چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۷
۷

خدمات پس از مرگ در روسیه رونق گرفته است/ قیمت منجمد کردن بدن کامل انسان 36 هزار دلار، منجمدسازی مغز 15 هزار دلار!

دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب: 715797
یک مرد روس بعد از مرگ مادر 70 ساله‌اش مبلغ قابل توجهی را برای منجمد کردن مغز او پرداخت کرد به این امید که با پیشرفت علم در آینده دوباره مادرش به زندگی بازگردد.
نرخ منجمد کردن بدن انسان +جزئیات
به گزارش جهان نيوز، یک مرد روس برای منجمد کردن مغز مادرش مبلغ قابل توجهی پرداخت کرد. «الکسی فوروننکوف» بعد از مرگ مادر 70 ساله‌اش مبلغ قابل توجهی را برای منجمد کردن مغز او پرداخت کرد به این امید که  با پیشرفت علم در آینده دوباره مادرش به زندگی بازگردد.
 
در حال حاضر مغز مادر این مرد در کنار تعداد زیادی از مغزها و اجسادی که شرکت روسی «کریوروس» آنها را منجمد کرده، در نیتروژن مایع غوطه‌ور است.
 
این شرکت مخازنی چند متری را برای این منظور در خارج از مسکو احداث کرده و درآمد قابل توجهی نیز از این راه کسب می‌کند.
 
این اجساد و بخش‌هایی از بدن انسان در دمای منهای 196 درجه سانتی‌گراد نگهداری می‌شوند تا این اجساد متلاشی نشوند، گرچه تا به امروز هیچ دلیل علمی‌ای دال بر بازگشت مردگان به زندگی وجود ندارد، اما این اقدام شرکت روسی توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.
 
این مرد روس می‌گوید‌: «من چون به مادرم خیلی وابسته بودم این کار را انجام دادم و معتقدم این تنها فرصتی خواهد بود که شاید بتوانم بار دیگر در آینده او را ببینم.»
 
او گفت قصد دارد مغز خود را نیز بعد از مرگ به همین طریق منجمد کند.
 
با این حال یفگینی الکساندروف رئیس کمیته علوم دروغین آکادمی روسیه به روزنامه «ازویستا» گفت: منجمدسازی انسان‌ها یک فعالیت تجاری محض بوده و هیچ پایه و اساس علمی‌ ندارد.
 
گفتنی است قیمت منجمد کردن بدن کامل انسان 36 هزار دلار است، اما منجمدسازی مغز 15 هزار دلار هزینه می‌برد. یک کارمند در روسیه به طور متوسط 760 دلار حقوق دریافت می‌کند، در حالی که قیمت این کار برای غیرروس‌ها کمی بالاتر محاسبه می‌شود.


منبع: اعتماد
https://jahannews.com/vdcdnk055yt0f56.2a2y.html
jahannews.com/vdcdnk055yt0f56.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
Iran, Islamic Republic of
یک کارمند رسمی دولت با بیش از 15 سال سابقه
کارشناس ارشد ... و ...
ماهی 300 دلار درآمد دارد !!!
Iran, Islamic Republic of
دقیقا جهالیت زمان فراعنه در حال گسترش است.
Iran, Islamic Republic of
اره والا
Iran, Islamic Republic of
باغ بان برجام را فریز کنید وقتی گلابی های برجام رسید زنده ش کنند ببینه ناکام نمیره !!!
Iran, Islamic Republic of
من میخوام خودمو منجمد کنم ولی من یه سیاره ای رو میشناسم که اگر به اونجابری برات زمان لتفاق میفته اگر شنیده باشید دانشمندا دارن روش تحقیق میکنن اگر به اونجا بری برای تو یک دقه میگزره ولی در عثل در زمین صد سال اگر کرونا نره من والا خدمو منجمد می کنم تا داروش کشف بشه خب دیگه چی کارکنیم اگر کشف نشه هممون چه بخوایم چه نخوام می گیریم من خیلی دوسدارم جاودانه تا همیشه بمونم هممون دوست داریم .
Iran, Islamic Republic of
انسان همیشه جاودان است هیچ زمانی از بین نرفته چون روح بینهایت دارد......
United Kingdom
...