پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۲

آیا «کشاورز» وزیر جهاد کشاورزی هم می‌شود؟

يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب: 715629
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: عباس کشاورز صلاحیت سمت وزارت جهاد کشاورزی را دارد.
آیا «کشاورز» وزیر جهاد کشاورزی هم می‌شود؟
به گزارش جهان نيوز، حبیب الله نیکزادی پناه عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با اشاه به پایان مدت حکم عباس کشاورز سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: بنده درباره اینکه برای سمت وزارت جهاد  کشاورزی چه گزینه‌ای در نظر آقای روحانی است، اطلاعی ندارم.

او افزود: آقای کشاورز شخصی کارآزموده و متخصص است و فعالیت خود را در وزارت جهاد و کشاورزی از کار کارشناسی آغاز کرده است؛ اگر بخواهیم نگاه کارشناسی به موضوع داشته باشیم، آقای کشاورز صلاحیت وزارت جهاد کشاورزی را دارد.

نیکزادی‌پناه تأکید کرد: آقای کشاورز توانایی اداره این وزارتخانه را دارد، زیرا به این حوزه و کارهای مربوط به آن آشنایی دارد اما در نهایت نظر آقای روحانی مهم است.

با استیضاح محمود حجتی وزیر پیشین وزارت جهاد کشاورزی، معاون او، عباس کشاورز سرپرست این وزارتخانه شد؛ اما اکنون مدت زمان حکم سرپرستی او هم رو به پایان است و گزینه وزیر این وزارتخانه هنوز مشخص نیست.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Bulgaria
وزیر باید بفکر پرسنل هم باشد.
Iran, Islamic Republic of
با 76 سال سن، ایشون وزیر بشه نوبره