جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

مدارس کدام استان‌ها تعطیل شدند؟

يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۳۲
کد مطلب: 715593
مدارس برخی از استان‌های کشور به دلیل بارش برف و باران و برودت هوا تعطیل شدند.
مدارس کدام استان‌ها تعطیل شدند؟
به گزارش جهان نيوز، مدارس برخی از استان‌های کشور به دلیل بارش برف و باران و برودت هوا تعطیل شدند.

تمامی مدارس تهران تعطیل شد
با اعلام سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران، به دلیل بارش شدید برف و برودت هوا همه مدارس شهر تهران در همه مقاطع تحصیلی امروز یکشنبه تعطیل است.

تعطیلی مدارس پردیس، بومهن، جاجرود، رودهن، دماوند و آبعلی در نوبت صبح
کلیه مدارس نوبت صبح پردیس، بومهن، جاجرود، رودهن، دماوند و آبعلی نیز به دلیل بارش شدید برف تعطیل اعلام شد.

تعطیلی امروز مدارس ابتدایی کرج، فردیس و طالقان در نوبت صبح
مدارس ابتدایی نوبت صبح کرج، فردیس و طالقان نیز به دلیل بارش برف تعطیل شد.

مدارس ۱۲ شهرستان آذربایجان غربی تعطیل شد
روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد: با توجه به برودت هوا و بارش شدید برف فردا یکشنبه ۲۹ دی ماه مدارس ابتدایی نواحی یک و دو ارومیه، سردشت مدارس ابتدایی شهری و ابتدایی و دوره اول متوسطه روستایی در نوبت صبح، انزل، نازلو، صومای برادوست، سیلوانا، میاندوآب، مرحمتآباد-خوی، مهاباد، پیرانشهر، اشنویه و نقده تمامی مدارس در نوبت صبح تعطیل، چایپاره:ابتدایی و دوره اول متوسطه در نوبت صبح تعطیل، تکاب:تمامی مدارس روستایی تعطیل و شروع مدارس ابتدایی شهری با یک ساعت تاخیر، سلماس: مدارس ابتدایی شهری و تمامی مدارس روستایی در نوبت صبح تعطیل، بوکان تمامی مدارس در نوبت صبح تعطیل می‌باشد.

تعطیل مدارس آذربایجان شرقی
به دنبال بارش سنگین برف، کولاک و برودت شدید هوا در نواحی پنجگانه تبریز کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی در شیفت صبح تعطیل خواهند بود. یکشنبه ۲۹دی شیفت صبح کلیه مقاطع تحصیلی شهری و روستایی تعطیل می‌باشد.

کلیه امتحانات مدارس هنگام تعطیلی مدارس نیز لغو گردیده و زمان برگزاری مجدد توسط مدرسه اعلام برگزاری مجدد توسط مدرسه اعلام می‌شود.

بدنبال بارش برف، برودت هوا و یخبندان در مسیر‌های مواصلاتی استان آذربایجان شرقی و احتمال بروز حوادث ناگوار در مسیر‌های منتهی به دانشگاه کلیه امتحانات واحد‌های دانشگاهی آزاد اسلامی استان در شیفت صبح روز یکشنبه ۲۹ دی ماه ۹۸ با یک ساعت تاخیر برگزار خواهد شد. بدین ترتیب امتحان ساعت ۸:۳۰ در ساعت ۹:۳۰ و امتحان ساعت ۱۱ در ساعت ١٢ برگزار خواهد شد.

تذکر: با توجه به شرایط خاص واحد مراغه امتحانات این واحد با دو ساعت تاخیر شروع خواهد شد.

مدارس شهرستان مراغه و ورزقان در روز یک شنبه تعطیل شد.

مدارس مراغه فردا یکشنبه در تمام مقاطع تحصیلی در شیفت صبح و بعد از ظهر تعطیل اعلام شد.

همچنین به دلیل بارش شدید برف و لغزنده بودن مسیر‌ها تمام مقاطع تحصیلی پیش دبستانی، استثنایی، ابتدایی، متوسطه اول و دوم در مناطق شهری و روستایی ورزقان در شیفت صبح و بعد از ظهر فردا تعطیل شد. همچنین در مناطق ملکان و بستان آباد، بناب و بخش تیکمه داش و بخش خواجه کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل خواهد بود.

در منطقه ورزقان هم کلیه مدارس شهری و روستایی در همه دوره‌های تحصیلی شیفت صبح و بعد از ظهر تعطیل است.

تمام مقاطع تحصیلی برخی مناطق استان زنجان فردا تعطیل است
بنابر اعلام آموزش و پرورش استان زنجان، با توجه به بارش برف و افت دما، تمام مقاطع تحصیلی مناطق یک، دو، انگوران، ایجرود، زنجانرود و ماهنشان فردا (یکشنبه) ۲۹ دی ماه شیفت صبح و عصر تعطیل است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *