پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۵
۲۳
مدیرعامل پرسپولیس:

مقابل AFC می ایستیم و در آسیا بازی نمی‌کنیم

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب: 715513
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: قطعا در مقابل تصمیم سیاسی AFC می ایستیم و تن به محرومیت هواداران نداده و در آسیا بازی نمی کنیم.
مقابل AFC می ایستیم و در آسیا بازی نمی‌کنیم
به گزارش جهان نيوز، محمدحسن انصاریفرد در خصوص تصمیم عجولانه کمیته مسابقات لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا در خصوص محرومیت باشگاه‌های ایرانی از میزبانی این مسابقات، اظهارداشت: ساعت ۹ صبح امروز جلسه‌ای در وزارت ورزش با مدیران چهار باشگاهی که نمایندگان ایران در آسیا هستند داریم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: اگر قرار باشد آنها روی این محرومیت پافشاری کنند، قطعاً شرکت نمی‌کنیم. از دیدگاه خودم و باشگاه‌های ایرانی به ماجرا نگاه می‌کنم. پرسپولیس هواداران زیادی دارد که دو سال پیش در فینال این رقابت‌ها باعث حیرت و تعجب اینفانتینو رئیس فیفا شد.

وی تأکید کرد: عربستان با یمن در جنگ است، هر لحظه ممکن است پهپادهای یمنی، عربستان را نشانه بگیرند. چرا چنین تصمیمی را برای آنها نمی‌گیرند؟

انصاریفرد با گلایه از تصمیم AFC افزود: متعجبم که چرا AFC و فیفا در تضاد با شعارهای فوتبالی به مباحث سیاسی می‌پردازند و آنها را مطرح می‌کنند. ایران جزو امن ترین کشورهای غرب آسیاست. فیفا باید عاقلانه رفتار کند. عربستانی‌ها دارند هزینه می‌کنند. اعتبار فیفا در خطر است.

وی در واکنش به صحبت‌های هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین سازی که ادعا کرده است در صورت عدم شرکت باشگاه‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا محرومیتی دو ساله در انتظار فوتبال ایران است، اظهارداشت: اصلاً محروم کنند، من نمی دانم چرا هر وقت از این قبیل موضوعات مطرح می‌شود، آقای نصیرزاده خودش را وسط می‌اندازد و چنین صحبت‌هایی را می‌کند. اجازه دهید کمیته مسابقات AFC در این باره تصمیم نهایی بگیرد و سپس وارد چنین بحث‌های عجیبی شویم. اصلاً ما را محروم کنند، زیر بار این موضوع نمی‌رویم.

انصاریفرد درباره دلخوری علی علیپور بابت عدم پرداخت مطالباتش تصریح کرد: من صحبت‌های او را نشنیده و ندیده ام. اتفاقاً هیچ بدقولی در قبال بازیکنان نداریم. البته از آنها ممنون هستم که بابت مطالبات خود تحمل کردند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره حضور یحیی گلمحمدی در رأس کادر فنی سرخپوشان پایتخت اظهارداشت: تحت فشار بودیم تا در فرصت کمی که داریم سرمربی تیم را انتخاب کنیم. خوشبختانه با مساعدت آقای گلمحمدی و حمیداوی که به ما لطف کردند توانستیم مربی خود را انتخاب کنیم.

وی درباره بازی با تراکتور افزود: همان طور که آقای گلمحمدی صحبت کرد، اولویت تیم، بردن در بازی نخست است. ما می‌خواهیم با این پیروزی، هوادارانمان را خوشحال کرده و شکست در بازی رفت مقابل تراکتور را جبران کنیم.

انصاریفرد در پایان درباره حذف تیم فوتبال امید از صعود به رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو اظهارداشت: هر بار که می‌خواهیم به این مسابقات راه پیدا کنیم بهترین بازیکنان را داریم اما کارشناسی لازم در این حوزه نمی‌شود تا نتوانیم به المپیک راه پیدا کنیم.

منبع: مهر
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دیگه دوره رفت و برگشت تموم شده. البته ورزشکارای خودسر هم یک معضله برای نظام چون جدیدا با اسراییل مسابقه میدن کشف حجاب میکنن میرن زیر بیرق کشورهای دیگه به باورهای مذهبی هم بد و بیراه میگن و الی آخر
Iran, Islamic Republic of
بااقتدار به کوتوله هاي مسئول در کنفدراسيون فوتبال آسيا اعلام انصراف ازحضور (درصورت بروزچنين حماقتي از سوي ايشان) را نماييد.
Iran, Islamic Republic of
چه طوری می ایستی؟؟ فقط میتونی مسابقه ندی چون هیچ راه دیگری ندارد
ایمانی
Iran, Islamic Republic of
همینکار یعنی دفاع ازحیثیت والاتن دادن به این خفت حتما گریبان تیم ملی ودیگر رشته ها راهم خواهد گرفت وما راتبدیل به برده فیفا میکند. دفاع ازحیثیت همیشه جواب می دهد فقط کمی صبرمیخواهد.
محمد
Iran, Islamic Republic of
خوب تو برو بخواب واینستا
اصغر
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
سپاه باید چهار تا موشک بزنه به این کشورهای جزیره ای نوکر آمریکا تا بفهمند که کجا امنیت هست و کجا امنیت نیست.
رسول مشهدي
Iran, Islamic Republic of
جناب آقاي انصاري فرد
بايد قبول كرد كه با اعلام شرايط جنگي و ساقط كردن هواپيماي اوكرايني فضاي كشور را نا امن جلوه داده و نميتوان به سرعت اعتماد از دست رفته را برگرداند.آنها هم از اين فضا سوءاستفاده نموده و پازلي را بدست خودمان شروع به چيدنش كرديم برايمان تكميل ميكنند.
البتهبراي حفظ شان كشور عزيرمان ايران بايد اعتراض نمود و حتي از مسابقات انصراف داد ولي بايد همزمان شرايط داخلي را هم درست كرد.
Iran, Islamic Republic of
اگر ايران به اين شرايط تن دهد و شركت كند، براي ديگر ورزش ها هم بهانه اي سياسي جور كرده و اين روند ادامه خواهد داشت.
بايد سفت ايستاد تا ديگر جرات چنين جسارت هايي نكنند
محمد
Iran, Islamic Republic of
ان کس که بداند که نداند آنکس که نداند که نداند تا ابدودهر درجهل مرکب بماند بنده خدا تاکی درعربستان تمام پالایشگاهاشو با پهباد میزنن فرودگاهشو میزنن کشورش درجنگه چون نوکرامریکاست امن میشه اینجا که... میگن ناامنی پس ناامنی ندیدی =...
Iran, Islamic Republic of
ببم جان از ديد اونها امن نيست دنبال چي هستيد انها مانند مال عادت به استرس و تنش ندارند
Iran, Islamic Republic of
ما همه رو تهديد به شل و پت كردن ميكنيم انتظار داريم بيان برايمون حركات موزون هم انجام بدهند!!!!
حسنی
Iran, Islamic Republic of
کی ماتهدید کردیم؟! ازمظلومیت این ملت همین بس که تو که فرزند این ملتی ، ملت غیور ومظلوم ایران را متهم به تهدید دیگران میکنی!!
ما درطی این 41سال از خوددفاع کرده ایم و همیشه مارا تهدید کرده اند.
Iran, Islamic Republic of
ببم جان،مغز کلا برای تحمل استرس ساخته شده،نه برای ول افکاری...
Iran, Islamic Republic of
واقعا برای شما متاسفم به هر دلیلی میخواهید ازظلم طرف مقابل دفاع کنید!!!!
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه درکنار موشک باید رسانه هامون رو هم تقویت کنیم
ما در حال جنگیم
ایران را در بمباران جنگ رسانه ها و افکار دروغین قرار داده اند و این است که ما رو نا امن جلوه داده
Iran, Islamic Republic of
اگر یک قدم کوتاه بیائید ننگ دیگری را به ایران تحمیل می کنند.AFC اجرای بخشی از سیاست نظام سلطه جهانی در مورد را بعهده گرفته است.
Iran, Islamic Republic of
در دكون بخور بخور تخته شد
United States
عربستان هم چنتا موشک لازم داره که دست از این شانتاژهای سیاسی برداره. بالاخره یک روز و بخاطر یکی از اینهمه ضربه از عربستان باید انتقام گرفت.
United States
در کمیته ی جهانی المپیک قانونی خواهند گذاشت که اگر با ورزشکار اسرائیلی روبرو نشوند کل آن ورزش را از تمام مسابقات جهانی معلق کنند.... بای بای....فوتبال باشگاهی را خودمان انصراف دادیم... فعلا بازار انصراف از مسابقه و جشنواره و زندگی داغ است....!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
شب بخیر!
محمدایوب
Iran, Islamic Republic of
....
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
با انصراف تیمهای ایران.بزرگترین ضرر رو ای اف سی خواهد کرد.بیشترین حضور تماشاگر در ورزشگاه در اختیار تیمهای ایرانی است.