کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کدام مدارس دوشنبه ۳۰ دی تعطیل است؟

29 دی 1398 ساعت 22:11

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در خصوص وضعیت تعطیلی مدارس این شهر در روز دوشنبه ۳۰ دی ماه با توجه به برودت هوا توضیحاتی ارائه داد.


به گزارش جهان نیوز،  مدارس برخی استان‌های کشور به دلیل شدت برودت و سردی هوا و همچنین بارش برف فردا دوشنبه ۳۰ دی تعطیل هستند.

 تعطیلی مدارس تهران
با توجه به ادامه بارش برف در تهران طی امروز و گزارش سازمان هواشناسی مبنی بر ادامه بارش‌ها در تهران و احتمال یخبندان و برودت هوا این سوال برای والدین و دانش آموزان به وجود آمده که آیا مدارس تهران برای فردا دوشنبه ۳۰ دی ماه نیز تعطیل است یا خیر.

مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس اظهار کرد: به دلیل لغزندگی معابر و برودت هوا، تمام مدارس ابتدایی تهران فردا تعطیل است.

وی ادامه داد: مدارس دوره متوسطه اول مناطق یک تا 5 تهران نیز فردا تعطیل است.

تعطیلی مدارس البرز
آموزش و پرورش استان البرز اعلام کرده است؛ با توجه به بارش برف و برودت هوا تمامی مدارس شهرستان طالقان و بخش آسارا فردا دوشنبه سی‌ام دیماه تعطیل است.
گفتنی است مدارس دیگر شهرستان‌های استان البرز فردا دایر است.

تعطیلی مدارس قزوین
بر اساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین به دلیل بارش شدید برف، کولاک و برودت هوا در سراسر استان ، تمامی مراکز پیش دبستانی، مدارس مقطع ابتدایی و مدارس استثنایی استان قزوین، طی نوبت صبح روز دوشنبه ۳۰ دی ماه ۹۸ تعطیل می باشد.

اطلاعیه تعطیلی مدارس چهارمحال و بختیاری در روز دوشنبه
در اطلاعیه آموزش و پرورش چهارمحال‌وبختیاری آمده است: به اطلاع کلیه هم استانی‌ها می‌رساند به علت یخ زدگی و لغزندگی معابر کلیه مدارس آموزش وپرورش اردل در کلیه مقاطع تحصیلی نوبت صبح فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تاخیر آغاز خواهند کرد و مدارس مقطع ابتدایی روستاهای آلیکوه تا افسرآباد در روز دوشنبه ۳۰ دی‌ماه تعطیل هستند.

در منطقه میانکوه نیز کلیه مدارس مقطع ابتدایی نوبت صبح فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تاخیر آغاز خواهند کرد.

تعطیلی برخی مدارس آذربایجان‌غربی به علت برودت هوا و یخبندان
مهدی محمدپور رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی اظهار داشت: با توجه به برودت هوا و یخبندان فردا ۳۰ دی ماه مدارس ابتدایی شهری و روستایی پیرانشهر در نوبت صبح تعطیل است.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی افزود: همچنین مراکز پیش دبستانی و ابتدایی سردشت و تمامی مدارس سیلوانا در نوبت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود.


کد مطلب: 715743

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/715743/کدام-مدارس-دوشنبه-۳۰-دی-تعطیل

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com