جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲

سریال‌های جدید تلویزیون را بیشتر بشناسید

دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب: 715765
شبکه‌های مختلف سیما به تازگی سریال‌های جدیدی را برای پخش در نظر گرفته‌اند.
سریال‌های جدید تلویزیون را بیشتر بشناسید
به گزارش جهان نيوز، به تازگی سریال‌های  جدیدی  برای  پخش  از شبکه های مختلف سیما در نظر گرفته شده اند که در ادامه  می‌توانید گزارشی کوتاه را درباره آنها بخوانید:

سریال «محکومین ۲»(سرگذشت)
پخش سریال «محکومین ۲» که به تازگی به «سرگذشت» تغییر نام داده است، از جمعه ۲۷ دی ماه ساعت۲۲:۳۰  آغاز شده است. مجموعه تلویزیونی «سرگذشت» به تهیه کنندگی بهروز مفید کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست. هر اپیزود داستان جداگانه و بازیگران متفاوتی دارد.

نازنین فراهانی به عنوان بازیگر ثابت و در نقش مددکار قضایی در تمام اپیزودها ایفای نقش می‌کند. در سریال «سرگذشت» در مجموع ۲۴۳ بازیگر مقابل دوربین رفتند که ۸۳ بازیگر آن اصلی و ۱۶۰ بازیگر فرعی بودند؛ البته هزار و ۸۲۸ هنرور هم در آن حضور داشتند.


این سریال همچنین ۳۴۰ لوکیشن داشت که فیلمبرداری در ۱۳۰ لوکیشن اصلی و ۲۱۰ لوکیشن فرعی انجام شد. مجازات جایگزین زندان، بحران خانواده و طلاق از موضوعات اصلی این سریال است که به قلم مجید اسماعیلی پارسا و امیرمحمد عبدی به نگارش درآمده است.

سریال «از سرنوشت»
 با پایان یافتن فصل اول سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان، فصل دوم این سریال به کارگردانی علیرضا بذرافشان از امشب روانه آنتن می‌شود.

فصل دوم «از سرنوشت» به کارگردانی علیرضا بذرافشان به اتفاقات دوران نوجوانی دو شخصیت اصلی این سریال یعنی هاشم و سهراب اختصاص دارد که ایفای نقش آن‌ها در این فصل به عهده دارا حیایی و کیسان دیباج خواهد بود. دارا حیایی برای اولین بار در کنار پدرش، امین حیایی در فیلم «شعله ور» به ایفای نقش پرداخت.


«از سرنوشت» در ۵۰ قسمت به قلم محمدمهدی سلطانی، روح‌الله صدیق و سارا خسروآبادی نگاشته شده و به فصل دوم آن بازیگرانی چون علیرضا آرا، مائده طهماسبی، فاطیما بهارمست (نغمه)، مرضیه موسوی (آرزو)، مهدی صالحی و ... اضافه خواهند شد.

این سریال کاری است از گروه فیلم و سریال شبکه دو که در سه فصل تولید شده است. داستان آن از رفاقت هاشم و سهراب دو پسربچه پرورشگاهی آغاز می‌شود. آن‌ها از کودکی در این مرکز زندگی می‌کنند تا به مرحله نوجوانی و جوانی می رسند. آن‌ها که آرزوهای بزرگی را در سر می‌پرورانند، فراز و نشیب‌های زندگی‌شان محور روایت اتفاقات این سریال قرار می‌گیرد.

سریال «روزهای بهتر»
قسمت آخر مجموعه تلویزیونی «وارش» به کارگردانی احمد کاوری ۲۸ دی ماه روی آنتن شبکه سه سیما رفت. با پایان این سریال مینی سریال «نامه آخر» پخش خواهد شد. این اثر بخشی از مجموعه اپیزودیک «روزهای بهتر» به کارگردانی دانش اقباشاوی و تهیه‌کنندگی احمد زالی است.

در این مجموعه گیتی قاسمی، مجید واشقانی، ویدا جوان، نسیم ادبی، محیا اسناوندی، دریا دریایی و عزیز هنرآموز ایفای نقش کرده‌اند.


قصه «نامه آخر» در چهار دهه روایت می‌شود و در خلاصه داستان آمده است: حامد و هما جستجویی عاشقانه را آغاز می‌کنند اما...

نازنین فراهانی، مریم کاظمی، مزدک رستمی، بیژن بنفشه خواه، حسین محب اهری، نگار عابدی، محمد شیری، علیرضا جعفری، نادر فلاح، حسین سلیمانی، مریم بوبانی، علیرضا استادی، معصومه قاسمی پور، بهراد خرازی، مهری آل اقا، محمود جعفری، افسانه ناصری، جمشید صفری، ژاکلین آواره و ... از بازیگران این سریال اپیزودیک هستند.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران
برچسب ها: سریال تلویزیون
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *