جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

از تکنیک‌های بالا بردن سئو سایت و افتر افکت‌ها بدانید

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب: 715520
پروژه آماده افتر افکت چیست ؟
پروژه های آماده افتر افکت به دست گرافیست و تدوین گر های حرفه ای ساخته میشود که شما میتوانید با کمترین زمان ممکن بهترین پروژه را بسازید

 
+ چطور از پروژه های افتر افکت استفاده کنیم ؟
استفاده از پروژه ها بسیار ساده و تیم آی دولوپر بروز ترین و استاندارد ترین ها رو برای شما گرداوری کرده که شما قادر هستید با چند کلیک پروژه ها رو با نیاز خودتون شخصی سازی کنید

+ چطور فایل های پروژه ها رو دانلود کنیم؟
ما همیشه سعی کردیم مناسب ترین قیمت و کیفیت رو عرضه کنیم از همین رو فروش محصولات رو به 2 صورت به دست شما میرسونیم روش اول خرید تکی و بعد از خرید لینک دانلود نشان داده میشود و روش دوم خرید اشتراک بعد از فعال سازی اشتراک شما به تمامی محصولات سایت دسترسی دارید.

پروژه آماده افتر افکت ولنتاین | Howard’s Valentine یک قالب افترافکت زیبا و منحصر به فرد برای ارائه پروژه مورد نظر شما میباشد.این پروژه به اسانی سفارشی سازی میشود به طوری که شما میتوانید هر رنگ و متن دلخواهی را در پروژه اعمال کنید

. پروژه آماده افتر افکت ولنتاین | Howard’s Valentine با نسخه های CC 2019 ،CC 2018، CC 2017، CC 2016، CC 2015، CC 2014، CC، CS6 افترافکت کاملا سازگار میباشد. پروژه برای اجرا نیاز به نصب و استفاده از پلاگین ندارد و از این جهت کار برای شما را راحت تر می کند.

این قالب افترافکت دارای یک فایل آموزشی به صورت ویدئویی وpdf است که یک راهنمای کامل برای کار با پروژه می باشد. پروژه آماده افتر افکت ولنتاین | Howard’s Valentine در مدت زمان ۰۱:۴۶ دقیقه آماده شده است. سایز این پروژه افترافکت ۹۸۰ مگا بایت میباشد. سایز رزولوشن این پروژه : ۱۲۸۰×۷۲۰, ۱۰۲۴×۵۷۶, ۹۶۰×۵۴۰, ۷۲۰×۴۰۵ میباشد. نکته مهم اینکه رندرینگ پروژه در مدت زمان کوتاهی انجام میشود.

استفاده از پروژه آماده افتر افکت نیاز به درک خاصی از قالب ها و فایل های طراحی شده که مورد استفاده قرار می گیرند،ندارد و در پروژه آماده افتر افکت می توان به راحتی عکس ها و فیلم های مورد نظر یا نوشته ها را در داخل کامپوزیشن های آماده قرار داد و اصلاحات و جلوه های ویژه را اجرا کرد.

تکنیک های بالا بردن سئو سایت
در این مطلب ما رازهای بالا بردن سئو سایت و چند تکنیک کوتاه و سریع را به شما می آموزیم.
 

- ربات های گوگل نمی توانند url هایی را که # دارند ایندکس گذاری و کراول کنند بنابراین در url های خود از # استفاده نکنید تا در بالا بردن سئو سایت تاثیر منفی نداشته باشد.

- با توجه به اینکه گوگل Mobile First Index در به روز رسانی جدید بر موبایل فرندلی شدن سایت ها تأکید دارد شما باید برای بالا بردن سئو سایت مهرآرا ، موبایل فرندلی بودن و چگونه دیده شدن صفحات سایتتان در موبایل و دسکتاپ را با ابزارهای Fetch و Render بررسی کنید.

- ویدیو ها در وب سایت پس از محتوا و لینک های برگشتی اهمیت زیادی برای بالا  بردن سئو سایت مهرآرا دارند پس اهمیت آن ها را نادیده نگیرید و برای تولید محتوای ویدیویی و بهینه سازی آن کمپینی ایجاد کنید.

- اگر وب سایت شما مربوط به فروشگاه اینترنتی است می توانید برای بررسی اینکه بیشتر مشتریانتان از کدام منطقه و ناحیه هستند از Google Adwords distance و گزارش های بازدید از فروشگاه استفاده کنید.

 امروزه جستجوهای صوتی در حال افزایش اند و روز به روز اهمیت آن ها برای بالا بردن سئو سایت بیشتر می شود بنابراین بر روی عبارات و کوئری هایی که با این جستجوها مرتبط اند بیشتر متمرکز شوید.

 به دلیل عملکرد بلادرنگ الگوریتم پنگوئن در بروزرسانی جدید شما باید هر ماه یک بار یا بیشتر لینک های بازگشتی سایتتان را بررسی کنید و لینک های مشکوک و نا سالم را حذف کنید تا در بالا بردن سئو سایت تاثیر منفی نداشته باشد.

 برای افزایش ترافیک موبایلی سایتتان و ایجاد صفحات موبایلی پر سرعت در سایت خود از Google AMP استفاده کنید.

 در پروسه لینک بیلدینگ از ترفند های مجاز برای بالا بردن سئو سایت استفاده کنید و دائما آن ها را بازبینی کنید.

 برای دریافت لینک از دایرکتورهایی که کیفیت بالایی دارند کمک بگیرید نه از دایرکت هایی که حجم زیادی از لینک های غیر مفید برای سایتتان ایجاد می کند.

 در پروسه لینک سازی خود از ترفند Widget Links استفاده نکنید.اگر می خواهید از ویجت ها استفاده کنید آن ها را فقط در استراتژی های افزایش آگاهی و اطلاع رسانی از برندتان استفاده کنید.

 برای لینک دهی در وب سایتتان ساختار واضح و مشخص ایجاد کنید.برای پروسه لینک دهی داخلی وب سایتتان از ترفند قراردادن لینک در پاورقی و بالای صفحاتتان استفاده نکنید و از این لینک ها در محتوای متن خود استفاده کنید تا تاثیر بسزای آن در بالا بردن سئو سایت را ببینید.

همزمان با تغییر پروتکل امنیتی وب سایتتان از HTTP به HTTPS تغییرات دیگری در وب سایتتان ایجاد نکنید زیرا با انجام این کار در بررسی و ارزیابی این تغییرات گوگل با مشکل مواجه می شود.

 نیاز کراولرها به کراول کردن محتواهای تکراری نسبت داده شده به محتوای اصلی با تگ کانونیکال را تگ های کانونیکال برطرف نمی کنند و محتواهای تگ کانونیکال داده شده به محتواهای دیگر نیز به صورت جداگانه باید توسط کراولرها مورد بررسی قرار گیرد.
 
- با استفاده از ابزارهایی مثل WebPageTest  سرعت بارگزاری وب سایتتان را بیابید و توجه کنید که سرعت بارگذاری سایتتان 2-3 ثانیه باید باشد.
 
 برای تبلیغات اینترنتی خود از اینستاگرام استفاده کنید. زیرا اینستاگرام اخیرا ویژگی های تجاری و قابلیت های منحصر به فرد زیادی ایجاد کرده است.
 
- با روی کار آمدن دستیارهای صوتی  Amazon Echo و Google Home و دیگر دستیارهای صوتی لازم است که شما وب سایت خود را برای جستجوهای محلی و صوتی که روز به روز به اهمیت آن ها افزوده می شود بهینه سازی کنید تا به بالا بردن سئو سایت کمک کرده باشید.
 
 در فیس بوک نیز با ایجاد پروفایلی تجاری برای خود مشتری جذب کنید.
 
- استفاده از تبلیغات اسپانسری در لینکدین برای تبلیغات در شبکه های اجتماعی امکان بررسی و آنالیز نرخ تبدیل کاربر  به مشتری را برای شما فراهم می کند.
خدمات و قیمت ادمین اینستاگرام
 
 
1- گذاشتن پست به صورت روزانه در پیج
 
2- گذاشتن استوری به صورت روزانه در پیج
 
3- گذاشتن ویدئو های طولانی تر در بخش IGTV
 
4- جواب دادن به دایرکت ها و سعی بر جمع اوری شماره تماس کسانی که در دایرکت سوال پرسیدند.
 
5- افزایش فالوور
 
6- افزایش profile visits
 
7-  نظم دادن به پست های اینستاگرام
 
8- طراحی یک قاب برای تمام پست های اینستاگرام برای حرفه ای شدن و یکدست شدن پیج
 
9-  طراحی کاور برای highlight
 
10-  تعریف هشتگ های موثر برای هر پست برای افزایش بازدید
 
11- تغییر پیج به حالت business
 
12- بررسی پیج های مشابه و رقابت با انها
 
 
برای استعلام قیمت ها به دلیل تنوع در پکیج ها لطفا تماس بگیرید.
 
تمامی اطلاعاتی که در مورد اینستاگرام نیاز دارید.
 
این اپلیکیشن که طرفداران بسیاری در سرتاسر جهان پیدا کرده است امروزه دارای بیش از 20 میلیون کاربر می‎باشد. این برنامه علاوه‎بر محبوبیتی که در جهان دارد طرفداران زیادی در ایران نیز دارد که برخی از آنها به انجام فعالیت‎های اقتصادی در آن می‎پردازند و برای این کار نیاز به فردی دارند که ادمین اینستاگرام نام دارد که می‎تواند این شخص خود فعال اقتصادی باشد یا با استخدام برای قیمت ادمین اینستاگرام این وظیفه را بر عهده شخص دیگری بگذارد.
 
امروزه مشاهده می‎شود که سرعت در جهان تقریبا حرف اول را می‎زند و تصاویر بهترین و سریع‎ترین فریم‎هایی می‎باشند که برای شهرت و دیده شدن می‎توانند مورد استفاده قرار بگیرند. دلیل عمده کاربردی بودن این اپلیکیشن بهره‎مندی ادمین پیچ اینستاگرام از تصاویر است.
 
در هر شبکه اجتماعی از اصطلاحات مختلف . متنوعی استفاده می‎شود و اینستاگرام نیز از این موضوع مستثنا نمی‎باشد و قیمت ادمین اینستاگرام در صورتی که ادمین اینستاگرام خود هستید و یا ادمین پیج اینستاگرام افراد دیگری هستید نیاز دارید که با این اصطلاحات آشنا شوید تا شخصی که با استخدام ادمین اینستاگرام شما را ادمین پیج اینستاگرام خود کرده است با خیالی آسوده منتظر ارتقا صفحه خود باشد.
 
مجازی سازی آی پی برای زیروکلاینت
یکی از اساس ترین مواردی  که در شبکه زیروکلاینت از آن استفاده می‌شود، ترمینال سرور است. این مورد در ویندوز سرور 2008 فقط  یک آی پی میان همه زیروکلاینت ها وجود داشت و بین آنها مشترک بود. این اتفاق موجب بروز مشکلات و ناسازگاری زیروکلاینت ها در مقایسه  با پی سی ها  شده بود.
 

از ویندوز 2008 به بعد پشتیبانی این سرور مهم به صورت مجازی سازی آی پی برای همه‌ی نرم افزار های  زیروکلاینت به دو صورت per-session و per-program انجام شد.
این اتفاق برای منحصربه‌فرد کردن آی پی های سرور های زیروکلاینت انجام شد.
برای نمونه نرم افزارهای کنترل دانلود به طور خودکار نمی‌توانند کنترل دانلود زیروکلاینت ها را انجام دهند. این اتفاق به خاطر وجود یک آی پی برای نرم افزار ها است که همان آی پی سرور است. برای حل این مشکل، آی پی زیروکلاینت ها بایستی مجازی سازی شود.
 
چرا نیاز به مجازی سازی آی پی در شبکه‌های زیروکلاینت حس می‌شود؟
  1. از بین بردن اشکالات موجود در ناسازگاری زیروکلاینت ها برای بعضی از نرم افزارهای کاربردی:
برنامه هایی که به صورت کاربردی هستند بر اساس کاربردشان اجرا می‌شوند و فقط از روی یک پورت دستور می‌گزند و گوش می‌دهند. چنانچه برای همه ی زیروکلاینت ها یک آیی پی وجود داشته باشد، برنامه ی کاربردی که معمولاً به طور هم‌زمان چند کاربر دارد برای زیروکلاینت اجرا نمی‌شود.
رفع این مشکل توسط حالت per-session به راحتی انجام می‌شود.
  1. به دلیل ایجاد امکان پشتیبانی به وسیله سامانه‌های رهگیری و گزارش گیری برای زیروکلاینت ها مخصوصاً آی اس پی :
در عصر امروز آی اس پی برای اینکه بتواند از داده های انتقال یافته بین سرور و کاربر گزارش بگیرد نیاز به آی پی و مک آدرس زیروکلاینت دارد. این اتفاق برای زیروکلاینت های تک آی پی دچار مشکل می‌شود.
برای رفع این مشکل نیز می‌توان به کمک مجازی سازی per-session  برایی زیروکلاینت به راحتی انجام شود.
  1. مشکل جمع‌آوری اطلاعات کاربران زیروکلاینت در آی اس پی ها:
آی اس پی ها برای اینکه بتوانند ترافیک کاربران زیروکلاینت ها مانیتور کنند نیاز به آی پی انها دارند تا به میزان شارژی که انجام داده استفاده کنند.
  1. ایجاد ناسازگاری زیروکلاینت ها با سیستم های امنیتی فیلترینگ و همین طور عدم دسترسی به منبع:
نداشتن آی پی مجزا برایی زیروکلاینت کار را برای سامانه‌هایی که می‌خواهند برخی از کاربران را فیلتر کنند سخت می‌شود. در برخی موارد ممکن است آی اس پی  احتیاج داشته باشد به برخی اجازه دسترسی بدهد به برخی دیگر این اجازه را ندهد، برای این کار نیاز به آی پی منحصربه‌فرد دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *