پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

احتمال تعطیلی فردای مدارس پایتخت

يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب: 715653
سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران از احتمال تعطیلی فردای مدارس پایتخت خبر داد و گفت: پیش‌بینی ما این است که فردا یخبندان است و بر این اساس احتمال تعطیلی وجود دارد و تا عصر امروز در این خصوص تصمیم‌گیری می‌شود.
احتمال تعطیلی فردای مدارس پایتخت
به گزارش جهان نيوز، مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در خصوص گلایه برخی مردم از تعطیلی دیرهنگام مدارس، اظهار کرد: تعطیلی دیر اعلام نشد؛ بارندگی تقربیباً از ساعت ۳ نیمه شب آغاز شد و ما از ساعت ۵:۴۵ دقیقه خبر تعطیلی مدارس را اطلاع‌رسانی کردیم.

وی با تأکید بر اینکه خانواده‌ها قبل از حرکت به سمت مدرسه در چنین روز‌هایی حتماً خبرگزاری‌های رسمی و شبکه‌های رسانه ملی را مشاهده کنند تا در جریان تعطیلی قرار بگیرند، افزود: به رغم اعلام تعطیلی مدارس از ساعت ۵:۴۵ صبح امروز، برخی خانواده‌ها به منابع خبری رسمی مراجعه نکردند و با فرزندانشان به مدرسه رفتند.

ثقفی در خصوص وضعیت تعطیلی یا دایر بودن فردای مدارس گفت: پیش‌بینی ما این است که فردا یخبندان است و قطعاً دانش‌آموزان با مشکلاتی در رفت‌وآمد به مدرسه مواجه می‌شوند و احتمال تعطیلی وجود دارد که در این خصوص تصمیم‌گیری کرده و تا عصر اعلام می‌کنیم.

منبع:فارس
برچسب ها: تعطیلی مدارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *