سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

فرز مینیاتوری، پرطرفدار ترین ابزار دنیا در ابزار مارکت

يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۶
کد مطلب: 715738
یکی از پرطرفدارین ابزارهای برقی و شارژی در نیا فرز مینیاتوری است که به واسطه کاربرد وسیع آن در صنایع مختلف ، هنر و صنایع دستی مورد استفاده قرار میگیرد و ابزار کار طیف وسیعی از کاربران میباشد.

اگر قصد ساخت صنایع دستی در منزل یا حتی کارگاه خانگی را دارید فرز مینیاتوری از جمله ابزارهایی است که حتما در کار شما مورد نیاز است یا اگر قصد ساخت اثر هنری یا مجسمه سازی دارید بازهم فرز مینیاتوری از اصلی ترین ابزارهای کار شماست.
 
 

فرز مینیاتوری و فرز انگشتی از ابزارهایی هستند که در صنایع مختلف نیز کاربرد فراوان دارند و از قالب سازی و مدل سازی گرفته تا صنایع خدماتی مانند تراشکاری و ... کاربرد دارد و به واسطه ابزارها و یا سری های بسیار متنوعی که روی آن نصب میشود توان انجام کارهای بسیار گوناگونی را دارد

فرز های مینیاتوری و فرز انگشتی با تمام شباهت هایی که با هم دارند دو ابزار کاملا متفاوت بوده و هرکدام از ویژگی های مختص به خود برخوردارند که همانطور که از نام فرز مینیاتوری مشخص است کوچکترین نوع فرز در طیف گسترده انواع فرز ها است و فرز انگشتی نیز مانند فرز مینیاتوری است با این تفاوت که از وزن و حجم و قدرت بیشتری برخوردار است و برای انجام کارهای صنعتی تر مورد استفاده قرار میگیرد.

ابزار مارکت فروشگاه تخصصی ابزار و یراق آلات مجموعه بهترین فرز مینیاتوری و فرز های انگشتی را در کنار هم گرد هم آورده و با ارائه مشخصات تخصصی کامل و بهترین قیمت انتخاب و خرید فرز مینیاتوری و فرز انگشتی را برای شما آسان کرده باشد

اگر مطمئن نیستید که فرز مینیاتوری برای کار شما مناسب تر است یا فرز انگشتی میتوانید در قسمت آموزه های ابزار سایت ابزار مارکت مقاله های مربوط به این ابزار ها را مطالعه کنید تا بتوانید بهترین فرز انگشتی یا بهترین فرز مینیاتوری را انتخاب کنید حتی میتوانید از مشاوره رایگان ابزار مارکت نیز استفاده نمایید تا بتوانید انتخاب را در خرید فرز انگشتی و فرز مینیاتوری داشته باشید.

یکی از تفاوت های عمده فرز انگشتی و فرز مینیاتوری سایز کولت آنهاست که در فرز های مینیاتوری سایز کولت معمولا از یک میلیمتر تا 4 میلی متر است که این کولت قابل تغییر نیز می باشد و بنا به سایز ابزار یا مته ایی که نیاز است روی فرز مینیاتوری نصب شود میتواند تغییر کند ولی سایز کولت در فرز انگشتی دو سایز ثابت 6 و در معدود مواقعی 8 نیز میباشد که ابزارهای آنها با ابزارهایی که روی فرز مینیاتوری نصب میشود متفاوت بوده و دنباله ی آنها بزرگ تر است. البته این صرفا یکی از مهمترین تفاوت های فرز انگشتی و فرز مینیاتوری است و به طور کلی فرز انگشتی ابزار صنعتی تری نسبت به فرز مینیاتوری است.
 
 

از فرز مینیاتوری در ساخت مجسمه ، صنایع دستی ، منبت و معرق ، ساخت قطعات کوچک صنعتی و انجام کارهای هنری کوچک و بسیار ظریف که به وسیله آن میتوان برشکاری ، سنگ زنی ، سنباده زنی و پولیش کاری را انجام داد و با تغییر ابزارهای فرز مینیاتوری تمام این امور قابل انجام است

یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین برندهای فرز مینیاتوری و فرز پدالی، فرز مینیاتوری سیلور است که در سالهای اخیر به لحاظ کیفیت و البته قیمت مناسب در بین کاربران این ابزار از محبوبیت زیادی برخودار شده و از پرفروش ترین فرز های مینیاتوری بازار است. از دیگر برندهای تخصصی و بسیار با کیفیت فرز مینیاتوری درمل است که تمام این برندها و مدلها در فروشگاه ابزار مارکت موجود است و با بهترین قیمت و ارسال رایگان در اختیار شما قرار دارد. 
 
برچسب ها: جهان نیوز
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *