پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۲

برف در تهران/ شهرداری: غافلگیر نمی‌شویم

يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب: 715624
مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران از آمادگی صد درصدی برای مقابله با عوارض ناشی از بارش برف در مناطق مختلف تهران خبر داد.
برف در تهران/ شهرداری: غافلگیر نمی‌شویم
به گزارش جهان نيوز، اصغر عطایی مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران در گفت وگو با میزان، با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی کشور مبنی بر بارش ۴ تا ۱۰ سانتی متری برف در مناطق مختلف تهران از آمادگی این مجموعه برای تسهیل شرایط مردم در برف پیش بینی شده خبر داد.

وی با بیان اینکه در برخی مناطق تهران روز‌های گذشته نیز بارش برف رخ داده است، افزود: خوشبختانه اکیپ‌های اجرایی بدون کوچک‌ترین نقصی موفق به برف روبی شده اند.

عطایی با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی ماشین‌های مکانیزه در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران آماده است، تصریح کرد: ماشین‌های نمک پاش و محلول پاش، ماشین‌های برف روبی، ۱۴ هزار عوامل کارگری و به همین میزان نیرو در بخش فضای سبز حاضر بوده تا بتوانند برف تکانی درختان را نیز انجام دهند.

وی با بیان اینکه در مناطق برف گیر همه امکانات و عوامل در حالت آماده باش قرار دارند، تصریح کرد: در نقاطی که احساس می‌شود برف گیر است خودرو‌های برف روب مستقر شده و برف روبی و پاشیدن نمک و محلول در دست اقدام است.

عطایی با بیان اینکه شن و نمک در دسترس شهروندان نیز قرار داده شده است، گفت: مدیران ستادی در حالت آماده باش هستند تا بدون وقفه برف روبی صورت گرفته و تعللی در تردد‌ها صورت نگیرد.

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه مخازن زرد رنگ حاوی شن و نمک به طور مداوم شارژ می‌شود، افزود: خوشبختانه آمادگی صد درصدی برای مقابله با عوارض ناشی از برف صورت گرفته است.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
شهرداری: غافلگیر نمی‌شویم.
حالا اگه یکی- مثلا همین برف- پیدا بشه ازتون خواهش کنه چی؟ بازم غافلگیر نمیشین. فقط یه بار. لطفن