جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

در نجف اشرف و کوفه چه می‌گذرد؟ +عکس

يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۵
کد مطلب: 715728
تهدیدهای آشکار عناصر نقابدار به بستن تمام خیابان‌ها،جاده‌های ورودی و خروجی نجف اشرف و اقدام شبانه آنها در بستن درهای ادارات دولتی با استفاده از دستگاه جوش از وجود یک طرح سازمان یافته برای ناآرام کردن عراق به ویژه شهرهای مقدس حکایت می‌کند.
در نجف اشرف و کوفه چه می‌گذرد؟ +عکس
به گزارش گروه جهان نيوز، طی ساعات اخیر نجف اشرف ساعات پرالتهابی را به سبب فعالیت عناصر نفوذی و خرابکار پشت سر گذاشته است، حادثه قابل توجه اقدام عده‌ای افراد نقابدار در بستن درب‌های ادارات دولتی با استفاده از  دستگاه جوش بوده است.

در فیلم زیر شماری از عناصر نقابدار هنگام شب با دستگاه جوش، درهای ادارات دولتی را جوش می‌دهند تا شهروندان نتوانند برای امرار معاش خود به سرکارهایشان بروند.
 
برخی افراد هم به آتش زدن لاستیک در خیابان فرودگاه ( شارع المطار ) در نجف اشرف دست زدند(عکس زیر)


همچنین فیلمی در فضای مجازی عراق منتشر شده که یک نقابدار به صراحت تهدید به بستن تمام راهها و ورودی‌ها و خروجی‌های نجف اشرف می‌کند
 
ادامه تحرکات عناصر نقابدار در کوفه
شهر کوفه هم شاهد تحرکات هدفمند عناصر نقابدار در بستن درهای ادارات و موسسات دولتی و خدمات رسانی با استفاده از دستگاه جوش بوده و در این زمینه شبکه الفرات از دستگیری چهار نفر از این  افراد خبر داده که دستگاه جوش به همراه داشته و با آن درهای ادارات دولتی را جوش می‌زده‌اند تا مردم نتوانند به سرکارهایشان برود.  افرادی که خود را معترض می‌خوانند همچنین با آتش زدن لاستیک در خیابان‌ها در مسیر حرکت مردم و خودروها اخلال ایجاد کردند.


افراد ناشناس درهای دانشگاه کوفه در استان نجف اشرف را هم بستند و مانع ورود دانشجویان شدند.


تحرکات عناصر نقابدار در بستن درهای ادارات دولتی و نهادهای خدمات رسان با استفاده از دستگاه جوش یک تحول جدید و البته خطرناک در روند تحولات پرشتاب عراق است و نشان می‌دهد طرحی هدفمند و حساب شده برای برهم زدن اوضاع و بی ثبات کردن  عراق به ویژه شهرهای مذهبی و مقدس از جمله نجف اشرف و کربلای معلی دنبال می‌شود.


تهدیدهای آشکار عناصر نقابدار به بستن تمام راه‌ها و اماکن حساس و ورودی‌ها و خروجی‌های شهر نجف اشرف که فیلم‌های خود را در فضای مجازی قرار می‌دهند، بر وجود چنین طرحی مهر تأیید می‌زند.
 

 
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *