنیت پایتخت می‌گویم، حرف مسئولان AFC در عدم برگزاری مسابقات فوتبال جام باشگاه‌های آسیا در ایران، بسیار اشتباه، غیرقابل قبول و کذب است. هم فضای کشور و پایتخت و هم فضای محیطهایی که مسابقات در آن برگزار می‌شود، کاملاً امن است و امیداریم مسئولان ورزشی از این تهمت ناروا دفاع کنند.

وی با بیان اینکه اکثر تماشاگران مسابقات ورزشی افراد فهیم هستند، گفت: از موضع‌گیری قاطع وزرات ورزش و چهار باشگاه ورزشی در این راستا حمایت می‌کنیم.

دشمن با شانتاژ خبری به دنبال بمباران تبلیغاتی است اما در پایتخت امنیت خوب و بی‌نظیر برقرار است.

رحیمی همچنین با بیان اینکه بخش زیادی از صرافی‌های متخلف در تهران پلمب شده‌اند، تأکید کرد: همکاری با دولت و بانک مرکزی و برخورد با دلالان ارزی جزو اولویتهای پلیس است.

به گفته رحیمی، برخورد با قاچاقچیان کالا در تمام بخشها توسط پلیس ادامه دارد.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *